Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de salubrizare a pietelor din Municipiul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 354279
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TARGURI OBOARE PIETE SA ARAD
Numar invitatie: 354279/01.10.2013
Denumire contract: Servicii de salubrizare a pietelor din Municipiul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTARGURI OBOARE PIETE SA ARADCod fiscal: RO 8145406, Adresa: Piata Mihai Viteazul nr13, Arad, Telefon: 0257/250016, Fax: 0257/252403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Mihai Viteazul nr13, Arad, Romania, cod postal: 310017, telefon: +40 0257/250016, fax: +40 0257/252403, persoana de contact: Nistor Stelian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Mihai Viteazul nr13, Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrarea targurilor, oboarelor si pietelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de salubrizare a pietelor din Municipiul Arad
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Prestatorul se obliga sa presteze, in conditiile Caietului de sarcini, servicii de salubrizare ale pietelor constand in: a) maturatb) intretinerea curateniei in timpul programului de func?ionare al pietelorc) precolectare deseuri (evacuarea pubelelor in containere)d) spalat conform graficului sau pe baza de nota de comanda, in functie de necesitatee) deszapezit si incarcarea zapezii in utilajele de transport care vor fi asigurate de catre achizitor (in functie de necesitati si solicitari)2. Prestatorul va asigura dotarea cu numarul necesar (solicitat) de pubele si containere, dupa cum urmeaza: ? Numarul total de pubele(120 l sau 140 l) necesare pentru precolectarea deseurilor din piete este de 93.? Numarul total de containere de 1, 1 mc necesar este de 30 buc?Pubelele si containerele vor fi asigurate de prestator si impotriva furtului.?Prestatorul isi va inventaria zilnic pubelele si containerele
II.1.6) CPV: 90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. este 5.400 lei; se va constit. prin virament bancar/printr-un instr. de garantare, emis in cond. legii sau prin prezentarea unui ordin de plata vizat de banca. In cazul in care garantia de participare se va constitui in alta moneda, se va aplica cursul BNR de la data de 30.08.2013Per. de valab. a garantiei de particip.: 90 de zile de la data limita de dep. a of. Garantia de particip. se va dep. in contul RO28BUCU1012230531007RON, deschis la Alpha Bank Arad.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. 925/2006, actualizata dc. garantia de particip. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc.bancara/soc.de asig., acesta tb. sa prev. dc. plata garantiei se va exec. conditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Nota: Instrumentul de garantare emis de o soc.bancara/soc.de asigurari va trebui sa prevada expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv situatia cuprinsa la art. 2781, alin. 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.In cazul unor ofertanti din categoria IMM, cu aplicarea prev. art. 16 din Legea nr. 346/2004 garantia de participare se va putea constitui in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata.In cazul respingerii de CNSC a contestatiei form., AC va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 2781, alin. 1, lit. a din O.U.G. 34/2006, actualizata suma de 2.700 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii acestora in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantilor in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ? Comisia de evaluare a ofertelor1. Chis Emanuela - Presedintele Comisiei de Evaluare2. Buzgau Lucia ? Membru al Comisiei de Evaluare3. Onufriiciuc Nicolae ? Membr al Comisiei de Evaluare4. Ciobotariu Ana ? Membru al Comisiei de Evaluare5. Marc Nicolae - Membru supleant al Comisiei de Evaluare? Membri AGA ai actionarului majoritar Consiliul Local al Municipiului Arad1. Pistru Popa Geanina2. Varga Glad Aurel3. Lupas Marin4. Lazurca Adrian Catalin5. Cismasiu Mariana? Membri Consiliului de Administratie S.C. TARGURI, OBOARE SI PIETE ARAD S.A.1. Plaveti Ioan2. Ignuta Geanina3. Cristea Miron4. Copil Maria5. Chirilov Adriana.6. Rus Amelia7. Barna Iustin8. Leszay Ildiko.9. Slev LilianaDirector general - Nistor StelianMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006); Formularul nr. 2 (Declaratie privind art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006); Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006) ? in original;In cazul unei asocieri formularele se vor depune de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul se va depune de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele se vor depune de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 16 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: Tertul sustinator trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006); Formularul nr. 2 (Declaratie privind art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006); Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006) - in original, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 1, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf. art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. .) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare o activitate economica autorizata relevanta in raport cu obiectul contractului.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul constatator va fi prezentat de fiecare asociat, raportat la partea din contract pe care o presteaza.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica relevanta in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.3.) Cerinta obligatorie: Ofertantii vor depune Autorizatia de mediu privinddesfasurarea activitatilor de colectare a deseurilor cuajutorul pubelelor si containerelor.Nota: Solicitarea are la baza cerintele Ordinului nr. 1798/2007 ?Procedura de emitere a autorizatiei de mediu, Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 78/2000 privind regimul deseurilor, aprobata cu modificari prin Legea nr. 426/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararea Guvernului nr. 128/2002 privind incinerarea deseurilor, cu modificarile si completarile ulterioare, in Hotararea Guvernului nr. 349/2005 privind depozitarea deseurilor, cu completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 aniincheiati a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 540.000 lei.Ofertantii vor depune in dovedirea cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unor ofertanti din categoria IMM, cu aplicarea prev. art. 16 din Legea nr. 346/2004 cerinta se va considera indeplinita si in cazul unei cifre de afaceri in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada (prin prezentarea de documente relevante in acest sens ? in copie) ca in ultimii 3 ani au prestat servicii similare celor ce fac obiectul procedurii in valoare de cel putin 270.000 lei, fara TVA.Se va prezenta Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, aceasta prezentand cel putin un contract care contine servicii similare in valoare minima de 270.000 lei. Lista contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare in vederea indeplinirii in bune conditii a contractului, In cazul sustinerii economice si financiare si tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 modificata, Dc. of. particip. subcontracteaza anumite parti din contr., vor fi aplicab. preved. art. 45-OUG 34/2006 si art. 11, alin. 7-HG 925/2006, potrivit: , ,AC nu are dr. de a impune indepl. unor crit. de calific. pt. eventualii subcontract., dar resursele materiale si umane ale subcontract. decl. se iau in consid. pt. partea lor de implicare in contr. care urmeaza sa fie indepl., dc. sunt prez. doc. relevante in acest sens?.Capac. tehnica si prof. va fi evaluata in fct. de cum vor fi folos. resursele tehnice si umane de care disp. impreuna, contract. si subcontract. cf. contr. de subcontract. si prev. DA.Anterior semn. contr., op. decl. castigator i se va solic. sa prez. ac. de subcontr. din care sa rez. partea din contr. pe care o va indepl. subcontract. (fizic si valoric, inclusiv ca procent din val. contr.), precum si modul de utiliz. a resurselor tehnice si umane.Dc. contr. de subcontract. sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., se va prez. o copie dp. contr. si traducere legalizata in lb rom. dp. acestea., Dc. oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indepl. crit. de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contr. de asociere depus cu luarea in consid. a modului in care vor fi folos. resursele tehnicesiumanedecaredisp. impreuna asociatii si la oblig./componenteleasumate de fiecare asociat potriv. Contr. de asociere.Din acesta tb. sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer