Achizitie publica - Servicii de spalare si calcare a inventarului moale
Detaliu pentru invitatia numarul 335399
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335399/14.09.2012
Denumire contract: Servicii de spalare si calcare a inventarului moale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700614, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: Lupascu Ana-Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700614
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de spalare si calcare a inventarului moale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de spalre si calcarea inventaruluimoalein conformitate cu caietul de sarcini si documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma fixa de: 6720 lei.In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art 278 ^1 lit.a) din OUG 34/2006, cu modificarile ulterioare , se va retine din garantia de participare astfel: in suma de 3360 lei.Contul autoritatii contractante: RO04TREZ4065041XXX000709 Trezoreria Iasi, cod fiscal: 4541092Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la respingerea ofertei. Echivalentapentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 15 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa Form.nr.12;Declaratii privind eligibilitatea sau cazier judiciar/certificat echivalent-Formularul nr.2a;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69*1 Persoanele care semneaza/aproba documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: manager ec. Carmen Marinela Cumpat, director financiar-contabil ec. Violetta Canila, sef compartiment achizitii ? Hutu Daniela, jurist ? Nica Gabriela, responsabil achizitie - Lupascu Ana Maria, medic epidemiolog - Dr. Popa Florentina-Formularul nr.2c;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta-Formularul nr.2b;Certificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie lizibila ?conform cu originalul?/copie legalizata sau in original;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul nr.14. Persoane juridice/fizice straine Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din subordinea Ministerului Justitiei, in copie lizibila ?conforma cu originalul?/copie legalizata sau in original. In etapa evaluarii ofertelor, se solicitaofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: * Lista principalelor prestari de servicii similarein ultimii 3 ani sau de la data infiintarii in cazul in care operatorul economic are o vechime mai mica de 3 ani, * Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Personalul implicat in executarea contractuluice urmeaza a fi atribuit trebuie sa aiba experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului., * Declaratie pe propria raspunderereferitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., * Declaratie pe propria raspundereprivind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializare., Prestatorul are obligatia sa faca dovada urmatoarelor documente: 1. Autorizatie sanitara de functionare, emisa de Directia de Sanatate Publica Iasi, conform ordinului 1030/20092. Autorizatie sanitara pentru autoutilitarele destinate obiectului contractului, emisa de Directia de Sanatate Publica Iasi pentru cel putin 2 mijloace de transport. (una lenjerie murdara, una lenjerie curata). Ofertantul trebuie sa aiba Certificatul care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru activitati similare obiectului procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 10:09