Achizitie publica - Servicii de revizii tehnice periodice si reparatii in perioada de garantie pentru autovehicule HYUNDAI SANTA FE
Detaliu pentru invitatia numarul 330608
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330608/28.06.2012
Denumire contract: Servicii de revizii tehnice periodice si reparatii in perioada de garantie pentru autovehicule HYUNDAI SANTA FE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: 0234 / 541.646, Fax: 0234 / 510.050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Documentele vor fi incarcate in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de revizii tehnice periodice si reparatii in perioada de garantie pentru autovehicule HYUNDAI SANTA FE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de revizii tehnice periodice si reparatii autovehicule HYUNDAI SANTA FE aflate in perioada de garantie, apartinand parcului ABA "Siret" Bacau.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este de 312 lei.Valabilitatea garantiei de participare: minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate mai sus solicitate; - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul de garantii deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN: RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data depunerii ofertelor; - Fila CEC, in original, confirmata de banca emitenta; - Depunere numerar, la Casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1. In S.E.A.P. vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare; 2. In cazul cec-urilor sau al instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante. Netransmiterea acestor documente in SEAP sau la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art. 33, alin.(3), lit. b) din H.G. 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM(facand dovada in acest sens), garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale in luna anterioara celei in care se depun oferetele;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie care semneaza/aproba documentele emise pentru preocedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic ? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANUSef compartiment Mecanizare- sing. Constantin StoianSef Compartiment Achizitii - sing. Claudia CALINCompartiment juridic - c.j. Irina ANDRIES / Raluca POPAResponsabil Achizitii - ec. Adrian BONDOR Persoane juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din caresa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Persoane juridice /fizice straine: 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani. Nu se solicta o valoare minima a cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic pe care ofertantul le va utiliza pentru indeplinirea contractului;, Autorizare din partea producatorului/importatorului de a executa revizii si reparatii pentru autovehicule aflate in garantie;, Informatii privind subcontractantii si asocierea - Numai daca va fi cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 08:33