Achizitie publica - SERVICII de REVIZII si REPARATII SISTEM TEHNIC INTEGRAT de SECURITATE al PALATULUI PARLAMENTULUI - SUBSISTEM SUPRAVEGHERE VIDEO (TVCI)
Detaliu pentru invitatia numarul 345955
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345955/26.04.2013
Denumire contract: SERVICII de REVIZII si REPARATII SISTEM TEHNIC INTEGRAT de SECURITATE al PALATULUI PARLAMENTULUI - SUBSISTEM SUPRAVEGHERE VIDEO (TVCI)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILORCod fiscal: 4265795, Adresa: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: +40 0214141619, Fax: +40 0214141963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Camerei Deputatilor: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, (Registratura - Program: luni - joi: 8.00 - 16.30, vineri 8.00 - 14.00) Telefon: +40 0214141956, fax: +40 0214141955, persoana de contact: Susman Doru Cristian.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Camerei Deputatilor din Str. Izvor, nr. 2 - 4, Sector 5, Bucuresti, Camera 7090
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII de REVIZII si REPARATII SISTEM TEHNIC INTEGRAT de SECURITATE al PALATULUI PARLAMENTULUI - SUBSISTEM SUPRAVEGHERE VIDEO (TVCI)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII de REVIZII si REPARATII SISTEM TEHNIC INTEGRAT de SECURITATE al PALATULUI PARLAMENTULUI - SUBSISTEM SUPRAVEGHERE VIDEO (TVCI)
II.1.6) CPV: 50610000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant gar de part: 5000 lei cu val 65 zile de la data lim de dep a ofertelor. Gar de part irevoc se poate const prin vir banc in cont C.D. la T.O.M.B: RO76TREZ7005005XXX000154 sau prin instr de gar emis in cond legii de o soc banc ori de o soc.de asig, in orig.Gar se anex.in ext plic. ce cont oferta. In cazul in care garant se const prin vir banc, OP conf de banca se va anexa plic ce cont oferta. Daca ofert se incadr in categ. IMM, potriv Legii nr. 346/2004 cu modif si compl ulter, benef de reduc cu 50% a cerintei priv cuant gar de partic. In aceste situatii, ofert trebuie sa complet si sa ataseze la oferta "Declaratia pe prop. rasp. privind incadrarea in categoria IMM". Echiv. ptr. o gar de part. depusa in euro se va face la cursul BNR din data anter. datei limita de depun.a ofert cu 5 zile. Daca garant de partic se constit printr-un instr de garant emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigur, acesta treb sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din HG nr.925/2006 cu modif. si complet ulter, si posib ca autorit contract. sa poata retine suma de 2500 lei potriv. prev. art.278'1, alin.(1) din OUG nr.34/2006 cu modif si complet ulter, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, contestatie ce a fost respinsa ca nefondata. Nerespectarea obligatiei de a prezenta garant. de particip asa cum a fost solicitata mai sus atrage dupa sine respingerea ofertei conf. art. 33, alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006, cu modif si compl. ulterioare. Retinerea garant de particip se va face potrivit art. 87 din HG nr.925/2006 cu modif si compl ulter si potrivit art.278'1 din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ulter. Dovada constit.garant.de part.trebuie sa fie prez.cel tarziu la data si ora stab. pt. desc.ofert.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica se poate constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, un procent de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului plus 14 zile. Autorit contract are oblig de a elibera/restitui garant de buna exec in cel mult 14 zile de la data indepl de catre contract a oblig asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile art.90 alin.3 din HG 925/2006 republicata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69'1, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr.34/2006 sunt: Cristian-Adrian Panciu, Ileana Maria Luncan, Gina Bara, Alexandra Oprea, Otilia Poenar Ciochina, Sorin Marian Badescu, Gabriel Bratan, Daniel Stanciu, Renatte Elisabeta Margaritescu, Dragos Constantin Conovaru, Catalin Toma, Doru Cristian Susman, Mihai Iulian Sirbu.*In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conforma cu originalul, trebuie sa contina informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca in obiectele de activitate se afla serviciile solicitate prin caietul de sarcini. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului ORC in original/copie legalizata.-Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de cel putin 500000 lei, prezentandu-se in acest sens documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va prezenta documente care confirma/atesta ca dispune de personal abilitat si calificat sa presteze activitati de service/instruire/asistenta tehnica pentru echipamentul care face obiectul contractului., Ofertantul va face dovada experientei similare in domeniul asistentei activitatii de service/mentenanta la sisteme de supraveghere video, prin prezentarea listei contractelor de service pe ultimii 3 ani, cu specificarea clientilor, obiectului contractului, anului prestatiei si valorii contractului. Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de beneficiari. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 10:15