Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de salubrizare, ridicare si transport gunoi menajer din pietele Administratiei Pietelor Sector 2


Detaliu pentru invitatia numarul 344081
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA PIETELOR SECTOR 2
Numar invitatie: 344081/20.03.2013
Denumire contract: Servicii de salubrizare, ridicare si transport gunoi menajer din pietele Administratiei Pietelor Sector 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA PIETELOR SECTOR 2Cod fiscal: RO 4266235, Adresa: STRADA ZIDURI MOSI NR 4, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 021.243.30.45, Fax: 021.243.29.63
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ADMINISTRATIA PIETELOR SECTOR 2 din strada ZIDURI MOSI NR 4, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021204, telefon: +40 212433045, fax: +40 212432963
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ADMINISTRATIA PIETELOR SECTOR 2, in strada ZIDURI MOSI NR 4, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021204, telefon: +40 212433045, fax: +40 212432963, serviciul Tehnic.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de salubrizare, ridicare si transport gunoi menajer din pietele Administratiei Pietelor Sector 2
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de salubrizare, ridicare si transport la groapa de gunoi ecologica la care este arondat prestatorul, a gunoiului menajer, colectare materiale recuperabile si deszapezire din pietele Administratiei Pietelor Sector 2 - conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Mod de constituire si exprimare a garantiei de participare: in lei sau alta valuta, echivalata in lei la cursul din data publicarii anuntului de participare, prin scrisoare de garantie bancara eliberata de o banca, in original, ordin de plata in contul de garantie al autoritatii contractante, vizat de institutia bancara inainte de data deschiderii ofertelor, de o societate de asigurari sau numerar la casieria unitatii, pana la data deschiderii ofertelor. 1. Valoarea garantiei de participare este de 1.500 lei. 2. Termen de valabilitate a garantiei de participare: egal cu perioada de valabilitate a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. 3. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. 4. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile stipulate la art.87 din HG nr.925/2006 Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante, cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii contractului. Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data indeplinirii conditiilor de restituire mentionate la alineatele precedente. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim admis.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de prestari servicii se va constitui conform H.G. nr.925/2006, art.90, alin.(1).in cuantum de 8% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Declaratie completata in conformitate cu Formular 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular 2Certificatul de participare cu oferta independenta, conf. Ordin ANRMAP nr.314/2010, Formular 9.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, din 19.04.2006 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 418/15.05.2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formular 2.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberate de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul (formulare - tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original/ copie legalizata/ copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/canditaturile.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare - tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original/ copie legalizata/ copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/canditaturile.Candidatul este exclus din procedura pentru atribuirea contractului daca: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) Abrogata;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006, Formular 10.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Administratiei Pietelor Sector 2 Bucuresti: - Director General- Daniel Ion Popescu- Membrii Comisiei de evaluare: Presedinte: Annemarie Gabriela Gae - Sef Serviciu Financiar, membrii: Ion Tanase - Sef Serviciu Administrativ, Alexandru Ulmeanu - Sef Administrare Piete, Georgeta Stefanescu - Sef Serviciu Tehnic, Laurentiu Mocanu - Inginer Serviciu Tehnic, Cristian Serban - Sef Birou Juridic, Antoniu Celoiu - Operator calculator Serviciu Tehnic, Elena Ionescu - Inginer Serviciu Tehnic, Gabriel Dragomir - Sef Serviciu Corp Control, Paulina Bologeanu - Referent Serviciu Financiar. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePersoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator - obiect de activitate (cod CAEN) eliberat de Ministerul Justitiei- Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal (in original/ copie legalizata/ copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul), informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de traducator autorizat.Ofertantii- persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: a) ca in termen de 45 de zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romaniab) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)(1) Se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) Abrogata;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, traduse in limba romana si legalizate.(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin (1)(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la art.182, alin. (1) din O.U.G. nr.34/2006 sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 ale aceleiasi ordonante, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens..ATENTIE !!!!!!!Toate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana si legalizate.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, in valoare de minim 135.000 lei (la echivalenta in euro se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte) - Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente, la 30.06.2012 sau la 31.12.2011, dupa caz.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani - cel putin un contract de servicii similare, servicii de salubrizare, colectare, transport si depozitare la groapa ecologica a gunoiului din piete, in valoare de minim 65.000 lei (la echivalenta in euro se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRpentru fiecare an in parte) - Declaratie privind echipamentele tehnice si utilajele - informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Autoritatea contractanta solicita cel putin un certificat/document pentru contracte de servicii similare: Servicii de salubrizare, colectare, transport si depozitare la groapa ecologica a gunoiului . - Dovada arondarii prestatorului la o groapa de gunoi ecologica. Certificate: ISO 9001:2008, ISO 14001:2008 sau echivalentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2013 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer