Achizitie publica - Servicii de spalatorie
Detaliu pentru invitatia numarul 328789
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328789/05.06.2012
Denumire contract: Servicii de spalatorie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: 0232216853, Fax: 0232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, Adresa postala: Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67 Imobil T, parter, O.P. 10 - C.P. 2000 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700050, Romania, Punct de contact: Registratura, Tel. +40 232278683-2423, In atentia: Adm. patrimoniu Iulia Lipsa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Univesitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, Sala Senat (C101), etaj 1, ? Imobil T (Rectorat), Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de spalatorie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Va fi un contract de servicii cu scopul de a spala, transporta, impaturi, ambala si unde este cazul de a (apreta si calca) inventarul moale de la caminele si cantina din campusul studentesc Tudor Vladimirescu al Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi.
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 228.89 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art.90 din HG 925/2006 prin virament bancar in contul: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in originalGarantia de buna executie mai poate fi constituita prin depunerea de numerar la casieria Directiei Servicii Studentesti a Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, str.prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr.67, camin T18, parterIn cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii 346/2004(facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea FORMULARE, vor prezenta si terti sustinator, daca este cazul;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea FORMULARE, vor prezenta si terti sustinator, daca este cazul;? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare;? Declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare, daca este cazul vor fi prezentate si de catre subcontractant si de tertul sustinator.- Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof. univ. dr. ing. Ion GIURMA, Director gen. ad-tiv. dr. ec. jr. Petru CONDREA, Director Economic Ec. Mariana CRIVOI.? Certificatul fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local conform art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006 eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care a depus ofertele/candidaturile.? Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat conform art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006 eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia societatea are sediul social, care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care a depus ofertele/candidaturile.Nota: Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic sau alt document echivalent conform prevederilor art. 182 alin (1) din O.U.G. 34/2006, modificata si completata ulterior.- prezentarea documentului mentionat va fi in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal;
- continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse/servicii/lucrari care face obiectul procedurii de achizi?ie publica.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul a realizat activitate economica; In cazul in care ofertantul este infiintat de mai putin de trei ani, se calculeaza cifra de afaceri globala pe numarul de ani in care a desfasurat activitate (inclusiv anul infiintarii).b) se va preciza contul IBAN deschis de firma ofertanta la Trezorerie si adresa de corespondenta in situatia in care nu coincide cu adresa sediului social.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Art. 188 din Ordonanta de urgenta 34/2006Ofertantii vor prezenta un document/contract/proces verbal de receptiepentru a face dovada indeplinirii sau aflarea in curs de derulare a unui contract de servicii de spalatorie a carei valoare sa fie egala sau mai mare de 67.228 lei, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Art. 188 din Ordonanta de urgenta 34/2006, Lista dotarilor specifice - Art. 188 din Ordonan?a de urgenta 34/2006, a) prezentarea documentelor solicitate. In cazul in care contractul/acordul cadru de achizitie publica urmeaza sa fie indeplinit doar de ofertant, acesta va da o declaratie ca nu are subcontractanti;b) continutul documentelor conform celor solicitate. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 14:14