Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de spalatorie-curatatorie inventar moale 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 344885
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comitetul Olimpic si Sportiv Roman
Numar invitatie: 344885/08.04.2013
Denumire contract: Servicii de spalatorie-curatatorie inventar moale 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComitetul Olimpic si Sportiv RomanCod fiscal: 13746143, Adresa: Calea Victoriei, nr. 155, bl.D1, Tronson 5, etaj 3, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213101198, Fax: +40 0213150490
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Complex Pacea, sat Izvorani, comuna Ciolpani, judetul Ilfov., Izvorani, Romania, cod postal: 077051, telefon: +40 213502015, fax: +40 213502011, persoana de contact: Daniela GAINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Complex Pacea, sat Izvorani, comuna Ciolpani, judetul Ilfov, cod postal: 077051, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de spalatorie-curatatorie inventar moale 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de spalatorie-curatatorie inventar moale hotelier si restaurant, in cantitatile si specificatiile stabilite prin Documentatia de atribuire - Caietul de sarcini.Optiuni: Valabil pana la 31.12.2013, cu aplicarea art.6, alin.3 din Hotararea nr.925 din 2006.
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 000 - 76, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1.500 lei. Cont IBAN RO55RNCB091005022490001 deschis la B.C.R. sucursala Otopeni. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art.86, alin.1 din Hotararea nr.925 din 2006. Valabilitate garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile), cu posibilitatea prelungirii la solicitarea autoritatii contractante. Autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului (750 lei) in conditiile art.278, indice 1, alin.1 din O.U.G. nr.34 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Scrisoarea de garantie bancara sau instrumentul de plata, in original, se ataseaza Scrisorii de inaintare - Formularul 7 din Sectiunea - Formulare, in exteriorul plicului ce contine oferta si documentele care insotesc oferta. Daca ofertantul este incadrat in categoria I.M.M.-urilor, acesta va prezenta, atasat instrumentului de plata a garantiei de participare, ?Declaratia pe propria raspundere?, intocmita conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 11 din Sectiunea - Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea conform art.180 din OUG nr.34 din 2006 (Formularul 1 din sectiunea-Formulare). 2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34 din 2006 (Formularul 2 din sectiunea-Formulare). Pentru demonstrarea neincadrarii in situatiile art.181 din OUG nr.34 din 2006, se vor prezenta urmatoarele documente: a)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul local (original sau copie certificata conform cu originalul), din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente pentru luna anterioara celei in care se depune oferta, si b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, consolidat (original sau copie certificata conform cu originalul), din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente pentru luna anterioara celei in care se depune oferta. 3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Formularul 10 din sectiunea-Formulare); 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1, din OUG nr.34 din 2006 (Formularul 2 indice 1 din sectiunea-Formulare). Formularul va fi prezentat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul. Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: a.Ioan Dobrescu - secretar general; b.Arthur Hoffmann - secretar general adjunct; c.Mioara Micu - director investitii si achizitii publice; d.Carmen Trocan - director juridic; e.Ion Pojoranu - director Complex Olimpic Sydney 2000 Izvorani; f.Constantin Diaconu - director adjunct COS Izvorani; g.Simona Ghita - director economic adjunct, Florin Bira - director departament alimentatie publica si cazare; Daniela Gaina - expert financiar contabil. 5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.3 din sectiunea-Formulare). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate: servicii de spalatorie-curatatorie produse textile, sau servicii similare (conexe).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2011 (copie lizibila certificata conform cu originalul)., Fisa de informatii generale din care sa reiasa o cifra medie de afaceri globale, pe ultimii 3 ani de cel putin 152.000 lei. In cazul in care valorile sunt exprimate in Euro, se va utiliza cursul leu-euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv si anume: anul 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 lei; anul 2011 - 1 Euro = 4, 2379 lei; anul 2012 - 1 Euro = 4, 4560 lei. Nota: Pot participa ca ofertanti societati sau asocieri de societati cuprinse in categoria I.M.M.-urilor (Intreprinderi Mici si Mijlocii), conform legislatiei in vigoare. Acestea beneficiaza de facilitatile prevazute in art.16 pct.2 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a demonstra incadrarea in categoria I.M.M.-urilor ofertantii sunt obligati sa prezinte o declaratie pe propria raspundere conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 11 din sectiunea-Formulare). In cazul unei asocieri de societati din aceasta categorie, asociere poate beneficia de facilitatile legale, numai daca asocierea, in mod cumulativ, se incadreaza in limitele stabilite de legislatia in vigoare pentru I.M.M.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa utilajelor necesare indeplinirea contractuluid e prestari servicii, necesara identificarii utilajelor-echipamentelor utilizate la prestarea serviciilor de curatatorie-spalatorie produse textile, precum si mijloacele de transport adecvate pentru preluarea-livrarea inventarului moale., Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formularul 5 din sectiunea-Formulare), cu indeplinirea a cel putin unui contract similar de prestari servicii (se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau client beneficiar, care sa dovedeasca prestarea de servicii), cu o valoare de minimum 75.000, 00 lei fara T.V.A. insotit de o recomandare pentru indeplinirea corespunzatoare a acestuia. Raportarea numarului de ani la nivelul carora se va face dovada experientei similare este valabila de la data depunerii ofertelor.In cazul in care valorile sunt exprimate in Euro, se va utiliza cursul leu-euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv si anume: anul 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 lei; anul 2011 - 1 Euro = 4.2379 lei; anul 2012 - 1 Euro = 4, 4560 lei. Certificat de asigurare a calitatii serviciilor - ?Certificat in managamentul calitatii de tip ISO: 9001?, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Timp de raspuns interventie spalatorie-curatatorie (cu transport inclusiv)
20
Descriere:
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau prin solicitare scrisa adresata autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer