Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE REVIZII SI REPARATII AUTOSANITARE


Detaliu pentru invitatia numarul 347438
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUD
Numar invitatie: 347438/27.05.2013
Denumire contract: SERVICII DE REVIZII SI REPARATII AUTOSANITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUDCod fiscal: 7641428, Adresa: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Telefon: 0263-217055, Fax: 0263-27055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Romania, cod postal: 420020, telefon: +40 263217055, fax: +40 026327055, persoana de contact: MIHAI SIGOVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Romania, cod postal: 420020, telefon: +40 263217055, fax: +40 026327055,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE REVIZII SI REPARATII AUTOSANITARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor din parcul auto al SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUD
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 466.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare: 1580 RONValoare ? lot 1 = 450 leiValoare ? lot 2 = 170leiValoare ? lot 3 = 70leiValoare ? lot 4 = 380leiValoare ? lot 5 = 470leiValoare ? lot 6 = 40leiTOTAL1580 leiModul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara conformFORMULARUL F.112. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.3. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante.4. Prin depunerea la caseia Autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila de CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul Serviciului de Ambulanta Judetean Bistrita-Nasaud este: RO21 TREZ 1015 041X XX00 0301, deschis la Trezoreria Bistrita si cod fiscal: 7641428. - Perioada de valabilitate a garantiei de participare: pana la data de valabilitate a ofertei, respectiv minim 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor- Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, cursul de referinta leu/valuta avut in vedere in cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare se face la cursul stabilit de B.N.R. inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Retinerea garantiei se face cand ofertantul: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;(b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.( c )Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constitue garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.
Garantie de buna executie
1.Garantia de buna executie se constituie in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data punerii la dispozitia ofertantului declarat castigator, de catre autoritatea contractanta, a unui exemplar al contractului, semnat de ambele parti.2.Data constituirii garantiei de buna executie este data la care contractul intra in vigoare.3.Constituirea garantiei de buna executie este obligatia ofertantului declarat castigator.4.Cuantumul garantiei de buna executie este de 3 % din pretul contractului, fara TVA;5. In cazul ofertantilor din categoria I.M.M.-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 1, 5% din pretul contractului, fara TVA.6) Garantia de buna executie se poate constitui: a). printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract . Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: i)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantateii)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b).prin depunerea la casieria Serviciului de Ambulanta judetean Bistrita-Nasaud a unor sume in numerar.c). prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initiala depusa in acest cont de garantie de catre contractant , nu va fi mai mica de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului.Scrisoare de garantie bancara de buna executie, in original, in favoarea autoritatii contractante, conformFORMULARULUI F13 din Sectiunea III.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: --DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 180, in original, (prezentare conformFORMULARUL F.2 din Sectiunea Formulare);
--declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 181 din OUG 34/2006, in original, (prezentare conform FORMULARUL F.3 din Sectiunea Formulare);
--certificat de atestare fiscala ? privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?;
-- certificat privind taxele si impozitele locale, eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, in luna luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Operatorii economici care prezinta datorii la bugetul de stat, autoritatii contractante, respectiv la plata taxelor si impozitelor locale vor fi descalificati, neavand dreptul de a participa la licitatie.Nota: Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, precum si ofertantii care nu respectaprevederile art. 46 din aceeasi ordonanta.--DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006 (CONFORM FORMULARUL F.4)Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Dr. Muzsi Annabella-ManagerIng. Croitor Vasile ? Director tehnicOniga Elisabeta ? contabilSing. Ilies Vasile ? subing. autoIng. Sigovan Mihai - Birou Achizitii Publice--Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform modelului FORMULARUL F.5. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: -- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor ; (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.) In cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului , de pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va elabora si emite devizul de lucrari intr-unul din programele de evaluare EUROTAX sau AUDATEX.sau echivalent, .Declaratie pe propria raspundere privind dotarea cu aparatura specifica pentru efectuarea reparatiilorsi testarilor la tipurile de masini solicitate astfel: -sistem directie-reglajoptic-sistem climatizare-diagnoza computerizata, Autorizatia Tehnica inregistrata la Registrul Auto Roman, din care sa rezulte dreptul operatorului economic de a presta servicii de intretinere si reparatii pentru tipurile de autovehicule continute in lotul/loturile pentru care depune oferta. Prevedere legala : ORDINUL MINISTERULUI TRANSPORTURILOR Nr. 2131/8.12.2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea operatorilor economicicare desfasoara activitati de reparatii, de intretinere, de reglare, de modificari constructive, a vehiculelor rutiere., ofertantul sa prezinte dovada ca dispune de un atelier de reparatii sub orice forma (proprietate, inchiriere, prin contract sau angajament, sau alte forme de punere la dispozitie, ) la nivel local, respectiv Municipiul Bistrita.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer