Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de sonorizare, lumini si efecte speciale la manif.publice organizate de Primaria Tg.Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 208672
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: 0265-268330
Fax: 0365-801856
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de sonorizare, lumini si efecte speciale la manif.publice organizate de Primaria Tg.Mures
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 92000000-1 - Servicii de recreere, culturale si sportive (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de sonorizare, lumini si efecte speciale la manifestarile publice organizate de Primaria Tg.Mures
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 15.05.2009 14:01
Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr.3, camera 12 (registratura) tel. 0265-268330, fax. 0365-801856
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 84, 033 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Sa nu se afle în nici una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006. (se va completa Declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind inexistenta starii de faliment, sa aiba îndeplinite obligatiile exigibile de plata catre Bugetul consolidat de Stat si catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, prezentând în acest sens certificate constatatoare eliberate de institutiile abilitate, eliberate cu cel mult 30 de zile înainte de data deschiderii ofertelor)Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 300.000 lei.experienta similara -prestarea în ultimii 3 ani de servicii sau activitati similare cu valoare egala sau mai mare de 100.000 lei se accepta cumularea valorilor aferente din cel mult 2 contracte similare.
Prin listarea documentatiei atasate invitatiei din SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer