Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel


Detaliu pentru invitatia numarul 317005
Autoritate contractanta
Universitatea din Oradea
Cod de identificare fiscala: 4287939
Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea
Telefon: 0259/408465
Fax: 0259/408465
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 55120000-7 - Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 27.10.2011 10:37
Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Oradea, Registratura, str. Universitatii nr. 1, loc. Oradea, jud. Bihor, 410087
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Oradea, Directia General Administrativa, str. Universitatii nr. 1, loc. Oradea, jud. Bihor, 410087
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Altul (Proiect PN II IDEI 787)
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 11, 290.33 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea, Documente care demonstreaza neîncadrarea în prevederile art. 181, Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", Certificatul constatator precum si Certificatul de înregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, Formularul ?Informatii generale?, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea, Fisa experienta Similara, Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara pentru contracte similare in decursul ultimilor 3 ani.Se solicita o lista a prestarilor de servicii in ultimii 3(trei) ani pentru minim un contract similar de valoare minima 11290, 33 lei, sau cel mult a 3(trei) contracte de servicii de natura similara a caror valoare cumulata sa fie de 11290, 33 lei, Informatii privind personalul de specialitate
online, achizitia se incadreaza in prevederile art. 28 alin.3 din OUG 34/2006- se solicita garantie de participare in cuantum de 225 ron
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer