Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de revizii, reparatii, intretinere si inspectie tehnica periodica (I.T.P.) a autoturismelor din dotarea institutiei, pentru anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 331015
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Numar invitatie: 331015/04.07.2012
Denumire contract: Servicii de revizii, reparatii, intretinere si inspectie tehnica periodica (I.T.P.) a autoturismelor din dotarea institutiei, pentru anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Agriculturii si Dezvoltarii RuraleCod fiscal: 4221187, Adresa: B-dul Carol I nr. 24, Bucuresti, Telefon: +40 213072482, Fax: +40 213079814
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul CAROL I, nr. 2 4, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030163, telefon: +40 213072482, fax: +40 213079814, persoana de contact: Compartiment Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, B-dul CAROL I, nr. 2 4, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030163, camera 5.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de revizii, reparatii, intretinere si inspectie tehnica periodica (I.T.P.) a autoturismelor din dotarea institutiei, pentru anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de revizii, reparatii, intretinere si efectuare ITP pentru autoturismele din parcul auto al M.A.D.R.Valoarea minima estimata de 117741.94 lei reprezinta estimarea aferenta contractului de achizitie entru anul 2012. Valoarea maxima cuprinde si eventuala suplimentare pentru anul 2013, conform art. 6, din HG 925 / 2006.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia de participare va avea valoarea de 2.200, 00 LEI (sau 493.35, 06 EURO, la cursul BNR de 4, 4593 LEI/Euro curs valabil in data de 14.06.2012).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere al ofertelor.SE VA RETINE CONTESTATORULUI CARUIA I-A FOST RESPINSA CONTESTATIA CA NEFONDATAT DE CATRE CNSC SUMA CALCULATA CONFORM PREVEDERILOR ART.278^1 DIN OUG NR.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractului astfel: - fie prin scrisoare de garan?ie bancara eliberata de trezoreria la care este arondat operatorul economic (conform formularului nr. 7 din modele de formulare), - fie prin re?ineri succesive din facturi, prin virarea a 4, 5% din valoarea facturilor emise de operatorul economic de catre autoritatea contractanta, intr-un cont deschis la trezoreria la care este arondat operatorul economic si care a fost alimentat ini?ial cu 0, 5% din valoarea contractului de achizitie publica fara TVA de catre operatorul economic.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si se va depune Formularul nr. 8 - Declaratie privind eligibilitatea, din sectiunea formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Se va prezenta ca document relevant: Cazier judiciar pentru administratorul care semneaza declaratia privind eligibilitatea. Cazierul judiciar (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului) trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna acest formular si cazierul judiciar.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta doc. edificatoare, eliberate in tara de origine sau in tara in care este rezident.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si se va depune Formularul nr. 9 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, din sectiunea formulare.Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertei respective din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Se vor prezenta ca documente relevante: 1. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare, eliberate in tara de origine sau in tara in care este rezident (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si depune Formularul nr. 11 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din sectiunea formulare.Cerinta nr. 4Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹: Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nuse afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 (Formularul nr. 9).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publicaPersoanele cu functii de decizie implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Ministru - Daniel CONSTANTINDirector General - Miron MOLDOVANDirector - Mihail SPATARELU - PUTINTEIDirector - Catalin DUMITRESCUDirector - Carmen-Georgiana BIDASCUConsilier - Eduard RADU Cerinta nr. 1Capacitatea de exercitate a activitatii profesionale (inregistrare)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romaneFiecare ofertant si, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte ca documente relevante: ? Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de insolventa, lichidare, faliment sau reorganizare judiciara, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului);Persoane juridice /fizice straineSe vor prezenta ca documente relevante documente considerate edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice, valabil la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 2Prezentarea autorizatiei tehnice de functionare.Prezentarea in copie a AUTORIZATIEI TEHNICE, eliberata de catre Registrul Auto Roman din cadrul Ministerului Transporturilor, prin sunt specificate marcile de autovehicule pe care operatorul economic este autorizat sa le rapare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala din ultimii trei ani sa fie egala cu 160000 lei, valoarea contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezenterea minim a unui contract de prestari servicii, similar cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a carui valoare sa fie de minim 160.000 lei., Resurse umane Expert - cheie 1 - conducator al unitatii.Prezentarea ?Certificatului de atestare a capacitatii profesionale?, Resurse umane. Pentru buna derulare a contractului prestatorul va prezenta in oferta, o lista a persoanelor implicate in indeplinirea contractului (cerinta minima obligatorie) demonstrate prin certificate de calificare si diplome de studii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atassata la invitatia de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer