Achizitie publica - Servicii de sonorizare, lumini si efecte speciale
Detaliu pentru invitatia numarul 319300
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: 0265-268330
Fax: 0365-801856
Denumire invitatie: Servicii de sonorizare, lumini si efecte speciale
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 92000000-1 - Servicii de recreere, culturale si sportive (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de sonorizare, lumini si efecte speciale
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.12.2011 12:25
Data limita de depunere a ofertelor: 19.01.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei, nr.3, cam.13(registratura institutiei)
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.01.2012 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei, nr.3, cam.45.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 128, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. priv.eligib.; Decl. priv. neicadrarea in prev. art. 181 din OUG nr. 34/2006; Decl. priv. neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Cert. de particip. la licit. cu of. independ.; Cert. constat. de la Bug. de Stat; Cert. constat. de la Bug. Local; Cert. constat. de la ORC; Cifra medie de afaceri anuala aferenta ultimilor 3 ani, cu o val. mai mare sau egala cu 256.000 lei; Lista princip. contr.de prestari servicii din ultimii 3 ani; Exp. sim.-efectuareain ultimii 3 ani a unui contract de prestari servicii similare in valoare de minim 128.000 lei(se accepta cumularea din cel mult 3 contracte.Rec.din partea altor beneficiari, Decl.privind utilajele, instalatiile, decl.prvind pers.de specialitate, decl referitoare la personalul angajat, Inf. referitoare la studiile pers de conducere.
Doc. de atribuire este atasata prezentei inv. de participare.Garantia de participare in cuantum de 2.500 lei.Gar de buna exec.in cuantum de 5% din val.contr.fara T.V.A.