Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de salubrizare a spatiilor exterioare apartinand birourilor vamale de frontiera


Detaliu pentru invitatia numarul 322812
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA REGIONALA VAMALA IASI
Numar invitatie: 322812/27.03.2012
Denumire contract: Servicii de salubrizare a spatiilor exterioare apartinand birourilor vamale de frontiera
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA REGIONALA VAMALA IASICod fiscal: 4701398, Adresa: B-DUL NICOLAE IORGA NR.10C, Iasi, Telefon: 0232208300, Fax: 0232208292
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de salubrizare a spatiilor exterioare apartinand birourilor vamale de frontiera
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea mentinerii unui aspect salubru a suprafetelor exterioare existente in cadrul birourilor vamale Albita, Sculeni si Stinca este strict necesar incheirea unor contracte de salubrizare, igienizare si mentinere a curateniei.
II.1.6) CPV: 90600000-3 - Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 505, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- 4950 lei. Valabilitate-minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor cu posib. retinerii cf. art. 278 indice 1, alin (1)OUG nr.34/2006 (valoarea ce se retine este 2480 lei)Lot 2-950 lei. Valabilitate-minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor cu posib. retinerii cf. art. 278 indice 1, alin (1)OUG nr.34/2006 (valoarea ce se retine este 0 lei)Lot 3-750 lei. Valabilitate-minim 60 zile de la termenul limita de primire aofertelor cu posib. retinerii cf. art. 278 indice 1, alin (1)OUG nr.34/2006 (valoarea ce se retine este 0 lei)Garantia de participare se constituie, conform art.86 din HG nr. 925/2006, prin: 1. virament bancar in contul DRAOV Iasi, cod fiscal 4701398, cont RO34TREZ4065005XXX000417 deschis la Trezoreria Iasi. Ordinul de plata va fi prezentat in original, insotit de o declaratie a reprezentantului autorizat al ofertantului privind perioada de valabilitate a garantiei de participare, privind irevocabilitatea garantiei si acordul sau pentru executarea neconditionata a acesteia, sau2. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara-Formular 2), ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006-completare formular 3 din sectiunea IIIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-completare formular 4 din sectiunea IIIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Certificat de atestare fiscalacare sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat4.Certificat de taxe si impozite locale, care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul localAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude de la prezenta procedura orice ofertant, care inregistreaza datorii restante cu privire la plata obligatiilor catre bugetul local sau bugetele componente ale bugetul general consolidat. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5.Certificat de participare cu oferta independenta-completare formular 5 din sectiunea II6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare formular 6 din sectiunea II7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006-completare formular 7 din sectiunea II.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Bolohan Danut-director executiv, Ion Liliana-director executive adj., Pozdirca Elena-sef serv FCAS, Pinzariu Irina-sef serv. juridic, Popovici Petru-referent CAP, Butnaru Nina-inspector CAP, Carasevici C-tin- consilier SFCASNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele datate, semnate si stampilatese depun in S.E.A.P. scanate, la sectiunea Documente de calificare. 1.Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului-Formular tip emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificat2. Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezidentDocumentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele detransport si alte mijloace fixe, Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniPrestarea serviciilor se va confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie( copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), cu valoare care sa fie la nivelul valorii estimate a lotului pentru care depune oferta, respectiv: Lot.1 = 248.000 leiLot.2 =49.600 leiLot.2 =39.200 lei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer