Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de salubrizare in comuna Arbore, judetul Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 342552
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI ARBORE
Numar invitatie: 342552/11.02.2013
Denumire contract: Servicii de salubrizare in comuna Arbore, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI ARBORECod fiscal: 4326965, Adresa: str. Principala, nr.698A, Arbore, Telefon: +40 0230539411, Fax: +40 0230539411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr.698A, Arbore, Romania, cod postal: 727015, telefon: +40 0230539411, fax: +40 0230539411, persoana de contact: IONEL HRINCESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei comunei Arbore, comuna Arbore, nr.698A, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de salubrizare in comuna Arbore, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare, transport si depozitare a deseurilor menajere de pe raza comunei Arbore, judetul Suceava. Se estimeaza colectarea unei cantitati de 2025 mc deseuri menajere compactate, la un grad de compactare 6:1, pana la data de 31 decembrie.Valoarea estimata minima pana la data de 31 decembrie: 84.706 leiOptiuni: Val. 112944 lei reprezinta valoarea cu posibilele suplimentari, conform art.6 din H.G.nr.925/2006.
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 706 - 112, 944 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1694 lei. Garantia de participare se prezinta in original la data deschiderii ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - prin Ordin de Plata in contul RO93TREZ5955006XXX000876 deschis la Trezoreria Mun. Radauti- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari- numerar la casieria primariei comunei Arbore.In cazul unei contestatii depuse si respinse de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma prevazuta la art.2781 din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului de servicii fara TVA.Modul de constituire: oricare dintre formele de la art.90 alin.(1)-(3) din H.G. nr.925/2006.In cazul in care opteaza pentru retineri succesive din sumele datorate, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic se va atasa o imputernicire pentru acesta.Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Formularul Nr.7 Se va prezenta in original.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006- ? Formularul Nr.8.Se va prezenta in original.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Aceste certificate constatatoare se depun in original sau copie conform cu originalul. Sunt admisi ofertantii care nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In cazul persoanelor juridice straine acestea se depun in original si traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 4Declaratii privind calitatea de participant la procedura-Formularul Nr.5. Se va prezenta in original.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- - Formularul Nr.314. Se va prezenta in original.Cerinta nr. 6Licenta ANRSC clasa 3 sau superioara pentru serviciul de salubrizare. Licenta ANRSC se va prezenta in?Copie conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal sau un imputernicit al acestuiaCerinta nr. 7Declaratia privind neincadrarea in art.69^1din Ordonanta - - Formularul Nr.24 Se va prezenta in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul A.C. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Ionel HRINCESCU ? primarul comunei2.Vasile Dan CUPSAN ? responsabil achizitii3.Avramia PUIU - consilier4.Vasile Dan TIPERCIUC - inspector Cerinta nr. 1Certificat constatator-Emis de Oficiul Registrului Comertului, se va prezenta in ?Copie conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal. Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmitere comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.Persoane juridice / fizice straine: -Vor depune documente din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social (sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale ? daca este cazul); structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate;Documentele vor fi prezentate in original, sau copie conform cu originalul, in limba in care au fost emise si obligatoriu insotite de o traducere autorizata in limba romana semnat si stampilat de reprezentantul legal
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale-Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceriglobale pe anii 2010, 2011, 2012.Conditii obligatorii: media cifrei anuale de afaceri globale pe ultimii 3 ani minimum de 169.412 lei. Echivalentul in euro al valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului mediu al BNR/infoeuroCurs infoeuro 2010 ? 4, 2099 leiCurs infoeuro 2011 ? 4, 2379 leiCurs infoeuro 2012 ? 4, 4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind lista principalelor servici prestate in ultimii 3 ani, Cerinta nr.2Declaratie pe proprie raspundere privind incheierea unui contract cu un depozit de deseuri autorizat, Cerinta nr.3Se va prezenta un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate sau de clientul privat beneficiar care sa confirme prestarea serviciilor nominalizate in Formularul 10bMinim 1 document, Cerinta nr.4Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se solicita minim 2 autospeciale Cerinta nr. 1Certificatul prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementat si mentine un Sistem de management al calita?ii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001, sau orice alte documente echivalente cu oastfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte., Cerinta nr. 2Certificatul prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementatsi mentine un Sistem de management de mediu aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 14001, sau orice alte documente echivalente cu oastfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer