Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE SPALARE A AUTOVEHICULELOR


Detaliu pentru invitatia numarul 336263
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 336263/27.09.2012
Denumire contract: SERVICII DE SPALARE A AUTOVEHICULELOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUCURSALA TRANSPORT BUCURESTI, SOS. STEFAN CEL MARE NR. 1A, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +04 0212016310, fax: +04 0213172300, persoana de contact: Ioana Prica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS STEFAN CEL MARE NR 1A, ETAJ 6 SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE SPALARE A AUTOVEHICULELOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se vor presta servicii de spalari auto la parcul din dotarea sucursalei pe o perioada de 36 de luni
II.1.6) CPV: 50112300-6 - Servicii de spalare a automobilelor si servicii similare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1.200 lei si se poate constitui in urmatoarele moduri: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate ceruta (Formular 3);? ordin de plata in copie, cu conditia confirmarii intrarii sumei respective in contul curent alautoritatii contractante, pana la data deschiderii ofertelor; in caz contrar, la sedinta de deschidere a ofertelor se va prezenta ordinul de plata in original. Plata garantiei de participare se va face in contul nostru RO32 RNCB 0078 0070 7564 0001, deschis la B.C.R. ? Sucursala Stefan cel Mare.? orice instrument de garantare emis de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate ceruta.? numerar, la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita adepunerii ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului care a depus o contestatie la C.N.S.C. si care a fost respinsa, in raport cu valoarea estimata a contractului, sumele prevazute laart. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv suma de 1200 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in art. 180- Declaratie de eligibilitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 sau Cazier judiciar pentru persoane juridice eliberat de I.G.P.R., valabil la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata;(Formular 19)2.Neincadrarea in art. 181- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Formular F4); certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau Administratia Financiara (datorii la bugetul consolidat general) si certificate de taxe si impozite locale, privind situatia datoriilor scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele; ambele certificate se vor depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3.Certificate de participare cu oferta independenta in conformitate cu ordin ANRMAP nr.314/12.10.2012- Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 (Formular 5);4.Evitarea conflictului de interese-Ioan Dorin Hategan, Manager RDTE-DCTI, Mihai Califar, Director tehnic , Crinela Mihaela Sburlan, Director economic, Constantin Ovreiu-oficiul juridic, Prica Ioana Sanda , Doina Luminita Stoica, Petre Cirstocea, -Serviciul Comercial , Marian Luca, Ioan Mihalache ?Biroul auto, Valentin Popovici-Serviciul patrimoniu administrativ. (Formular 18)5.Modul de participare la ofertare- Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular 2) Activitatea supusa procedurii de achizitie sa faca parte din obiectul de activitate al operatorului economic- Certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sa reiasa obiectul de activitate;obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Capacitatea economica- Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente pentru verificarea informatiilor economice ale candidatului / operatorului economic si informatii generale(Formular 6)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara-Sa dovedeasca ca a prestat un contract similar in ultimii trei ani.Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.2.Informatii privind dotarea tehnica ce urmeaza a se utiliza in vederea indeplinirii contractului- Declaratie pe propria raspundere privind echipamentele si dotarea necesara indeplinirii contractului.(Formular 8)3.Informatii referitoare la personalul angajat- Declaratie pe propria raspundere privind asigurarea personalului de conducere a serviciilor care fac obiectul contractului, asigurarea unui responsabil privind indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE PUBLICATA PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer