Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de salubrizare la: C.H.E. Rucar, Bloc Interventie Rucar, Bloc Locuinte de Serviciu Rucar, Baraj Satic, C.H.E. Clabucet, Bloc Interventie Clabucet


Detaliu pentru invitatia numarul 344060
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 344060/20.03.2013
Denumire contract: Servicii de salubrizare la: C.H.E. Rucar, Bloc Interventie Rucar, Bloc Locuinte de Serviciu Rucar, Baraj Satic, C.H.E. Clabucet, Bloc Interventie Clabucet
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213074500, Fax: +40 213032545
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Basarabilor, nr. 82-84, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248507289, fax: +40 248507238, persoana de contact: Serviciul Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SH Curtea de Arges, B-dul Basarabilor, nr. 82-84, C. de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248507289, fax: +40 248507238, persoana de contact: Serviciul Contracte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de salubrizare la: C.H.E. Rucar, Bloc Interventie Rucar, Bloc Locuinte de Serviciu Rucar, Baraj Satic, C.H.E. Clabucet, Bloc Interventie Clabucet
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de salubrizare la C.H.E. Rucar, Bloc Interventie Rucar, Bloc Locuinte de Serviciu Rucar, Baraj Satic, C.H.E.Clabucet, Bloc Interventie Clabucet.
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie: 156 LeiNOTA: Ofertantii I.M.M. vor depunere pana la data sedintei de deschidere a ofertelor, declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M., in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. pt. a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004cu indicarea datelor folosite in anexa.2)Forme de constituire acceptate: conform art. 86 din H.G. nr.925/2006 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau-virament bancar in contul: RO78RNCB0024010067260001, deschis la BCR Curtea de Arges - depunere in numerar la casierie autoritate contractanta.3) Valabilitatea garantiei: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din H.G. nr.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare astfel: -in oricare din situatiile prevazute de art. 87, alin. 1 din H.G. 925/2006 ofertantul pierzand suma constituita;ATENTIE! Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare, in cuantumul si in una din formele acceptate, la sedinta de deschidere a ofertelor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006(A)Modalitatea de indeplinire: Completare in original Anexa nr. 10 din Sectiunea ?Formulare?2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 actualizata.Modalitatea de indeplinire: Completare, in original, ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, actualizata de OUG nr. 76/2010? , conform Formular A din Sectiunea Formulare.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010.Modalitatea de indeplinire: Completare, in original Anexa la Ordinul ANRMAP nr. 314/2010NOTA: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante; Director SH Curtea de Arges- Constantin IVAN; Director Adj. Exploatare-Florian Octavian OPREA, Director Adj. Ec. Comercial-Rozalia Draghici, Director Adj. Tehnic-Aurel JIANU- 1. Prezentare Certificat Constatator, emis de ONRC valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originaluldin care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice de servicii, conform caietului de sarcini.Cerinta minima de calificare: obiectul contractului de achizitie publica atribuit prin prezenta procedura trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.2.) Licenta de salubrizare emisa de ANRSC Bucuresti valabila la data depunerii ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2013 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer