Achizitie publica - Servicii de revizii, reparatii si intretinere pentru autoturismele din dotarea ministerului
Detaliu pentru invitatia numarul 347879
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347879/04.06.2013
Denumire contract: Servicii de revizii, reparatii si intretinere pentru autoturismele din dotarea ministerului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALECod fiscal: 4266669, Adresa: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Telefon: 3157032, Fax: 3145294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dem I.Dobrescu nr.2, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213157032, fax: +40 213145294, persoana de contact: Teodor Mihalcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Dem I.Dobrescu nr.2, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213157032, fax: +40 213145294, persoana de contact: Teodor Mihalcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de revizii, reparatii si intretinere pentru autoturismele din dotarea ministerului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract pentru asigurarea serviciilor de revizii tehnice, reparatii si intretinere pentru autoturismele din dotarea ministerului. Valoarea estimata a contractului, va fi intre 50.947 lei (fara TVA), pentru perioada iunie-decembrie 2013si82.300 lei ( fara TVA), pentru intreaga perioada care cuprinde si eventualele suplimentari pentru primele 4luni ale anului 2014.Optiuni: Cu posibilitatea prelungirii, pe primele 4 luni ale anului 2014, conf.art.6, alin.(3)din HG925/2006.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 947 - 82, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.000 lei; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditii legale de o societate bancara ori de o societate de asigurari; In cazul in care garantia de participare va fi constituita in alta moneda, echivalenta in lei se va face la cursul publicat de BNR, pentru acea moneda, la data publicarii invitatiei de participare; Contul de garantie al Autoritatii contractante este: RO27 TREZ 7005 005X XX00 0163, deschis la ATCPMB, CF 4266669; Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in originalsi atasata la coletul cu oferta intr-un plic separat; In conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006; In situatia in care o eventuala contestatie depusa de catre operatorul economic (ofertant) este respinsa de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 509, 47 lei din garantia de participare; Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei; In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conf. Legii nr. 346/2004, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare, conform art. 16, alin. (2), din aceasta lege. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta, Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM insotind documentul care atesta constituirea garantiei de participare; Neprezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMMimpreuna cu garantia de participare conduce la respingerea ofertei IN CADRUL SEDINTEI DE DESCHIDERE A OFERTELOR in conformitate cu art. 33 alin.3 lit.b din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi de la inceperea contractului pana la 15 ianuarie 2014Garantia de buna executie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditii legale de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Contul de garantie al Autoritatii contractante este: RO27 TREZ 7005 005X XX00 0163 deschis la ATCPMB. Cod fiscal 4266669.Dovada constituirii garantiei de buna executie trebuie prezentata in ORIGINAL, in momentul semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181-Formularul nr.1;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr.2;Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, de evitare a conflictului de interese, conform art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formularul nr.3;Persoanele implicate in desfasurarea procesului de atribuire a contractului din cadrul MMFPSPV sunt: - Petru-RaduPaun-Jura- Secretar general;
- Romulus Radu Corneliu Dumitriu Director general- Directia Generala Economica;
- Eduard Corjescu- Director - Directia Juridica, Legislatia Muncii si Contencios;
- Nicoleta Szabo - Sef serviciu Investitii si Achizitii Publice si presedinte comisie evaluare;
- Florina Moscovici ? membru comisie evaluare;
- Magdelena Rossi - membru comisie evaluare;
- Mihaela Vilag ? membru comisie evaluare;
- Teodor Mihalcea ? membru comisie evaluare.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberate de autoritatile competente de pe langa unitatile administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul (formulare - tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original sau copie conforma cu originalul conform art. 5 alin 1 din ordinul nr. 509/2011. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 1 alin. (5) din ordinul 509/2011).- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediu privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare - tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original sau copie conforma cu originalul conform art. 5 alin 1 din ordinul nr. 509/2011. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 1 alin. (5) din ordinul 509/2011). Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Autorizare RAR pentru efectuarea de activitati de reparatii, intretinere si inspectii tehnice periodice (ITP)Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestatorul trebuie sa detina service-uri sau puncte de lucru in municipiul Bucuresti., Declaratie privind numarul mediu de angajatipe anul precedent., Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Implementare standard de management al calitatiiISO 9001/2008, sau echivalent pentru activitatea de service, Implementare standard de management demediu ISO 14001/2004 sau echivalent pentru activitatea de servicePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 09:09