Achizitie publica - Servicii de sondare a opiniei publice
Detaliu pentru invitatia numarul 339287
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339287/12.11.2012
Denumire contract: Servicii de sondare a opiniei publice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA ROMANA DE TELEVIZIUNECod fiscal: R 8468440, Adresa: CALEA DOROBANTILOR 191, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0213058859, Fax: 0213058859
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA DOROBANTILOR 191, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010565, telefon: +40 213058859, fax: +40 213058859, persoana de contact: Aura Linte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA DOROBANTILOR 191, SECTOR 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (media)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de sondare a opiniei publice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de sondare a opiniei publice de tip exit poll
II.1.6) CPV: 79320000-3 - Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 342, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
uantumul garantiei de participare: 4.000 lei- Pt ofertantii care se incadreaza la L346/2004 - IMM se vor prezenta si documente justificative in acest sens;
- In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele liderului asocierii sau a unui membru al asocierii de operatori economici;
- In cazul in care ofertantul este o asociere, daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare;
- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;
- Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor (Art. 86 alin. 6 din HG 925/2006);
- Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: ordin de plata in contul SRTv - RO25ABNA4100264100069546 deschis la RBS ROMANIA SA, depunerea sumei in numerar la casieria SRTv, sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006);
- In cazul depunerii unei scrisori de garantie, se va respecta modelul din sectiunea FORMULARE (Formularul 11)- Cuantumul garantiei de participare care se va retine in cazul depunerii, de catre ofertant, a unei contestatii care va fi respinsa de catre CNSC, este (conf. art. 278ยน din OUG nr. 34/2006) de 3.423 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006Se va completa Formularul 7 ? Declaratie privind eligibilitatea - in originalObs.: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru tert sustinatorCerinta nr. 2 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006Se va completa Formularul 3?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-in originalObs.: 1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti si asociati.2. Neincadrarea in situatiile prevazute la lit. a), c) ind 1 si d) ale art. 181 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru tert sustinatorCerinta nr. 3 Certificarea/confirmarea tuturor situatiilor prevazute in Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Se va completa Formularul 13 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- in originalCerinta nr. 4 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din OUG nr.34/2006Se va completa Formularul 14 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 - in originalObs.: 1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti, asociati, subcontractanti si tert sustinator.2. Persoanele cu functie de decizie in cadrul SRTv sunt mentionate in Formularul 14Cerinta nr. 5 Documente care atesta situatia personala a ofertantuluiCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 6 Documente care atesta calitatea de participant la proceduraOperatorul economic (lider, asociat, subcontractor), va completa Formularul 2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr. 1 Documente care sa dovedeasca forma de inregistrareSe va prezenta (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional legale din tara in care ofertantul este rezident.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original/ copie legalizata pentru conformitate
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor prestatii similare efectuate: - Prezentarea de documente din care sa rezulte experienta anterioara in realizarea a cel putin unui exit poll sau sondaj preelectoral pe esantioane de minim 2000 de persoane;
- Prezentarea de documente din care sa rezulte realizarea de Exit-poll-uri pentru alegerile parlamentare si prezidentiale sau pentru alegerile locale/referendum, constand in cel putin un sondaj la urne in ultimii 10 aniOfertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor prestatii similare.Ofertantul va prezenta contracte (sau parti relevante din contract), din care sa rezulte realizarea prestatiilor solicitate. Se va preciza si performanta obtinuta in estimarea rezultatelor la urne dovedita cu date publicate in mass-media., Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiOfertantii vor completa si depune declaratia privind numarul de persoane implicate in total si pe fiecare din urmatoarele categorii: operatori de interviu in teritoriu, operatori de date, coordonatori regionali, persoane implicate in asigurarea controlului calitatii culegerii datelor din teren, experti cheie.Pentru expertii cheie (in esantionare, analiza si intepretarea datelor etc.) se vor anexa CV-uri din care va trebui sa rezulte experienta profesionala a acestora in realizarea de cercetari similare (exit poll-uri) sau in sondaje de opinie/anchete sociologice de tipul fata-in-fata.In cazul expertilor cheie in domeniul analizei statistice a datelor, se va detalia experienta anterioara in analiza datelor de sondaj.Ofertantii vor completa si depune declaratia privind numarul de persoane implicate., Cerinta nr. 2 (continuare)Ofertantii vor completa si depune declaratia privind numarul de persoane implicate.Se vor anexa CV-urile expertilor cheie din care sa reiasa implicarea in proiecte similare., Cerinta nr. 3 Prezentarea unor documente care sa ateste respectarea standardelor etice si profesionale internationale in privinta realizarii sondajelor de opinieApartenenta unor reprezentanti ai Ofertantului la organisme internationale de profil precum ESOMAR sau in alte structuri profesionale similare pot reprezenta dovezi care atesta respectarea unor astfel de standarde.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara Punctajul financiar se acorda astfel: Pentru cel mai scazut pret = 30 puncte Alt pret mai mare = pretul minim/pretul propus x 30
Descrierea metodologiei de esantionare pentru componentele programului conf CS
42
Descriere: Algoritmul de calcul va fi dat de formula: Xr / Xm x 42, unde Xr = suma esantioanelor propuse pentru cele trei activitati Xm = suma cea mai mare a esantioanelor propuse pentru cele trei activitati
Descrierea procedurii de control al calitatii datelor si a strategiilor de diminuare a refuzurilor
28
Descriere: Algoritmul de calcul va fi dat de formula: Xr / Xm x 28, unde Xr = numarul de proceduri de control al calitatii datelor plus numarul de strategii de diminuare a refuzurilor Xm = cel mai mare numar de proceduri de control al calitatii datelor si de strategii de diminuare a refuzurilor (suma procedurilor de control si a strategiilor de diminuare a refuzurilor)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 12:31