Achizitie publica - Servicii de spalatorie
Detaliu pentru invitatia numarul 320626
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320626/22.02.2012
Denumire contract: Servicii de spalatorie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOVCod fiscal: RO 4317754, Adresa: Bdul Eroilor nr 29, Brasov, Telefon: 0268 413000 int 101, Fax: 0268 414900
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul Eroilor nr 29, Brasov, Romania, cod postal: 500036, telefon: +40 268413000-101, fax: +40 268414900, persoana de contact: Biroul de Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de spalatorie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de spalatorie si curatatorie
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in valoare de 3000 lei constituita conf tuturor optiunilor art.86 din HG925/2006 RO16TREZ1315005XXX000137 CUI4317754, valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului, constituita conform art 90 din HG925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 2. Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.3 privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 la care se ataseaza: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr.11. Informatii despre persoanele cu functii de decizie: Prof. dr. ing. Ion VISA, Prof. dr. ing. Mihai ROMANCA, Prof. dr. Emil STOICA, Prof. dr. Mihaela GHEORGHE, Prof. dr. ing. Simona LACHE, Prof. dr. ing. Marina CIONCA, Conf. dr. ec. Constantin DUGULEANA, Prof. dr. med. Liliana ROGOZEADeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, conform formular 3B. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.6. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori; ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea doc. in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea doc. in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009, 2010) completata in conformitate cu Formularul Anexa nr.4. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Bilant contabil aferent exercitiilor financiare la data de 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita lista contractelor de servicii similare din ultimii 3 ani conform formular nr.5, in care se prezinta date despre contract: denumire, beneficiar, autoritate contractanta, durata, perioada, valoarea contractului, pozitia ofertantului in cadrul contractului (contractor principal, contractor asociat, subcontractor). Se vor atasa recomandari din partea beneficiarilor ai caror contracte au fost prezentate in lista (minim una)., Lista cu nominalizarea personalului tehnic de specialitate desemnat pentru a indeplinii contractul de achizitie publica, inclusiv pregatirea acestora, formular nr.12, Declaratie ce contine informatii privind dotarea minima cu echipamente conform caiet de sarcini, Minim 1 contract de servicii similar efectuat in ultimii 3 ani cu o valoare de cel putin 100.000 lei fara TVA, sau 1-n contracte a caror valoare insumata sa fie minim 100.000 lei fara TVA Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 14:43