Achizitie publica - Servicii de salubritate ? colectare, transport si depozitare deseuri menajere nesortate din aria teritoriala a orasului Dolhasca.
Detaliu pentru invitatia numarul 326723
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326723/15.05.2012
Denumire contract: Servicii de salubritate ? colectare, transport si depozitare deseuri menajere nesortate din aria teritoriala a orasului Dolhasca.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASULDOLHASCACod fiscal: 5461609, Adresa: STR. CAMINULUI, ORASUL DOLHASCA, JUDETUL SUCEAVA, Dolhasca, Telefon: 0230546101, Fax: 0230546101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Esplanadei, nr.5, orasul Dolhasca, judetul Suceava, Dolhasca, Romania, cod postal: 727170, telefon: +40 230546101, fax: +40 230546101, persoana de contact: strada Esplanadei, nr.5, orasul Dolhasca, judetul Suceava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Esplanadei, nr.5, orasul Dolhasca, judetul Suceava, Dolhasca, Romania, cod postal: 727170, telefon: +40 230546101, fax: +40 230546101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de salubritate ? colectare, transport si depozitare deseuri menajere nesortate din aria teritoriala a orasului Dolhasca.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 30
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Nivelul de servicii ce se poate achizitiona prin acordul ? cadru, Conform prevederilor Caietului de sarcini1. Servicii de colectare , ridicare , transport si depozitare deseuri menajere biodegradabile si deseuri reciclabile nesortate de la populatie, agenti economici, institutii publice si de cult;2. Servicii de colectare, ridicare, transport si depozitare gunoi stradal;3. Servicii de colectare, ridicare , transport si valorificare DDE si a deseurilor voluminoase;4. Servicii de colectare, ridicare cadavre animale de pe domeniul public.
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 315, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 6.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei :90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Garantia de participare se constituie: - prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, Formular nr. 14;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, in contul RO13TREZ5915004XXX000142, deschis la Trezoreria Orasului Dolhasca - cod fiscal 5461609, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar depusa la casieria Primariei Dolhasca.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare, in scris. Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei respective se considera ca si-aretras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.In cazul in care ofertantul se incadreaza in I.M.M., astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In cazul in care ofertantul este o asociere si toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci va beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta o Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - Formularul nr. 19
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie poate fi prin: a. - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b.- retineri succesive din situatiile de plata. In acest caz, inainte de semnarea contractului, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului, unde va depune o suma de 0, 5% dinvaloarea totala a contractului, fara TVA.Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea: - Cazier fiscal al societatii;
- Cazierul judiciar al societatii.? Declaratie pe propria raspundere - Formularul nr. 1? Cazier fiscal al societatii (copie conforma cu originalul)? Cazierul judiciar emis de catre structura teritoriala de cazier judiciar (unitatea de politie pe raza careia isi are sediul social sucursala, filiala sau punctul de lucru persoana juridica), din care sa rezulte daca persoana juridica este inscrisa cu mentiuni in cazierul judiciar (copie conforma cu originalul)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ? Certificatul de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat;? Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale. ? Declaratie pe propria raspundere - Formularul nr. 2? Certificatul de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat (in original sau copie conforma cu originalul), certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (in original sau copie conforma cu originalul), certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? emis de Directia de Impozite si Taxe Locale, acolo unde ofertantul isi are sediul social.Cerinta nr. 3Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010? Certificat de participare cu oferta independentaCompletarea formularului nr. 4Acest document va fi prezentat inclusiv de catre asociatii.? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va completa Formularul nr. 5Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 3 ? Declaratie in temeiul art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei Dolhasca sunt: - D-naMaria Cojocariu - primar- D-nul Savin Ioan - viceprimar- D-nul Rotaru Dorin ? secretar- D-nul Savin Ioan - presedinte comisia evaluare- D-nul Hutanu Alexandru ? secretar comisia evaluare- D-nul Chisalita Ana ?membru in comisia de evaluare- D-nul Pitaru Costel ? membru in comisia de evaluare- D-nul Azoitei Traian - membru in comisia de evaluare III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInforma?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Cerinta 1Certificatului constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitate supus procedurii de atribuire. Documentul va fi prezentat in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, in cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conforma cu originalul.Documentele vor fi prezentate inclusiv de catre asociati.Cerinta 2Licenta A.N.R.S.C. pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilorLicenta A.N.R.S.C., pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor, inclusiv conditiile anexate licentei, in clasa corespunzatoare pentru prestarea serviciilor in Orasul Dolhasca, valabila la data deschiderii ofertelor - eliberata de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (in conformitate cu prevederile Regulamentului privind acordarea licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin H.G. nr. 745/2007) ? copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta 3Persoane juridice /fizice straine? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, precum si obiectele de activitate.1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, precum si obiectele de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este stabilit, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, copie conforma cu originalul, insotite de traduceri autorizate in limba romana.2. Prezentarea unui document, in original, eliberat de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (A.N.R.S.C.) din care sa rezulte recunoasterea sau echivalarea licentei/autorizatiei/atestatului emise in tarile de origine pentru prestarea serviciilor de salubrizare in localitati ori eliberarea unei licente in vederea participarii la procedurile de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare a localitatilor (in conformitate cu prevederile Regulamentului privind acordarea licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin H. G.nr. 745/2007).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani incheiati sa fie de minim 250.000 lei, fara TVA., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani incheiati
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta un contract de servicii din care sa rezulte ca a executat servicii de salubrizare similare obiectului procedurii de atribuire, in valoare de minim 126.000 lei, fara TVA., Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Ofertantul va detine minim 2 autocompactoare capacitate minim 11 m3 ., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.Declaratie pe propria raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului si mentionarea personalului responsabil privind realizarea contractului.Ofertantul va prezenta o Declaratie de disponibilitate cu privirela personalul de specialitate., Cerinta nr. 5Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual intentia sa o subcontracteze Cerinta nr. 1Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008, pentru activitati similare obiectului contractului, Cerinta nr. 2Certificat de management de mediu ISO 14.001/2001 pentru activitati similare obiectului contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii. Cuantumul garantiei de participare 6.000 lei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 12:23