Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de revizii generale a ascensoarelor apartinand complexelor de agrement ,,Diana? (statiunea Saturn ) si ,,Meridian? (statiunea Mamaia) jud. Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 343896
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Numar invitatie: 343896/15.03.2013
Denumire contract: servicii de revizii generale a ascensoarelor apartinand complexelor de agrement , ,Diana? (statiunea Saturn ) si , ,Meridian? (statiunea Mamaia) jud. Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213132761
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213161061, fax: +40 213161061, persoana de contact: Jipa Valentin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213161061, fax: +40 213161061, persoana de contact: Jipa Valentin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de revizii generale a ascensoarelor apartinand complexelor de agrement , ,Diana? (statiunea Saturn ) si , ,Meridian? (statiunea Mamaia) jud. Constanta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de revizii generale a ascensoarelor apartinand complexelor de agrement , ,Diana? (statiunea Saturn ) si , ,Meridian? (statiunea Mamaia) jud. Constanta conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 451.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum-220 leiRetineri intr-una sau mai multora dintre situatiile urmatoare: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.constituire - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO31TREZ7055005XXX000169 deschis laTrezoreria Sectorului 5, cod fiscal 4267060 cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original Pentru I.M.M.-uri gar - in procent de 50 % din cuantumurile precizate mai sus.-prin depunerea la casieria autoritatii contractantePerioada de valabilitate (45 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006 ; Pentrucalculul garantiei in alta moneda se va folosi cursul BNR afisat cu 5 zile inainte de data deschiderii ofertelor
Garantie de buna executie
garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractului constituita cf. art. 90din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr.4 ? Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr.5 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Formularul nr.6 ? Informatii generale, Formularul nr.8.1 ? Declaratie privind lista asociatilor, Formularul nr.10 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 14 ? Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/ terti sustinatori, Persoane ce detin functii de deciziePELIGRAD ION- director general Directia Generala Logistica, DOBRESCU DAN - director adjunct Directia Generala LogisticaVelicu Danut-directorLIDIA HUMIN - director adjunct Directia Generala LogisticaDOBRE CRISTIANA - contabil sefVERZES MIHAIELA - consilier juridicDASCALU MARIAN-sef Serviciu PatrimoniuRADU VALERIU - imputernicit sef Grup Achizitii Publice, STOICA MARIN - sef serviciu Achizitii Auto, ATSCIJIPA VALENTIN-serviciul Achizitii Auto, ATSCIFormularul nr. 17 - CERTIFICAT de participare la licitatia deschisa cu oferta independentaCertificat constatator (in original, copie legalizata sau copie conforma cuoriginalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tarain care ofertantul este rezident ex. -A.N.A.F.), din care sa reiasa situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelor Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste abilitat sa desfasoare activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN)Nota: certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul? .Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Se va solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, Certificatul contatator emis de ORC in copie legalizata sau in original
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in conformitate cuformular nr.6 ( utilizand cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii2010 - 4, 2099 lei , 2011 - 4, 2379 lei, 2012 - 4, 4595lei)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formularul nr.7 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Implementarea Standardului de Management al Calitatii inconformitate cu SR EN ISO 9001 .Ofertantul va prezenta uncertificat emis de un organism independent care atesta caacesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem demanagement al calitatii pentru activitatile care fac obiectulcontractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vorfurniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardulspecificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acestaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer