Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de salubrizare a spatiilor exterioare la sediile birourilor vamale de frontiera din subordinea DRAOV Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 350771
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA REGIONALA VAMALA IASI
Numar invitatie: 350771/22.07.2013
Denumire contract: Servicii de salubrizare a spatiilor exterioare la sediile birourilor vamale de frontiera din subordinea DRAOV Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA REGIONALA VAMALA IASICod fiscal: 4701398, Adresa: B-DUL NICOLAE IORGA NR.10C, Iasi, Telefon: 0232208300, Fax: 0232208292
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de salubrizare a spatiilor exterioare la sediile birourilor vamale de frontiera din subordinea DRAOV Iasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de salubrizare a spatiilor exterioare la sediile birourilor vamale de frontiera Albita, Sculeni si Stanca.Valoarea estimata a contractului pana la 31 decembrie 2013 este de 146500 lei si valoarea estimata a contractului ce tine seama si de eventualele suplimentari ca urmare a prelungirii pana la 30.04.2013 este de 263700 lei (pentru toate loturile).Optiuni: Posibilitatea de prelungire pana la 30.04.2014, conf. art. 6 din HG nr.925/2006
II.1.6) CPV: 90600000-3 - Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 146, 500 - 263, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- 2100 lei, Lot 2- 450 lei, Lot 3- 380 lei? valabilitate minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In masura in care CNSC respinge o contesatie depusa ca nefondata, autorit. contr. va retine contestatarului din garantia de participare, in conf. cu art. 2781, alin 1) din OUGnr. 34/2006 pentru lot 1 suma de 1050 lei.Garantia de participare se constituie, conform art.86 din HG nr. 925/2006, prin: 1. virament bancar in contul DRAOV Iasi, cod fiscal 4701398, cont RO34TREZ4065005XXX000417 deschis la Trezoreria Iasi, sau2. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara-Formular 2), ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumental de garantare se inainteaza in original la sediul autoritatii contractante cu scrisoare de inaintare (Formular1 din Sectiunea II) pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legiinr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere - Formular 17 din Sectiunea II.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006-Ofertantii si dupa caz tertul/tertii sustinator/sustinatori vor completa si prezenta Formularul 3 din Sectiunea II (datat, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Ofertantii vor completa Formularul 4 din Sectiunea II (datat, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta)3. Certificat de atestare fiscala si Certificat de taxe si impozite locale-Ofertantii vor prezenta formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul deplin de a exclude de la prezenta procedura orice ofertant, care inregistreaza datorii restante cu privire la plata obligatiilor catre bugetul local sau bugetele componente ale bugetul general consolidat. Impozitele si taxele pentru cares-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor4. Certificat de participare cu oferta independenta-Ofertantii si dupa caz fiecare asociat vor completa si prezenta Formularul 5 din Sectiunea II (datat, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta)5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Ofertantii vor completa Formularul 6 din Sectiunea II (datat, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta)6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006-Ofertantii si dupa caz subcontractantul/subcontractantii/ tertul/tertii sustinator/sustinatori vor completa Formularul 7 din Sectiunea II (datat, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director executiv-Pintilei Ioan, Director exec. Adj.-Borsinschi Dan, Sef serv. FCAS-Pozdirca Elena Carmen, Sef serv. Juridic-Diaconu Georgiana, Consilier superior achizitii-Butnaru Nina, Consilier superior-Carasevici C-tin, Inspector asistent achiz.- Smoc Paraschiva Petronela, Consilier juridic superior- Stavarachi Costica, Consilier juridic superior- Talaba Camelia, Consilier juridic superior- Pinzariu Irina, Inspector vamal principal- Cudalb Cristina In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos: 1. Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator -Formular tip emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificat (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Informatiile din acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice straine- a. Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)b. Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleCifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, minim: Lot 1 =210.000 leiLot 2 =45.000 leiLot 3 =38.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare in valoare cumulata de cel putin: Lot 1 = 105.000 lei;Lot 2 =22.500 lei;Lot 3 =19.000 lei;, Lista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva., In cazul in care se va depune oferta comuna, fiecare ofertant va prezenta documentele prevazute la ?Cap. III.2) Conditii de participare?, In cazul subcontractarii se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer