Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de revizii si reparatii auto


Detaliu pentru invitatia numarul 339934
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Numar invitatie: 339934/22.11.2012
Denumire contract: Servicii de revizii si reparatii auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARACod fiscal: 9051601, Adresa: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Telefon: +40 213152520, Fax: +40 213152520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 213152520, fax: +40 213152520, persoana de contact: Palangean Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, cam. 27, etaj 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de revizii si reparatii auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ? Lotul I: Servicii de revizii periodice la 15.000 km si reparatii accidentale pentru autoturismele: Audi A6 ? 1buc;VW Passat 140 CP ? 10 buc;VW Passat 4 motion 140 CP?6 buc; VWMultivan ? 2 buc; VW Caddy ? 1 buc; Skoda Octavia Tour ? 5 buc;? Lotul II: . Servicii de revizii periodice la 20.000 km si reparatii accidentale pentru autoturismele: Mitsubishi Pajero ? 5 buc.
II.1.6) CPV: 50200000-7 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru mijloacele de transport aerian, feroviar, rutier si maritim (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 496, 008.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
A. Cuantumul garantiei de participare : Lot I: 5.800 lei; Lot II: 1.600 lei.B. Per de valab a gara de partic - 60 zile de la data lim stab pentru primirea of.C. Forma de constit a gar de partic (cof art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006): 1. Instr de gar irevocabil emis, in cond legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari, sau 2. OP in contul ANCPI (CIF 9051601) RO63TREZ7005005XXX000970, deschis la ATCPMB cu cond conf acestuia de catre banca emitenta pana la data dep of.Nota: In cazul constit gara de partici printr-un instr de gara emis de o soc bancara/soc de asig se va completa F 3 din Cap IV sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular (orig sau traducere legalizata, unde este cazul).D. Gar de partic este irev.E. In cazul intrepr mici si mijl gara de partic va fi constituita in cuantum de 50% din val mentionata mai sus. Pt demonstr incadrarii in categ intrepr mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod oblig decl pe propria raspundere a reprez/reprez legal/legali al/ai intrepr interesate, privind incadr in categ IMM. Decl pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata cf modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 priv stimularea infiintarii si dezv intrepr mici si mijlocii, cu modif si complet ulterioare si va fi prezentata in orig.F. Dovada constit gara de partic trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autorit contr va retine gar pentru partic in conditiile art. 87 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autorit contr va elibera/restitui gar de partic conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.G. Sumele care pot fi retinute in conditiile prevazute la art.2781 din OUG nr.34/2006: Lot I Autoturisme Audi, VW si Skoda Tour? 3.895, 56 lei;Lot II Autoturisme Mitsubishi Pajero ? 1.064, 52 lei.Ech.leu/alta valuta la curs BNR din data publ.invit.partic.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completare Formular4 Capitolul Formulare (original); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/20062. Completare Formular 5 din Capitolul Formulare (original)Nota: Oferta va fi considerata inadmisibila daca: a fost depusa de un ofertant care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; in ultimii 2(doi) ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii 3(trei) ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor de calificare si selectie. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederileart. 181 din OUG 34/20063. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat-Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (asigurari sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, taxe si impozite locale, etc.) catre stat, emise de autoritati competente, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Nota: Certificatele fiscale trebuie sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele4.Completare Formularul 6 din Capitolul Formulare (original)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta5.Completare Formular 7 din Capitolul Formulare (original)Nota: Persoanele cu functii de decizie din cadrul ANCPI implicate in prezenta procedura de achizitie sunt: Marius Arthur URSU, Cernea Marian SIMION, Silviu RADUTA, Camelia ZISU, Gabriel COSMEANU, Nicoleta CERCELARU, Octavian STAN, Liana POPESCU.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 1.Persoane juridice romane Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Nota: (1) Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC;(2) In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;(3) Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita pentru conformitate, prezentarea documentului in original.2.Persoane juridice /fizice straine-Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit (traducere autorizata si legalizata in original)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara ? Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiNota: (1) Se va prezenta de catre operatorul economic situatia contractelor similare din ultimii 3 ani prin completarea tabelului din Anexa integrata la Formularul 9, Cap. IV;(2) Contract cu obiect similar ? contract/e al carui/caror obiect este service auto (revizii si reparatii) relevante pentru lotul pentru care operatorul economic depune oferta.Datele solicitate vor fi confirmate, la cererea comisiei de evaluare, prin prezentarea partilor contractului similar considerate relevante sau certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar(copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);(3) Ultimii 3 ani se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor;(4) Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., 2. Autorizare pentru prestarea serviciilor, 3. Lista privindechipamentele de lucruCerinta minima: Lista cu echipamentele de lucru va cuprinde obligatoriu tester de diagnosticare pentru fiecare tip de autovehicul din lotul pentru care operatorul economic depune ofertaNota: Se va prezenta lista echipamentelor de lucru adecvate prestarii serviciilor de intretinere, reparare si revizie a autovehiculelor din lotul/loturile mentionate in Anexa nr. 1 si Anexa nr. 2 din Caietul de sarcini pentru care operatorul economic depune oferta., 4. Informatii privind subcontractantiiNota: (1) In cazul in care operatorul economic nu are subcontractanti, va prezenta o declaratie in acest sens sau va mentiona acest lucru in Formularul 10.(2) Pentru partea de contract pe care urmeaza sa o indeplineasca subcontractantul, autoritatea contractanta va lua in considerare resursele materiale si umane ale acestuia, cu conditia prezentarii de documente relevante in acest sens, de catre subcontractant., 5. Informatii privind asociatiiNota: 1) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.3) Acordul de asociere trebuie sa fie semnat de catre toti asociatii., 6.Informatii privind tertii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer