Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de spalatorie a inventarului moale din Spitalul Orasenesc Buhusi


Detaliu pentru invitatia numarul 325269
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul orasenesc Buhusi
Numar invitatie: 325269/27.04.2012
Denumire contract: Servicii de spalatorie a inventarului moale din Spitalul Orasenesc Buhusi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul orasenesc BuhusiCod fiscal: 4187271, Adresa: Str. vaioaga, nr.3, Buhusi, Telefon: 0234261560, Fax: 0234261560
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vaioaga, nr.3, Buhusi, Romania, cod postal: 605100, telefon: +40 234261560, fax: +40 234261560, persoana de contact: CONSTANTIN BLANARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii contractante, Str. Vaioaga, nr. 3, Buhusi, Romania, cod postal: 605100, telefon: +40 234261560, fax: +40 234261560 - Sala Protocol Secretariat, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de spalatorie a inventarului moale din Spitalul Orasenesc Buhusi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de spalatorie a inventarului moale pentru unitati spitalicesti, pe baza de grafic de prestare
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 704 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.450, 00 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. Dovada constituirii garantiei de participare, va fi trimisa in original (in cazul unui instrument de garantare) sau copie (in cazul unui virament bancar) autoritatii contractante, odata cu oferta (documente de inscriere)astfel incat sa ajunga la aceasta pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA) si se poate constitui prin orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006-actualizata, agreata de ambele parti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular N din sectiunea Formulare ? in original.6.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul J din sectiunea Formulare.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: a)membrii CA: Daniela Botezatu, Ghe. Cautisanu, Sorin Stancia, Miluca Aghion, Sorin Brasoveanu, Oana Daniela Chelaru, Laurentiu Munteanu, Valentin Flenchea, Toader Vlad, Maria Miftode, Nicoleta Direa, Aurel Cretu, Gabriel Drug-Managerb) Manager: Gabriel Drugc) Dir. Ec.: Primicheu Elenad) Dir. Medical: Dr. Toron Mouhannade)Sef serviciuachizitii: Ing. Gaitan LiviaNota 1: Ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.Nota 2: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Nota 3: Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentele echivalente celor solicitate la punctul 3 si 4 de mai sus, emise de autoritatile competente din statul de origine a ofertantului. 1. Operatorii economici vor prezenta un Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte informati cu privire la- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau inforamtii referitoare la incapacitatea de plata.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta spre conformitate documentul de mai sus (certificatul constatator) in original sau copie legalizata (in cazul in care acest document nu a fost prezentat la momentul depunerii ofertelor).2. Operatorii economici vor prezenta Autorizatie emisa de DSP Teritoriale, pentru activitatea de "spalatorie", conf. art. 15.1) din Anexa 1 a Ordinului 1025/07.12.2000 emis de M.S.Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documente echivalente celor solicitate mai sus, emise de autoritatea competenta din statul de origine a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2010 (sau 31.12.2011 daca e posibil), vizat si inregistrat de organele competente., 2. Declaratie privind cifra de afaceri. Cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 140.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3. Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, in comformitate cu prevederile legale in vigoare si cerintele caietului de sarcini, 4.declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, 1. declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic si isi propune sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Prin cele prezentate, operatorii economici trebuie sa demonstreze ca detin un numar minim de 3 mijloace de transport necompartimentate sau minim 2 mijloace de transportcompartimentate., 2. lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin documentele prezentate operatorii economici trebuie sa demonstreze ca detin o experienta in prestarea de servicii similare (servicii curatare de lenjerie pentru unitati medicale)a caror valoare cumulata sa fie de minim 73.000 lei (exclusiv TVA) Operatorii economci trebuie sa faca dovada detinerii unui standarda de management ISO 9001-sau echivalent, implementat, pentru activitatea corespunzatoare obiectului contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, anexate prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 18:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer