Achizitie publica - ?Servicii de revizie si intretinere periodica pentru mentinerea in stare de functionare a instalatiilor fixe de cantarire dinamica a vehiculelor rutiere de tipul Tenzovahy VM 1.2 din ACI Bors (la intrare si iesire din tara)?
Detaliu pentru invitatia numarul 356698
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356698/23.12.2013
Denumire contract: ?Servicii de revizie si intretinere periodica pentru mentinerea in stare de functionare a instalatiilor fixe de cantarire dinamica a vehiculelor rutiere de tipul Tenzovahy VM 1.2 din ACI Bors (la intrare si iesire din tara)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 264432415, fax: +40 264432446, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 264432415, fax: +40 264432446, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de revizie si intretinere periodica pentru mentinerea in stare de functionare a instalatiilor fixe de cantarire dinamica a vehiculelor rutiere de tipul Tenzovahy VM 1.2 din ACI Bors (la intrare si iesire din tara)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Servicii de revizie si intretinere periodica pentru mentinerea in stare de functionare a instalatiilor fixe de cantarire dinamica a vehiculelor rutiere de tipul Tenzovahy VM 1.2 din ACI Bors (la intrare si iesire din tara)."Se achizitioneaza atat prestari de servicii cat si furnizarea pieselor de schimb care sunt specificate in Anexa nr.2 din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 805.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)GP va fi elib. in numele of. in cuantum de: 2.836, 10lei;Va fi emisa de catre o soc. banc./soc.de asig. sau chitanta emisa de casieria aut.contr. in original/copie sau virament bancar la B.C.R. Cluj, cont IBAN RO07RNCB0106026605750001.Pentru op. ec. care constituie GP in alta moneda valutara, data la care se va face echivalenta leu/moneda valutara este data publicarii Invit. de particip. la cursul afisat de BNR.Per.de valab.a GP va fi egala cu per.de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.2)In cazul in care of. este o asoc. de op. ec., GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Poate fi depusa de unul sau mai multi op. ec. din cadrul asoc.3)GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig. si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.4)Model orientativ Form.III.1.1/a.5)Of. care in conformitate cu Legea 346/2004(art.16, alin.(1))face parte din categoria IMM sau of.(op. ec. din cadrul unei asoc.)care sunt IMM, au dreptul sa depuna 50% din GP.Decl. privind incadrarea in IMM se va depune pana la data limita de depunere a ofertelor.Nota1: a)In baza art.278^1 alin.1, 2/OUG34/2006, aut. contr. va retine contestatorului valoarea de 1.418, 05lei din GP in cazul in care CNSC a respins contestatia.b)Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine gar. de participare, ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art.87 H.G. 925/2006.c)G.P. trebuie sa fie irevocabila(art.86 alin.2 din H.G.925/2006)d)In cazul in care Of. este o Asoc. de op. ec., este obligatorie completarea in continutul GP la sectiunea ?ofertant-denumire/nume" a numelui Asoc. precum si a denumirii serviciilor pentru care se emite.Nota2: GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, in sedinta de deschidere a ofertelor(art.86 alin.6 din HG 925/2006).
Garantie de buna executie
Gar. de buna executie: 5 % din val.fara T.V.A. a contractului.Se poate constitui prin: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari.b)prin retineri succesive cu respectarea prev. art.90 alin.3 H.G.1045/2011.In cazul constituirii GBEx prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia aut. contractante.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec, G.B.EX.trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unulsau mai multi op.ec.din cadrul asocierii.Model orientativ Formular nr.III.1.1/b. Ofertantul care face parte din categoria IMM sau ofertantul (op.ec. din cadrul unei asocieri) care sunt IMM au dreptul sa depuna 50% din GBEx.Nota: G.B.EX emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: IMPORTANT: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrareasit.ec.si fin., centralizarea sit. ec. si fin. ale ofertantilor si ofertantilor asociati sau sustinerea contractului de catre o alta persoana. Incazul in care candidatul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea fin. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1din OUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, documentele si form.solicitate la ?Modul de indeplinire? se depun pentru toti membrii asoc., Cerinta nr.1 Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), sa fie cel putin egala cu valoarea de 283.610, 64 lei.NOTA1: IMM-urile beneficeaza de 50% reducere.NOTA2: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu , pentru anulrespectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, setransforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile mediipentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro. Pt. conversiamonedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursulmediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro, transformand intai in Euro si apoi in lei., Cerinta nr.2 Bilanturile contabile inregistarate la organele competente sauorice alte documente echivalente, pentru anii 2010, 2011, 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: a)Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, in acestsens ofertantul va prezenta certificate/ documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Detalii: autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea in lista aminim 1 sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putinegala cu valoarea de 15.501, 2 lei fara T.V.A. Dovedirea experientei similare poate fi facuta prin prezentarea de certificate/documente conform art. 188(2) din OUG 34/2006(de ex. Copii parti relevante din contract/ contracte nominalizate ca experientasimilara /Proces verbal de receptie finala a serviciilor prestate/Receptie finala a serviciilor prestate/ Recomandari din partea beneficiarilor sau Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea serviciilor prestate sau orice document in vederea demonstrarii indepliniriicerintei atata timp cat acestea contin informatiile prevazute la art. 188 alin. 2lit. a din OUG 34/2006.b)Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, in acest sensofertantul va prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul beneficiar.Detalii: autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea in lista aminim 1 sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putinegala cu valoarea de 55.401, 46 lei fara T.V.A. Dovedirea experientei similare poate fi facuta prin prezentarea decertificate/documente conform art. 188(1) din OUG 34/2006(de ex. Copii parti relevante din contract/ contracte nominalizate ca experientasimilara /Proces verbal de receptie finala la terminarea livrarilor/ Receptiefinala a livrarilor/Recomandari din partea beneficiarilor sau Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea livrarilor sau orice documentin vederea demonstrarii indeplinirii cerintei atata timp cat acestea contin informatiile prevazute la art. 188 alin. 1 lit. a din OUG 34/2006., Cerinta nr.2: Ofertantul trebuie sa asigure (din dotare proprie, prin contractesau conventii de inchiriere de la operatorii economici, asociati, subcontractanti etc., angajament de punere la dispozitie)dotarile necesare pentru indeplinirea contractului: echipamente, utilaje, mijloace de transport, etc si trebuie sa se faca dovada ca detine autovehiculdotat cu S.D.V -ca necesara (specifice interventiilor in teren). Inacest sens ofertantul va prezenta :1)Declaratie pe proprie raspundere prin care sa se faca dovada ca detineautovehicul dotat cu S.D.V-ca necesara2)Nominalizarea resurselor tehnice care vor fi utilizate la indeplinirea contractului, Cerinta nr.3: Ofertantul trebuie sa nominalizeze responsabilul de contract, responsabilul cu calitatea si echipa mobila formata din minim o persoanaspecializata in realizarea serviciilor de intretinere si reparatii a instalatiilor decantarire si trebuie sa prezinte declaratie privind informatiile de personal, CV-urile personalului nominalizat si declaratiile de disponibilitate pentruacesta., Cerinta nr.4: Ofertantul trebuie sa detina Aviz /Autorizatie pentru reparare/modificare si montare a instalatiilor de cantarire dinamica a vehiculelor rutiere conform art.23 din OG nr.20/1992 sau documente echivalente, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi
sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2007
aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si
completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza
capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre
o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are
obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, a persoanei respective,
prin care aceasta confirma faptul ca vapune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si
va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea
tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina
excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181
lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006., Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de ase asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi
legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta
informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de
catre asociati, specializarea acestora si valoarea serviciilor la care seangajeaza., Informatii privind subcontractantii : In cazul in care ofertantul vasubcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de aprezenta acordul de subcontractare din care sa reiasa ca subcontractantulare capacitatea tehnica si/sau profesionala/, respectiv ca are dotareanecesara: Cantitati minime de mijloace de transport, echipamente; Personalde specialitate. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile dincontract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-lrealizeaza precum si specializarea si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi.Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentruincheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelorincheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vorconstitui in anexe la contractul de achizitie publica. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.12.2013 08:42