Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de salubrizare prin colectare, transport, depozitare si neutralizare deseuri menajere


Detaliu pentru invitatia numarul 346107
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Unitatea Militara 02132
Numar invitatie: 346107/30.04.2013
Denumire contract: Servicii de salubrizare prin colectare, transport, depozitare si neutralizare deseuri menajere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 02132Cod fiscal: R 14236177, Adresa: STRADA SENTINELEI, NR.1, Constanta, Telefon: 0241697730, Fax: 0241697762
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de salubrizare prin colectare, transport, depozitare si neutralizare deseuri menajere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea serviciului de salubritate pentru cazarmile aflate in administrarea unitatii, respectiv Portul Militar Constanta si Unitatea Militara 02040 Tuzla.Valoarea pana la 31.12.2013 ? 51.837, 50 leiValoarea pana la 30.04.2014 ? 77.756, 25 leiCantitate pana la 31.12.2013 ? 414, 7 toneCantitate pana la 30.04.2014 ? 622, 05 toneOptiuni: Aplicarea prev. art. 6 din HG nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 51, 837.5 - 77, 756.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.036, 75 Lei.Garantia de participare se depune in format electronic (scanata) in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: - virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/ societate de asigurari, in original la sediul autoritatii contractante delegate;
- OP (cont trezorerie RO14TREZ2315005XXX000375, deschis la Trezoreria Constanta, cod fiscal: 14236177) confirmat de banca.Data pentru care se determina echivalenta lei/valuta este cursul BNR cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Banca pentru echivalente leu/valuta: BNR.Garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata neconditionata la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P. (formularul nr. 1 din Anexa Formulare).2- Declaratia privind eligibilitatea (formularul 2 din Anexa Formulare);3- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formularul nr. 3 din Anexa Formulare);4- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34&2006 (formularul nr. 4 din Anexa Formulare). Persoanele cu functie de decizie in cadrul U.M. 02132 Constanta: a. Comandant ? Capitan comandor ing. Ionita Valericab. Contabil sef ? Capitan Nistor Iulianc. Jurist ? Madalina Predad. Comisia de evaluarei. Seful logisticii ? Capitan comandor ing. Chira Sorinii. Seful compartimentului planificare logistica si achizitii publice ? Locotenent ing. Grama Bogdaniii. Responsabil compartiment cazarmare ? Plt.maj. Necsoiu Georgee. Referent ? Papaiani Nicoletaf. Referent ? Vlada Elena (membru de rezerva)5- Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formularul nr. 5 din Anexa Formulare);6- Pentru persoanele fizice/juridice romane ? certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP care sa prezinte situatie obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii care prezinta certificatul fiscal cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura.In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniuaceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.Pentru persoanele fizice/juridice straine: declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatul de atestare fiscala.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor pentru neincadrarea in prevederile art. 69, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, fiecare asociat si/sau sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor, respectiv depunerea formularelor si a documentelor de confirmare;In cazul tertului sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire ale art. 181 lit. a), c1) si d), conform art. 186 alin. 2 din OUG 34/2006. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice/fizice romane ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate serviciile de curatat si spalat articole textile ce fac obiectul procedurii de achizitie;Persoane juridice/fizice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si sau de catre tertul/tertii sustinatori.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului castigator i se va solicita prezentarea documentelor mentionate, in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentelor depuse in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic va furniza cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile (tinand cont de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Participantii la procedura vor face dovada posibilitatii prestarii serviciului solicitat cat si transportarea acestor cantitati de la locurile de prestare a serviciului in conformitate cu cerintele prezentate in caietul de sarcini.Operatorul economic va prezenta o lista cu utilajele tehnice de care dispune pentru indeplinirea cerintei.Nota: Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se permite si prezentarea unui angajament.Licenta de transport (doar pentru ofertantul castigator); declaratie din partea operatorilor economici din care sa reiasa ca daca vor fi declarati castigatori isi vor obtine autorizatia.Autorizatia de mediu ? conform Ordinului Ministrului Mediului si Dezvoltarii Durabile nr. 1.798 din 19 noiembrie 2007 (*actualizat*) pentru aprobarea Procedurii de emitere a autorizatiei de mediu ? Anexa nr. 1 ? Lista activitatilor supuse procedurii de emitere a autorizatiei de mediu pct. 278. CerintaCertificate din seria ISO-9001 sau certificate echivalente privind implementarea unui sistem de management al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer