Achizitie publica - Servicii de salubrizare spatii de cazare si administrative
Detaliu pentru invitatia numarul 346875
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346875/17.05.2013
Denumire contract: Servicii de salubrizare spatii de cazare si administrative
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA DE TRANSPORT FEROVIAR DE MARFA ''CFR - MARFA''S.A.Cod fiscal: RO 11054537, Adresa: Str. Turda nr. 98, bloc 29A, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 372840059, Fax: +40 212231850
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Muntenia Dobrogea, Constanta, bd.1 Decembrie 1918, nr.2, Camera E13.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Muntenia Dobrogea, Constanta, bd.1 Decembrie 1918, nr.2, Camera E1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Transport marfa CFR)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de salubrizare spatii de cazare si administrative
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de salubrizare spatii de cazare si administrative din dotarea CZM Constanta, spatii cuprinse in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 90911100-7 - Servicii de curatare a locuintelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 1.300 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor .Garantia pentru participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari(Formular 15), care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul in care se va constitui garantia de participare este: RO13 BPOS 1400 7427 985 RON 01, deschis la BANCPOST. Documentul privind garantia de participare se va prezentain original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, in conformitate cu prevederile Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va face conform art.87 din H.G. 925/2006, in baza solicitarii transmise de operatorul economic.In situatia in care Consiliul respinge contestatia depusa de un ofertant, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% conform art.278^1 din OUG nr.34/2006.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se facela cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu trei zile lucratoare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului pentru 12 luni, sau redusa cu 50% in conformitate cu prevederile Legii 346/2004 ? IMM ? uri. .-Garantia de buna executie va fi constituita prin retineri succesive din valoarea facturii de plata.-Derularea efectiva a contractului va incepe numai dupa ce prestatorul a facut dovada deschiderii unui cont la dispozitia beneficiarului unde va fi virata suma reprezentand garantia de buna executie, la o banca agreata de ambele parti.- Beneficiarul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, beneficiarul are obligatia de a notifica acest lucru prestatorului, precizand totodata obligatiile care nu au fostrespectate si prezentand documentele care sa ateste neindeplinirea obligatiilor.- Restituirea garantiei se face in conditiile art.92(2) din Hotararea Guvernului nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular 2);
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular 3) ;
-Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(original, copie legalizata, copie conforma cu originalul semnata si stampilata de rperezentantul autorizat al ofertantului cf.Ordinului509/2011);
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat a persoanelor juridice care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata, copie conforma cu originalul semnata si stampilata de rperezentantul autorizat al ofertantului cf.Ordinului509/2011);
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura( Formular 4);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010( Formular 6);
- Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare ? Formularul 5.Persoanele care detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante in cazul pezentei procedure de atribuire sunt nominalizate in cadrul sectiunii III ? Formulare si modele ? anexa la Formularul 5, astfel: Georgescu Laurentiu ? DirectorAnton Viorica ? Contabil SefVelicu Mirela -SefOficiu JuridicBirladeanu Ionel ? Sef Serviciu M-E, AAACepreaga Constantin ? Sef Serviciu TOSCMBrinza Steluta ? Inspector Specialitate Serviciu TOSCMNedelcu Nicoleta ? Sef Birou FinanciarBorislavschi Robert ? Analist Sistem Serviciul M-E, AAAPentru personae juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Certificat constatator emis de ONRC din care sa ateste ca ofertantul este abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Pentru personae juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? traducere autorizata si legalizata.- Autorizatie de Furnizor Feroviar sau echivalent eliberat si vizat de AFER, pentru servicii de salubrizare spatii C.F, in conformitate cu cerintele OMT 290/2000.Se va prezenta Autorizatie de Furnizor Feroviar sau echivalent pentru servicii de salubrizare spatii C.F in termen de valabilitate , la data limita a depunerii ofertelor , in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei;
- Agrement Tehnic Feroviar sau echivalent eliberat si vizat de AFER, pentru servicii de salubrizare spatii C.F, in conformitate cu cerintele OMT 290/2000. Se va prezenta Agrement Tehnic Feroviar sau echivalent pentru servicii de salubrizare spatii C.F in termen de valabilitate , la data limita a depunerii ofertelor, in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii privind situatia economico- financiara (pentru anii 2010, 2011, 2012) ? Formular 7.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani.Valoarea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate sa fie egala cu 134.844 lei, echivalentul a 30.958 euro ? Formular 7.- Operatorul economic va prezenta bilantul contabil aferent anului 2011, vizat si inregistrat de autoritatile competente (copie simpla).Echivalenta leu/euro s-a facut la curs BNR in data de 25.04.2013(1 euro=4, 3557 lei).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de curatenie din ultimii trei ani, - Declaratie privind prestatia serviciilor similare ;Se vor prezenta certificate, documente contrasemnate de catre o autoritate sau beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii similare., - Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indepliniea contractului ;, - Informatii referitoare la efectivele medii anualeale personalului angajat si al cadrelor de conducere ;Declaratia va fi insotita de CV uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca persoanele care se ocupa de prestatia serviciului de intretinere spatii de cazare a absolvit cursuri specifice de igiena, conform legislatiei in vigoare. - Ofertantii trebuie sa faca dovada ca detin, pentru activitatea de curatenie certificarea sistemului de management al calitatii, conform SR EN ISO 9001:2008;
- Ofertantii trebuie sa faca dovada ca detin, pentru activitatea de curatenie certificarea sistemului de management de mediu, conform SR EN ISO 14001:2005.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 14:37