Achizitie publica - Servicii de revizie si intretinere pentru mentinerea in stare de functionare a instalatiilor fixe de cantarire din mers a vehiculelor rutiere de tipul ICMA 03 M pentru ACI Petea si ACI Halmeu, VM 1.2 si VM 2.2 pentru ACI Bors
Detaliu pentru invitatia numarul 325786
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325786/08.05.2012
Denumire contract: Servicii de revizie si intretinere pentru mentinerea in stare de functionare a instalatiilor fixe de cantarire din mers a vehiculelor rutiere de tipul ICMA 03 M pentru ACI Petea si ACI Halmeu, VM 1.2 si VM 2.2 pentru ACI Bors
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: C.N.A.D.N.R. S.A. prin D.R.D.P. Cluj : str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 264432446, fax: +40 0264432446, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRDP CLUJstr. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania, Sala Mare etj.2.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de revizie si intretinere pentru mentinerea in stare de functionare a instalatiilor fixe de cantarire din mers a vehiculelor rutiere de tipul ICMA 03 M pentru ACI Petea si ACI Halmeu, VM 1.2 si VM 2.2 pentru ACI Bors
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de revizie si intretinere pentru mentinerea in stare de functionare a instalatiilor fixe de cantarire din mers a vehiculelor rutiere de tipul ICMA 03 M pentru ACI Petea si ACI Halmeu, VM 1.2 si VM 2.2 pentru ACI Bors? pe o perioada de 12 luni.Contractul implica pe langa servicii de revizie si intretinere, si furnizare de piese de schimb necesare pt. buna functionare a instaltiilor
II.1.6) CPV: 50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 272, 337.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita: 1.Gararantia de participare(G.P.)in cuantum de 2724 lei din care pt.: lot 1= 1.514leilot 2= 1.210 lei, eliberata in numele ofertantului care va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.asigurari. IMM-urile beneficiaza de 50% reducere daca depun documente conform Legii 346/2004. Perioada de valabilitate a GP va fi egala cu per.de valab.a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.G.P.? se va marca Formularul III.1/6. G.P.se poate depune prin: a)Instrument de garantare (emis de o banca sau o soc. de asig.)- original (nu se admit copii) saub)Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante in original/copie sauc)Virament bancar (Ordin de plata sau fila cec )?confirmat de banca- original/copie.Contul IBANnr. RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 deschis la B.C.R. sucursala Cluj.2.Declaratie pe proprie raspundere ca se vor respecta prevederile de valabilitate a GP-se completeaza Formularul III.1.1/a. Conform art.278^1/OUG 34/2006, autorit. contr. va retine contestatorului din G.P. suma de: lot 1= 1.514 , lot 2= 1.210.Autorit.contr.are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul se gaseste in prevederile art.87 H.G. 925/2006.Nota: a) G.P. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.b)G.P.trebuie sa fie irevocabila.c)G.P.se va executa: neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In orice situatie, In cazul in care Ofertantul este reprezentat de o Asociere de operatori economici, este obligatorie completarea in continutul garantiei de participare la sectiunea ?ofertant ? denumire/numele? a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asocierii in conformitate cu Acordul de Asociere.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA (IMM-urile beneficiaza de 50% reducere).Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Form.III.1.1/b1. sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competentadministrarea acestui cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Gar.de buna ex.se va executa neconditionat (art.86 alin3 lit.b)?acest lucru trebuie prevazut in Instr. de plata.Garantia este irevocabila. Modul de restituire a Gar.de buna ex.: conform art.92 din H.G.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe anul 2010, Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani: 544.674, 88 lei fara TVA, din care: 124.372, 03 euro fara TVA raportata la loturi lot 1 =302.794, 12lei ; lot 2= 241.880, 76 lei(la curs BNRdin 19.03.2012 ora 13:00, 1 euro= 4, 3794 lei), Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 zile si dovada acestora in cuantum de 68.084, 36 lei din care: lot 1 = 37.849, 26 lei, lot2= 30.235, 10 lei;, Informatii suplimentare / Detalii, Informatii suplimentare / Detalii, Informatii suplimentare / Detalii, Informatii suplimentare / Detalii, Informatii suplimentare / Detalii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare generalaprivind indeplinirea cerintelor tehnice/profesionale.Centralizator privind informatiile generale pentru indeplinirea cerintelor tehnice/profesionale in cazul asocierii.Declaratie privind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul.O lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani.-Daca ofertantul, ofertantul asociat nu are vechime 3 ani se va prezenta lista serviciilor prestate de la infiintare, Experienta similara: valoare minima de 136.168, 72 lei fara TVA, reprezentand 31.093, 01 euro fara TVA (Curs BNR din data de 19.03.20121euro = 4, 3794 lei) din care: lot 1= 75.698, 53 lei si lot2 = 60.470, 19 lei, Capacitate tehnica: privind resurselor tehnice care vor fi utilizate la indeplinirea contractului, Capacitate tehnica: Ofertantul trebuie sa asigure (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere de la operatorii economici, asociati, subcontractanti etc.) dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului: echipamente, utilaje, mijloace de transport, etc.; atelier de reparatii sau contract de colaborare; Echipa mobila de interventie: dotare si incadrarea (personal calificat, autoturism, S.D.V -ca necesara), Capacitate profesionala: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, prezentarea Formularelor privind asigurarea personalului si a documentelor care-l insotesc., 1)Formularul III.2.3/12 cu: Nominalizarea responsabilului de contract sicu calitatea si echipa mobila (personalul implicat direct in mentinerea in stare de operativitate instalatiilor : instalator, electrician, etc.);2) Declaratie privind informatii de personal- se va completa Formularul III.2.3/13 si Formularul III.2.3/14(doar in cazul asocierii).3). CV-urile personalului nominalizat in ? se va marca Formularul III.2.3/12.;4). Declaratii de disponibilitate pentru personalul nominalizat ? se va completa Formularul III.2.3/15.5) Autorizatiile personalului nominalizat in Formularul III.2.3/12.;, Informatii privind sustinerea de catre un tert, Informatii privind subcontractantii : In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii suplimentare / Detalii, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Alte informatii Standarde de asigurare a calitatii : Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2008 . In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sau site-ul DRDP Cluj: www.drdpcluj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 12:40