Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de revizii, reparatii si intretinere pentru autoturismele din dotarea ministerului


Detaliu pentru invitatia numarul 325704
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Numar invitatie: 325704/07.05.2012
Denumire contract: Servicii de revizii, reparatii si intretinere pentru autoturismele din dotarea ministerului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALECod fiscal: 4266669, Adresa: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Telefon: 3157032, Fax: 3145294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213157032, fax: +40 213145294, persoana de contact: EUGEN DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dem I.Dobrescu nr.2, cam. 502, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de revizii, reparatii si intretinere pentru autoturismele din dotarea ministerului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract pentru asigurarea serviciilor de revizii, reparatii si intretinere pentru autoturismele din dotarea ministerului.Valoarea estimata fara TVA sau intervalul: intre 216.140 si 266.140Valoarea minima a intervalului (216.140 lei) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) pana la data de 31.12.2012, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv 50.000 lei pentru perioada 01.01.2013- 30.04.2013.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 266, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.161, 40 leiGaran?ia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.85 si 86 din H.G. nr.925/2006 cu modificarile ?i completarile ulteriore: document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original sau prin depunere cu OP in contul ministerului RO27TREZ7005005XXX000163 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal 4266669.Perioada de valabilitate va trebui sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.In conformitate cu prevederile art.278 1 din OUG nr.34/2006, in situatia in care o eventuala contestatie depusa de catre operatorul economic este respinsa de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestataruluigarantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - in conformitate cu prevederile art.90 alin.1 din HG nr.925/2006, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din ordonanta de urgenta nr.34/2006Cerinta nr.2Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 3Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din Ordonanta de urgenta nr.34/2006Persoanelecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Ion Anghel- secretar general;
- Lucia Vasiloiu ? director economic;
- Eduard Corjescu ? director legisla?ie;
- Eugen Dumitru ? sef serviciu- presedinte comisie evaluare- Gabriela Luca - sef serviciu- membru comisie evaluare- Alina Fulga - consilier juridic- membru comisie evaluare- Mihaela Vilag- consilier superior- membru comisie evaluare- Cornelia Birla - consilier superior- membru comisie evaluareCerinta nr. 5Dovada indeplinirii obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetele locale: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Cerinta nr. 1Certificatul constator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original/copie legalizata/ copie?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Autorizare RAR pentru efectuarea de activitati de reparatii, intretinere si inspectii tehnice periodice (ITP), cu specificarea in clar a vehiculelor care fac obiectul autorizarii., Cerinta nr. 2Experienta similara ? sa se faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare, prin prezentarea a cel pu?in unui contract in valoare de cel pu?in170.000 lei fara TVA, insotit de recomandarea beneficiarului., Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat., Cerinta nr. 4Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent pentru activitatea de service auto., Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001/2004 sau echivalent pentru activitatea de service auto
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer