Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REVIZII SI REPARATII AUTOSANITARE


Detaliu pentru invitatia numarul 328569
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUD
Numar invitatie: 328569/01.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE REVIZII SI REPARATII AUTOSANITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUDCod fiscal: 7641428, Adresa: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Telefon: 0263-217055, Fax: 0263-27055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Romania, cod postal: 420020, telefon: +40 263217055, fax: +40 263217055, persoana de contact: MIHAI SIGOVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Romania, cod postal: 420020,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REVIZII SI REPARATII AUTOSANITARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICIIDEREPARARESIINTRETINERE AAUTOSANITARELORDINPARCUL AUTO AL SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA ? NASAUD PE ANUL 2012. VALOAREA MINIMA DE 348628.98 LEI REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI, IAR VALOAREA MAXIMA 418354.77 LEI, REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARI
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 418, 354.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare: 6690 RONValoare ? lot 1 = 1900leiValoare ? lot 2 = 700 leiValoare ? lot 3 = 300 leiValoare ? lot 4 = 1600 leiValoare ? lot 5 = 2000 leiValoare ? lot 6 = 190 leiTOTAL6690 leiModul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara conformFORMULARUL F.112. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.3. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante.4. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor; prin extrasul de cont al ofertantului, stampilat de banca. Contul Serviciului de Ambulanta Judetean Bistrita-Nasaud este: RO21 TREZ 1015 041X XX00 0301, deschis la Trezoreria Bistrita si cod fiscal: 7641428.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: pana la data de valabilitate a ofertei, respectiv minim 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;(b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.( c )In cazul in care ofertantul depune contestatie , iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare pentru loturile 1 , 4, 5 sumele prevazute in conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
1.Garantia de buna executie se constituie in termen de maximum 5 zile lucratoare2.Data constituirii garantiei de buna executie este data la care contractul intra in vigoare.3.Constituirea garantiei de buna executie este obligatia ofertantului declarat castigator.4.Cuantumul garantiei de buna executie este de 3 % din pretul contractului, fara TVA;a). printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract .Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: --DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 180, in original, (prezentare conformFORMULARUL F.2 din Sectiunea Formulare);
--declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 181 din OUG 34/2006, in original, (prezentare conform FORMULARUL F.3 din Sectiunea Formulare);
--certificat de atestare fiscala ? privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?;
-- certificat privind taxele si impozitele locale, eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, in luna luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Operatorii economici care prezinta datorii la bugetul de stat, autoritatii contractante, respectiv la plata taxelor si impozitelor locale vor fi descalificati, neavand dreptul de a participa la licitatie.Nota: Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, precum si ofertantii care nu respectaprevederile art. 46 din aceeasi ordonanta.--DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006 (CONFORM FORMULARUL F.4)Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Dr. Muzsi Annabella-ManagerIng. Croitor Vasile ? Director tehnicEc. Balan Elena ? Director economicInf. Dobra Cristian - InformaticianJr. Stefanut Ioan - Birou LegislativIng. Sigovan Mihai - Birou Achizitii Publice--Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform modelului FORMULARUL F.5.-- D E C L A R A T I E privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si cea tehnico-economica, conform modelului FORMULARUL F.6. -- certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte activitatea de baza si ca ofertantul nu are cazier; (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.) In cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri anuala ( valoarea medie ), de pe ultimii 3 ani., 2.2.Ultima situatie financiara vizata de organele in drept.Se solicita Bilantul de Venituri si Cheltuieli vizat de Administratia Financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere privind dotarea cu aparatura specifica pentru efectuarea reparatiilorsi testarilor la tipurile de masini solicitate astfel: -sistem directie-reglajoptic-sistem climatizare-diagnoza computerizataOfertantul va prezeta o lista cu toate dotarile tehnice pe care le detineintr-o forma legala (proprietate, inchiriere, prin contract sau angajament, sau alte forme de punere la dispozitie, )pentru efectuarea serviciilor pe fiecare lot la care depune oferta, Autorizatia Tehnica inregistrata la Registrul Auto Roman, din care sa rezulte dreptul operatorului economic de a presta servicii de intretinere si reparatii pentru tipurile de autovehicule continute in lotul/loturile pentru care depune oferta. Prevedere legala : ORDINUL MINISTERULUI TRANSPORTURILOR Nr. 2131/8.12.2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea operatorilor economicicare desfasoara activitati de reparatii, de intretinere, de reglare, de modificari constructive, a vehiculelor rutiere., ofertantul sa prezinte dovada detinerii unui atelier de reparatii intr-o forma legala (proprietate, inchiriere, prin contract sau angajament, sau alte forme de punere la dispozitie, ) la nivel local, respectiv Municipiul Bistrita.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT PRIN INTERMEDIUL SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer