Achizitie publica - Servicii de revizii tehnice periodice, reparatii si intretinere autovehicule si utilaje din parcul A.B.A. Siret - S.G.A. Vrancea
Detaliu pentru invitatia numarul 329400
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329400/13.06.2012
Denumire contract: Servicii de revizii tehnice periodice, reparatii si intretinere autovehicule si utilaje din parcul A.B.A. Siret - S.G.A. Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: 0234 / 541.646, Fax: 0234 / 510.050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor fi depuse prin mijloace electronice in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de revizii tehnice periodice, reparatii si intretinere autovehicule si utilaje din parcul A.B.A. Siret - S.G.A. Vrancea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de revizii tehnice periodice, reparatii si intretinere autovehicule si utilaje din parcul A.B.A. Siret-S.G.A. Vrancea.Valoarea estimata a contractului este minim 13.650 lei - maxim 20.350 lei.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.Valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare la procedura este: Lotul 1:108, 00 lei; Lotul 2:165, 00 lei. Valabilitatea garantiei de participare: minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate mai-sus solicitate, Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul de garantii deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN: RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, Fila CEC, in original, confirmata de banca emitenta, numerar depus la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1. In S.E.A.P. vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare; 2. In cazul cec-urilor sau al instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante. Netransmiterea acestor documente in SEAP sau la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art. 33, alin.(3), lit. b) din H.G. 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM(facand dovada in acest sens), garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale in luna anterioara celei in care se depun oferetele;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie care semneaza/aproba documentele emise pentru preocedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic ? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANUSef Compartiment Mecanizare - sing. Constantin STOIANSef Compartiment Achizitii - sing. Claudia CALINCompartiment juridic - c.j. Irina ANDRIES / Raluca POPA Persoane juridice/fizice romane: 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Persoane juridice /fizice straine: 2.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.3.Autorizatie tehnica emisa de RAR- RNTR 9 sau echivalent, clasa I si II de autorizare pentru tipul de autovehicule prevazute in caietul de sarcini, conform Ordinului nr.2131/2005 emis de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii.Se va prezenta certificatul de autorizare valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani. Nu se solicta o valoare minima a cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2. Declaratie care contine informatii referitoare la persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, 3. Informatii privind subcontractantii si asocierea - Numai daca va fi cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 13:58