Achizitie publica - Servicii de revopsire aeronava YR - CAA
Detaliu pentru invitatia numarul 350340
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350340/12.07.2013
Denumire contract: Servicii de revopsire aeronava YR - CAA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA AERONAUTICA CIVILA ROMANA RACod fiscal: RO 5205651, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI, NR. 38-40, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0212081544, Fax: +40 0212081544
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI, NR. 38-40, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013695, telefon: +40 0212081544, fax: +40 0212081544, persoana de contact: LUANA ISTRATESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI, NR. 38-40, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013695
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (alte activitati anexe transporturilor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de revopsire aeronava YR - CAA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de revopsire aeronava YR - CAA
II.1.6) CPV: 50211300-0 - Servicii de reconditionare a aeronavelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.150 lei.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M.)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare se poate constitui: a) sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform Formularului nr. 8 din Sectiunea Formulare.b) prin Ordin de plata in contul organizatorului procedurii.c) depunere la casierie in numerarConturi A.A.C.R.: ING BANK - RO 95INGB0001008171188910 (RON)RBS - RO23ABNA4100264100045817 (RON)BCR Agentia Aviatiei ? RO15RNCB0307005024210001 (RON)TREZORERIE MUNICIPIULUI BUCURESTI RO22REZ7005069XXX001903 (RON)BRD ? RO30BRDE445SV77196034450 (RON)Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Potrivit art. 278^1 ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului?, respectiv: 1.575 lei.Mentionam ca, echivalenta leu/alta valuta va fi cursul de schimb publicat de B.N.R. valabil la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular nr. 2 din Sectiunea Formulare2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Declaratie pe propria raspundere . Prezentare Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare.3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere. Prezentare Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Armand PETRESCU ? Director GeneralTudorel ROMAN ? Director SupervizareAndrei Corneliu FILIPOIU ? Director SigurantaRodica CAZANCIUC ? Director ReglementareAlina MACOVEI ? Sef Serviciu Gestiune Administrativa si FinanciaraStefan GHINCEA ? Sef Birou Comercial si AchizitiiVictorita RADU ? Sef Birou Financiar-Contabilitate si FacturariLaura Eleonora STOIAN ? Sef Serviciu Juridic si Resurse UmaneIulian DUMITRESCU - Sef Serviciu SVZMMarin ZAMFIR ? Inginer Sef SSVZMSilviu POP ? Inginer aviatie SSVZMGeorge Mircea ANTON ? Inginer aviatie SSVZMLaurentiu-MihaiSTEFAN ? Inginer aviatie SSVZMMarius GRECU ? Inspector aeronautic SSVZMElena DOBRAN ? Consilier JuridicOana CONSTANTINESCU ? Consilier JuridicMihai IGNAT ? EconomistLuana Rodica ISTRATESCU ? EconomistRoxana-Teodora DUMITRACHE ? Economist4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Declaratie pe propria raspundere. Prezentare Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului - Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte : - numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii;
- domeniul de activitate al ofertantului are corespondent cu obiectul prezentei proceduri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele servicii prestate in ultimii 3 ani cu nominalizarea a maxim 3 contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare cu cele ale contractului care urmeaza sa fie atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de minim 157.500 lei, exclusiv TVA.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 11:17