Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de salubrizare - ridicare de la punctele de colectare, transport si depozitare deseuri menajere


Detaliu pentru invitatia numarul 347842
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA STULPICANI (Primaria Comunei Stulpicani)
Numar invitatie: 347842/31.05.2013
Denumire contract: Servicii de salubrizare - ridicare de la punctele de colectare, transport si depozitare deseuri menajere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STULPICANI (Primaria Comunei Stulpicani)Cod fiscal: 4326728, Adresa: COMUNA STULPICANI, JUDETUL SUCEAVA, Stulpicani, Telefon: 0230574760, Fax: 0230574760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA STULPICANI, JUDETUL SUCEAVA, Stulpicani, Romania, cod postal: 727505, telefon: +40 230574760, fax: +40 230574760, persoana de contact: VERONICA RACILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA STULPICANI, JUDETUL SUCEAVA, Localitatea Stulpicani , Sediul Primariei Stulpicani, Str. Principala FN, cod postal 727505
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de salubrizare - ridicare de la punctele de colectare, transport si depozitare deseuri menajere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de salubrizare - ridicare de la punctele de colectare (29 puncte) si de la unitatile publice, transport si depozitare deseuri menajere de pe raza UAT Stulpicani
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 4.500 Lei echivalent 1042, 10 Euro la curs BNR valabil pentru 08.05.2013 pentru ofertantii ce constituie garantia in Euro. Garantia de articipare se va constitui cu valabilitate de 60 zile de la data limita de depunere a ofertei.Se poate constitui in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie pentru participarea cu oferta emisa de catre o Banca/Societate de asigurari - se prezinta in original si va avea valabilitate 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor- Virament in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Gura Humorului, IBAN RO89TREZ5945006XXX000040, CIF 4326728 - in acest caz se va prezenta document OP cu viza bancii- depuneri de numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul in care se demonstreaza calitatea de IMM conform Legii 346/2004 ofertantul beneficiaza de reducere cu 50%.Garantia de participare se restituie in termen de 3 zile de la finalizarea procedurii in baza cererii de restituire depusa la sediul autoritatii contractante. In cazul ofertantului castigator aceasta se restituie dupa semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie. Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a oferteic) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de lucrarid) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 /1 din OUG34/2006 - in acest caz se va retine o suma calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera a) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA. se va constitui in una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie . In cazul IMM-urilor - conform Legii346/2004 acesttea beneficiaza de reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de StatNota: prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local emis de autoritatea locala.Nota: prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 21 - in original6.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20 - in originalPersoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Primar: Ostanschi Vasile; Viceprimar ? Mihalea Niculina, Contabil ? Morosan Liliana, Comisie evaluare: Jurist ? Coca Cornel Ilie, Secretar ? Mihalea Liviu, Urbanism ? Morosan GheorgheConsilieri locali: Mihalea Niculina, Horgot Vasile, Dumbrava Gheorghe, Sincari Viorel, Tautu Viorel, Dumbrava Viorica, Flocea D. Vasile, Droniuc Oltita Mihaela, Cotlarciuc Vasile, Zamcu Vasile, Scheuleac Vasile, Moglan Dumitru, Flocea Gavril Vasile, Cozan Emilian Ion, Gales Vasile.Certificatele de atestare fiscala si de cazier fiscal pot fi prezentate - in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul". La solicitarea comisiei de evaluare pentru verificarea conform, itatii, ofertantii au obligatia de a prezenta Documentul in original sau copie legalizata daca acesta initial a fost prezentat sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru persoane fizice si juridice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa preyinte informatii reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor, de unde sa rezulte obiectul de activitateal operatorului economic;
- Licenta A.N.R.S.C. in termen - in conformitate cu Legea 51/2006 si Legea 101/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va prezenta licenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele pot fi prezentate - in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".La solicitarea comisiei de evaluare ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta Documentul in original sau copie legalizata daca acesta initial a fost prezentat sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;b.Lista cu subcontractantii si specializarea acestora ? daca este cazul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer