Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de salubrizare prin colectare, transport si depozitare deseuri menajere


Detaliu pentru invitatia numarul 335127
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CHIRNOGI (CONSILIUL LOCAL CHIRNOGI)
Numar invitatie: 335127/10.09.2012
Denumire contract: Servicii de salubrizare prin colectare, transport si depozitare deseuri menajere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CHIRNOGI (CONSILIUL LOCAL CHIRNOGI)Cod fiscal: 3966303, Adresa: COMUNA CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI, Chirnogi, Telefon: 0242524276, Fax: 0242524276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI, Chirnogi, Romania, cod postal: 917025, telefon: +4 0242524276, fax: +4 0242524276, persoana de contact: CONSTANTIN STANILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI, Chirnogi, Romania, cod postal: 917025, telefon: +4 0242524276, fax: +4 0242524276, STRADA VIILOR NR. 15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de salubrizare prin colectare, transport si depozitare deseuri menajere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea serviciului de salubritate pe intreg teritoriul administrativ al comunei Chirnogi
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1742, 4 lei.Valabilitate garantie participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; Valabilitate oferta: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria municipiului Oltenita: RO24TREZ2025006XXX000585, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular A(declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraMod de dovedire: Formularul MCazier fiscal-Cazier fiscal al companiei valabil la data depuneriiofertelor.Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioareMod de dovedire: Se va complete Formularul BPersoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscaladin care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.?Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pre?edintelui Autorita?ii Na?ionale pentru Reglementarea ?i Monitorizarea Achizi?iilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independentaMod de dovedire: Se va complete Formularul nr. M 1Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul PPersoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1 din OUG nr.34/2006)": Irinel ROMAN?Functia de primar, Viceprimar: Stefan Ion, Secretar: Violeta Zamfira PETCU, Achizitii publice : Adriana BURDA, Contabilitate: Gabriel MACARE, Juridic: Elena LUICEANU, Consilieri Locali: Andrei Ion, Bold Mircea-Florin, Cap-de-Mai Anghel, Checiu Vasile, Chirica Marian, Cotoban Ionel Aurelian, Dragomir Ilie, Ene Gheorghe, Gaina Vicu, Paceagiu Dumitru, Stanimir Nicolae, Trache Ilie, Voda Nicolae, Zamfir Viorel Marius. Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniDeclaratie privind toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de servicii.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, Informatii privind asocierea Informatii privind standardele de management al calitatii, Informatii privind standardele de management al management de mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.09.2012 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer