Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REVIZIE, COSMETIZARE SI IGIENIZARE A INSTALATIILOR DE AER CONDITIONAT AUTO


Detaliu pentru invitatia numarul 346643
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 346643/14.05.2013
Denumire contract: SERVICII DE REVIZIE, COSMETIZARE SI IGIENIZARE A INSTALATIILOR DE AER CONDITIONAT AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551130, telefon: +40 0269803200, fax: +40 0269844832, persoana de contact: Ovidiu Hadambas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS, P-TA C.I.MOTA?, NR. 1, LOC. MEDIAS, SERVICIUL LICITATII - CONTRTACTARI.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REVIZIE, COSMETIZARE SI IGIENIZARE A INSTALATIILOR DE AER CONDITIONAT AUTO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE REVIZIE, COSMETIZARE SI IGIENIZARE A INSTALATIILOR DE AER CONDITIONAT AUTO
II.1.6) CPV: 50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum: G =2.500, 00lei;data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, -mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 1.250, 00 lei );
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractuluifara TVA;
- de regula prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii . Art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Eligibilitatea neancadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A, -situatia personala neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta, Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privirela neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt : NUME SI PRENUME FUNCTIARURUSU IOAN Director GeneralMARES GABRIELA ELENA Sef ServiciuLATA ILIE Director General Adj.STEFANESCU IOAN Director DepartamentTATARU ION Director DepartamentFLOREA VASILE VLADIMIR Director DepartamentIDU OLGA Director DirectieBOARIU TUDOR GABRIEL Director DirectieCOMSA ADRIAN Director DirectiePINZAR ADELA CRISTINA Sef ServiciuFILIPAS LAURA Sef BirouTATOMIR MIHAELA ANDREEA InginerSIMESCU VIORICA TehnicianPETRARIU IOAN Sef ServiciuBACIU ELENA MARIOARA Consilier JuridicGOAGE MIHAI Consilier JuridicPAUL ION ?TEFAN Sef serviciuHADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Economist-Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(se poate depune in original sau copie lizibila legalizata, conform cu originalul ) privind indeplinirea la zi, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident. - Persoane juridice/ fizice romane (Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, ); -documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabilvizat de organele in drept, (se accepta si cel din 2011 daca cel din 2012 nu a fost depus si inregistrat, se va tine cont de prevederile art.36 din Legea 82/1991), sau orice alte documente/ certificari din care rezulta indeplinirea cerintei.- completare formular Informatii generale, media cifrei de afaceri globale de minim 250.000, 00 lei.pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de B.N.R.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista dotari : SDV ? uri instala?ii de recuperare si reciclare agent frigorific, pompe de vidat si incarcat instalatii frigorifice cu agent frigorific sau ulei frigorific, aparate de sudura portabile, aparatura de detectare scapari a agentului frigorific.Se accepta declaratie pe proprie raspundere.- Lista cu personalul.Responsabil tehnic cu executia categoria I in sonformitate cu Reg. (CE) nr. 303/2008, art. 4, alin (2) lit. A, potrivit art 5/(CE) 842/2006 pentru respectarea prevederilor Reg. (CE) 1005/2009.Se vor prezenta obligatoriu documente care sa ateste pregatirea/ specializarea personalului propriu conform specificului de activitate ? in cea ce privette echipamentele de refrigerare si climatizare pentru lucru cu gaze fluorurate cu efect de sera. Avand in vedere complexitatea contractului se impune ca personalul implicatsa aiba o pregatire de specialitate solida, astfel incat contractul sa poata fi realizat in conditiile impuse in documentatia de atribuire, si de asemenea pentru a se evita orice risc care ar putea aparea datorita situatiei in care personalul implicat in realizarea contractului nu are o pregatire adecvata.- Ofertantul trebuie sa prezinte obligatoriu abilitare pentru lucrul cu agent frigorific : R407, R410, R22 sau agent frigorific ecologic certificat AGFR.in conformitate cu Reg. (CE) 842/2006, cu prevederile Ordinului MinisteruluiMediului ?i Padurilor nr. 2682/09.11.2011, privind Asociatia Generala a Frigotehnistilor din Romania ca organism de certificare a personalului ?i operatiorilor economici pentru activita?ile prevazute la art. 2, alin. (1) ?i (2) din Reg. (CE) nr. 303/2008 precum ?i pentru activitatea prevazuta la art. 1 di Reg. (CE) nr. 307/2008, precum ?i prevederile Reg. (CE) 1005/2009, coroborate cu prevederile RC-AGFR reactualizat prin Hotararea Consiliului Director al AGFR nr. 5/15.04.2012., -Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Formular 12F , Experienta min impusa 125.000, 00 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR; -Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 sau documente echivalente -domeniul de activitate fiind similar achizitiei.-Ofertantul va prezenta obligatoriu sistemului integrat calitate mediu: SR EN ISO 14.001 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer