Achizitie publica - Servicii de spalare, indepartare graffiti si protectie antigraffiti monumente de for public
Detaliu pentru invitatia numarul 329666
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329666/18.06.2012
Denumire contract: Servicii de spalare, indepartare graffiti si protectie antigraffiti monumente de for public
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA MONUMENTELOR SI PATRIMONIULUI TURISTICCod fiscal: 11782204, Adresa: STR. SEVASTROPOL , NR. 24, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 3183767/3183768, Fax: 3183766
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SEVASTOPOL , NR. 24, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010464, telefon: +40 3183767, fax: +40 3183766, persoana de contact: AURELIA IORDACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SEVASTOPOL , NR. 24, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010464
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de spalare, indepartare graffiti si protectie antigraffiti monumente de for public
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea pastrarii si/sau imbunatatirii starii de conservare a monumentelor de for public aflate in administrarea institutiei, la un nivel corespunzator, se impune achizitionarea de serviciide spalare, indepartare graffiti, tratament antigraffiti.Valoarea estimata a contractului, fara suplimentari, este de 200.000 lei fara TVA.Valoarea estimata a contractului cu posibilitatea suplimentariisuprafetei cu 450 mp, in anul 2013, este de 300.000 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 90690000-0 - Servicii de indepartare de graffiti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este4.000 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului de servicii.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de o reducere cu 50% , pentru aceasta ofertantul prezentand o declaratie ca se incadreaza in aceasta categorie , conform Legii nr.346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitate de constituire a garantiei de participare va fi conform art. 86 alin 1 din HG 925/2006 cu toate modif. si complet. ulterioare.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul pus la dispozitie de autoritatea contractanta este: RO89CECEB10030RON3107005.AC are dreptul de retinegarantia de particip cand: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab a ofertei; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.AC va retine 1% din valoarea estimata a contractului in cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei ca nefondata, in cond art.278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006, daca partile convin astfel. Garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006- Formular ADeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006- Formular BDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din OUG nr.34/2006- Formular CDeclaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular DPrezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor publice din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2012- formular E Prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 anitrebuie sa fie cel putin egala sau mai mare de 200.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii din ultimii 3 ani? din care sa rezulte faptul ca ofertantul a mai prestat servicii similare in valoare de minim 200.000. lei ?Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta maxim 3 (trei) documentedin care sa rezulte informatii relevante, din ultimii trei ani, avand ca obiect prestarea de servicii similare a caror valoare sa fie de minim 200.000 lei.Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi exprimata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva., Avand in vedere specificul contractului, se solicita specialist atestat MCC pentru interventii pe piatra si metal, valabil la data depunerii ofertelor, Lista utilajelor necesare indeplinirii contractului: ofertantul va face dovada faptului ca detine/dispune cel putin de urmatoarele: un sistem de spalare cu jet de apa calda/rece, un sistem de spalare cu abur sub presiune, un generator electric, o schela/nacela.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata serviciilor prestate
20
Descriere: Pentru o perioada de garantie mai mica de 12 luni, oferta va fi declarata neconforma.
Timpul de mobilizare pentru remedierea eventualelor solicitari de interventie in cazurgenta
10
Descriere: Timpul minim de mobilizare este de 12 ore, iar cel maxim de 24 de ore de la solicitarea autoritatii contractante.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAPsau de la sediul institutiei pe baza unei solicitari scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 09:39