Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de salubrizare constand in servicii de colectare, transport si depozitarea deseurilor municipale menajere , reciclabile si vegetale cu exceptia celor toxice, periculoase si celor cu regim special


Detaliu pentru invitatia numarul 355636
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Numar invitatie: 355636/12.11.2013
Denumire contract: Servicii de salubrizare constand in servicii de colectare, transport si depozitarea deseurilor municipale menajere , reciclabile si vegetale cu exceptia celor toxice, periculoase si celor cu regim special
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in format electronic in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de salubrizare constand in servicii de colectare, transport si depozitarea deseurilor municipale menajere , reciclabile si vegetale cu exceptia celor toxice, periculoase si celor cu regim special
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de salubrizare constand in servicii de colectare, transport si depozitarea deseurilor municipale menajere , reciclabile si vegetale cu exceptia celor toxice, periculoase si celor cu regim special, conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 476, 495.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9525 ron, Cursul de referinta pentru echivalenta gar de partic depusa in alta valuta va fi cel stabilit de BNR la data publicarii anunt de partic mentionata pentru op. ec care doresc sa faca echiv. garantiei de partic in alta valuta.G.P.se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul aut. contract. nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8. Op. ec. vor depune dovada constituirii G.P. sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul aut. contractante, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Biroul Achizitii Publice daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari . Perioada de valab a G.P.: 90 de zile de la termenul limitade primire a ofertelor. Neconstituirea G.P. in forma si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei. In conf.cu legea 346/2004, IMM beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de G.P. si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.In situatia depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge pe fond contestatia, aut., contr.va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele in conformitate cu art 278^1/OUG nr.34/2006. Preved art. 278^1alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita depunerea in SEAP, semnate cu semnatura electronica a urmatoarelor : Formular nr. 1 din fisierul ?Formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Declaratia se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Se solicita depunereain SEAP semnate cu semnatura electronica aFormularului nr. 2 din fisierul ?formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit.c^1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr.3Se solicita depunerea in SEAP semnat cu semnatura electronica a Formularului nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare??Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr.4Se solicita depunerea in SEAP semnat cu semnatura electronica a Formularului nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. Daca ofertantul are subcontractant sau un tert sustinator, ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 va fi prezentata si de subcontractant si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Albota Adrian, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, CJ Secelean Liviu, CJ Muresan Nicoleta, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Sefbirou achizitii publiceFeresuaru Cristina, Sef birou administrativ Benning Rudolf, Referent Dragoi Giorgeta, Ec Dorofte Ileana, Ec. Suciu Daniela, functionar Husar Lia, functionar Pestenaru Bianca. Cerinta nr. 1Se solicita depunerea in SEAP semnat cu semnatura electronica: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic - in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta 2Se solicita depunerea in SEAPsemnat cu semnatura electronica- Autorizatie de mediu in conformitate cuOrdinul nr. 1798/2007 pentru aprobarea procedurii de emitere a autorizatiei de mediucoroborata cu O.U.G. nr. 195/2005 privind protectia mediului valabila la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.. In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din acordul cadru pe care o realizeaza.Cerinta 3Se solicita depunerea in SEAPsemnat cu semnatura electronicaLicenta pentru prestarea serviciilor de salubrizare eliberata de Agentia Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitarein temeiul Legii nr. 51/2006Documentele in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? vor fi depuse in SEAP semnate cu semnatura electronica.Pentru persoane juridice /fizice straine: Se solicita depunerea in SEAPsemnat cu semnatura electronica-Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In vederea asigurarii ca serviciile solicitate vor fi indeplinite in bune conditii, a certitudinii ca ofertantii dispun de echipamente tehnice, utilaje, instalatiinecesare prestarii corespunzatoare a serviciilor ce fac obiectul acordului cadru, se vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea acordului cadru de servicii conform art. 188/O.U.G. nr. 34/2006Se va completa formularul nr. 9 -DECLARATIE privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice insotita de LISTA privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Se solicita depunerea in SEAP semnate cu semnatura electronica.Se solicita copii dupa documentele care atesta forma de proprietate a dotarilor, respectiv copii dupa contracte/precontracte.Se admite si orice forma de detinere.Se va permite si prezentarea unui angajament.In cazul in care ofertantul intentioneaza sa beneficieze de sustinerea tehnica a unui tert, acest formular va fi insotit de angajamentul ferm al tertului, prin care acesta se obliga sa ii puna la dispozitie utilajele necesare pentru indeplinirea acordului cadrude achizitie publica., Se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se va prezenta Formularul nr. 10- Declaratie subcontractant insotita de Lista cu subcontractantii si specializarea acestora cu evidentierea ponderii subcontractate, dace este cazul.Contractele serviciilor subcontractate se vor constitui anexa la acordul cadru/contractele subsecvente ce se vor incheia. Documentele in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? vor fi depuse in SEAP semnate cu semnatura electronica. Certificat ISO 14001 ? privind managementul de mediu sau echivalent al ofertantului cu obiect de activitate furnizarea serviciilor cuprinse in obiectulacordului cadru, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Nu se va accepta certificat in curs de atestare In cazul unei asocieri, mentionam expres faptul ca cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din acord cadru/contract pe care o realizeaza.Documentul in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? vor fi depuse in SEAP semnat cu semnatura electronicaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer