Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de spalare a autovehiculelor


Detaliu pentru invitatia numarul 328873
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 328873/07.06.2012
Denumire contract: Servicii de spalare a autovehiculelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Stefan cel Mare NR.1A, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +40 212016317, fax: +40 213172300, persoana de contact: Marius Margarit
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Stefan cel Mare NR.1A, SECTOR 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de spalare a autovehiculelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor presta servicii de spalari a autoturismelor din gestiunea ST Bucuresti, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 50112300-6 - Servicii de spalare a automobilelor si servicii similare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1.200 lei si se poate constitui in urmatoarele moduri: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate ceruta (Formular F1);? ordin de plata in copie, cu conditia confirmarii intrarii sumei respective in contul curent alautoritatii contractante, pana la data deschiderii ofertelor; in caz contrar, la sedinta de deschidere a ofertelor se va prezenta ordinul de plata in original. Plata garantiei de participare se va face in contul nostru RO32 RNCB 0078 0070 7564 0001, deschis la B.C.R. ? Sucursala Stefan cel Mare.? orice instrument de garantare emis de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate ceruta.? numerar, la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului care a depus o contestatie la C.N.S.C. si care a fost respinsa, in raport cu valoarea estimata a contractului, sumele prevazute laart. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv suma de 1200 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Cazier judiciar pentru persoane juridice eliberat de I.G.P.R., valabil la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau Administratia Financiara (datorii la bugetul consolidat general) si certificate de taxe si impozite locale, privind situatia datoriilor scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele; ambele certificate se vor depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3. Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/12.10.20104. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Mentionam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ioan Diaconu, Director sucursala, Cristian Baciu, Director tehnic si Crinela Mihaela Sburlan, Director economic 1. Certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sa reiasa obiectul de activitate;obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;2. Autorizatie de mediu valabila pentru desfasurarea activitatii (conform ordinului ministrului nr. 1798/2007 anexa1).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (bilantul contabil la data de 31/decembrie depus la Registrul Comertului)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor, inapoi), continand valori, perioade de executie, beneficiari, insotita de o copie dupa partile relevante ale cel putin unui contract cu obiect similar sau dupa partile relevante din actele aditionale respective (daca este cazul), inclusiv procesele verbale de receptie aferente acestuia. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar., Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea personalului de conducere a serviciilor care fac obiectului contractului, asigurarea unui responsabilul tehnic privind indeplinirea contractului, care trebuie sa aiba experienta in executia serviciilor care fac obiectul contractului. Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanei/persoanelor responsabile precum si ale oricaror specialist cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului, Declaratie pe proprie raspundere privind echipamentele si dotarea necesara indeplinirii contractului, Informatii referitoare la gradul de acoperire la nivel local Certificatul sistemului de management al calitatii (emis de catre un organism acreditat) conform ISO 9001/2008 sau echivalent., Certificatul sistemului de management al mediului (emis de catre un organism acreditat) conform ISO 14001/2004 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer