Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de salubrizare in comuna Arbore, judetul Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 321038
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI ARBORE
Numar invitatie: 321038/29.02.2012
Denumire contract: Servicii de salubrizare in comuna Arbore, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI ARBORECod fiscal: 4326965, Adresa: str. Principala, nr.698A, Arbore, Telefon: 0230539411, Fax: 0230539411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr.698A, Arbore, Romania, cod postal: 727015, telefon: +40 0230539410, fax: +40 0230539411, persoana de contact: Primar IONEL HRINCESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a primariei comunei Arbore, judetul Suceava, CP 727015
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de salubrizare in comuna Arbore, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de coletare, transport si depozitare a deseurilor menajere de pe raza comunei Arbore, judetul Suceava
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 094 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantunul garantiei de participare este de 1800 lei-Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului de servicii fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cu respectarea prevederilor art.90 alin.(3) din HGR 935/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Formularul Nr.7 Se va prezenta in original.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006- ? Formularul Nr.8.Se va prezenta in original.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Aceste certificate constatatoare se depun in original sau copie conform cu originalul. Sunt admisi ofertantii care nu au datorii scadente. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In cazul persoanelor juridice straine acestea se depun in original si traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 4Declaratii privind calitatea de participant la procedura-Formularul Nr.5. Se va prezenta in original.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- - Formularul Nr.314. Se va prezenta in original.Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in art.69^1din Ordonanta - - Formularul Nr.24 Se va prezenta in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul A.C.1.Ionel HRINCESCU ? primarul comunei2.Toader Cimpan - viceprimarul comunei3.Vasile Dan CUPSAN ? responsabil achizitii4.Viorica Gazdaru ? secretarul comunei5.Irimescu Fanica- responsabil urbanism6.Tiperciuc Vasile-Dan- inspector7.Gazdaru Constantin- consilier8.Ursan Ilinca- inspector9.Filiuta Rodica- consilier personal Cerinta nr. 1Certificat constatator-Emis de Oficiul Registrului Comertului, se va prezenta in ?Copie conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal. Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmitere comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.Persoane juridice / fizice straine: -Vor depune documente din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social (sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale ? daca este cazul); structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate;Documentele vor fi prezentate in original, sau copie conform cu originalul, in limba in care au fost emise si obligatoriu insotite de o traducere autorizata in limba romana semnat si stampilat de reprezentantul legal
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Copie dupa bilantul contabil pentru anii 2008, 2009 si 2010Documentele vor fi prezentate in copie ?Conform cu originalul?, semnate sistampilate de reprezentantul legal.In cazul in care, candidatul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fostinfiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avutobligatia depunerii bilantului contabil. Daca este depus bilantul pentru anul 2011 se vor lua in considerare anii 2011, 2010, 2009., Cerinta nr. 2Informatii generale-Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceriglobale pe anii 2008, 2009, 2010.Conditii obligatorii: media cifrei anuale de afaceri globale pe ultimii 3 ani minimum de 183.000 lei. Echivalentul in euro al valoriiexprimate in lei se va determina corespunzator cursului mediu al BNR/infoeuroCurs infoeuro 2008 ? 3, 6827 leiCurs infoeuro 2009 ? 4, 2373 leiCurs infoeuro 2010 ? 4, 2099 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.5Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului. Se solicita minim 2 autospeciale, Cerinta nr. 1Declaratia privind lista principalelor servici prestate in ultimii 3 ani, Cerinta nr.2Licen?a ANRSC clasa 3 sau superioara pentru serviciul de salubrizare, Cerinta nr.3Contractul incheiat cu un depozit de de?euri autorizat, Cerinta nr.4Recomandare din partea unor beneficiari a celor mai importante servicii prestate si nominalizate in Formularul 10bminim o recomandare Cerinta nr. 1Certificatul prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementatsi mentine un Sistem de management de mediu aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 14001, sau orice alte documente echivalente cu oastfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer