Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de salubrizare in comuna Ostra, judetul Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 334604
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA OSTRA
Numar invitatie: 334604/30.08.2012
Denumire contract: Servicii de salubrizare in comuna Ostra, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OSTRACod fiscal: 4441417, Adresa: Com. Ostra, Strada Principala, nr. 42, Ostra, Telefon: 0230575268, Fax: 0230575418
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Ostra, Strada Principala, nr. 42, Ostra, Romania, cod postal: 727400, telefon: +40 0230575268, fax: +40 0230575418, persoana de contact: Ioan Oros
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Ostra, Com. Ostra, Strada Principala, nr. 42, Ostra, jud. Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de salubrizare in comuna Ostra, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de coletare, transport si depozitare a deseurilor menajere de pe raza comunei Ostra, judetul Suceava.Valoarea estimata fara TVA: intre 70.080 lei si 112.128 lei, conform art.6 din HG925/2006. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) iar valoarea estimata reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 128 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantunul garantiei de participare este de 1.401, 60 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul formularii unei contestatii si a respingerii acesteia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma calculata conform prevederilor art.278.1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Formularul Nr.7 Se va prezenta in original.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006- ? Formularul Nr.8.Se va prezenta in original.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Aceste certificate constatatoare se depun in original sau copie conform cu originalul. Sunt admisi ofertantii care nu au datorii scadente scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In cazul persoanelor juridice straine acestea se depun in original si traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 4Declaratii privind calitatea de participant la procedura-Formularul Nr.5. Se va prezenta in original.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- - Formularul Nr.314. Se va prezenta in original.Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in art.69^1din Ordonanta - - Formularul Nr.24 Se va prezenta in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul A.C.1.Ioan OROS ? primarul comunei2. Viorica ROBANIUC - viceprimarul comunei3. Daniela GHERMAN ? consilier achizitii4. Constantin SOCOL ? consilier urbanism5. Neculai MASCHIEVICI- consilier mediu6. Doralin RACILA ? inspector contabilitate7. Georgel GHEATA ? sef birou buget, finante, contabilitate8. Cornel PITICARU ? consilier juridic9.Viorica ROBANIUC- consilier10. Constantin MAXIM ? consilier11. Petru IACOB ? consilier12. Ionel COVATARI ? consilier13. Ilie ROBANIUC ? consilier14. Cristina Maria NASTIUC ? consilier15. Lucian PADURARU ? consilier16. Grigore COPERZA ? consilier17. Gheorghe MOROSAN ? consilier18. Viorica COPERZA ? consilier19. Diana AILENEI ? consilier20. Neculai ROTARIU ? consilier21. Dinu DORNEANU ? consilier. Cerinta nr. 1Certificat constatator-Emis de Oficiul Registrului Comertului, se va prezenta in ?Copie conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal. Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmitere comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezentapentru conformitate documentul in original /copie legalizata.Persoane juridice / fizice straine: -Vor depune documente din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social (sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale ? daca este cazul); structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate;Documentele vor fi prezentate in original, sau copie conform cu originalul, in limba in care au fost emise si obligatoriu insotite de o traducere autorizata in limba romana semnat si stampilat de reprezentantul legal.Cerinta nr.2Licenta ANRSC clasa 3 sau superioara pentru serviciul de salubrizare in vederea demonstrarii indeplinirii conditiilor stabilite de Legea serviciilor comunitare de utilitati publice nr.51/2006 si Legea serviciului de salubrizare a localitatilor nr. 101/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Licenta ANRSC va fi prezentata in ?Copie conform cu originalul?, semnata si stampilata dereprezentantul legal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Copie dupa bilantul contabil pentru anii 2009, 2010 si 2011.Documentele vor fi prezentate in copie ?Conform cu originalul?, semnate sistampilate de reprezentantul legal., Cerinta nr. 2Informatii generale-Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceriglobale pe anii 2009, 2010, 2011.Conditii obligatorii: Media cifrei anuale de afaceri globale pe ultimii 3 ani minimum de 140.160 lei. Echivalentul in euro al valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului mediu al BNR/infoeuro: Curs de schimb mediu 2009 ? 4, 2373 leiCurs de schimb mediu 2010 ? 4, 2099 leiCurs de schimb mediu 2011 ? 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului. Se solicita minim 2 autospeciale., Cerinta nr. 2Declaratia privind lista principalelor servici prestate in ultimii 3 ani., Cerinta nr.3Contractul incheiat cu un depozit de deseuri autorizat., Cerinta nr.4Recomandare din partea unor beneficiari a celor mai importante servicii prestate si nominalizate in Formularul 10b minim o recomandare. Cerinta nr. 1Certificatul prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementatsi mentine un Sistem de management de mediu aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 14001, sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAPsau in format electronic de la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 20:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer