Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de spalatorie-curatatorie inventar moale hotelier 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 323623
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comitetul Olimpic si Sportiv Roman
Numar invitatie: 323623/06.04.2012
Denumire contract: Servicii de spalatorie-curatatorie inventar moale hotelier 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComitetul Olimpic si Sportiv RomanCod fiscal: 13746143, Adresa: Calea Victoriei, nr. 155, bl.D1, Tronson 5, etaj 3, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213101198, Fax: +40 0213150490
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Izvorani, strada Complex Pacea, comuna Ciolpani, judetul Ilfov., Izvorani, Romania, cod postal: 077051, telefon: +40 213502015, fax: +40 213502014, persoana de contact: Daniela GAINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Izvorani, strada Complex Pacea, comuna Ciolpani, judetul Ilfov., Izvorani, Romania, cod postal: 077051.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de spalatorie-curatatorie inventar moale hotelier 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de spalatorie-curatatorie inventar moale hotelier (lenjerie de pat, prosoape, fete de masa restaurant, etc).
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1.300 lei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art.86, alin.1, din Hotararea nr.925 din 2006. Valabilitate garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile), cu posibilitatea prelungirii la solicitarea autoritatii contractante. Autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului (661, 29 lei) in conditiile art.278, indice 1, alin.1 din OUG nr.34 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA (3.306, 45 lei). Modalitatea de constituire: conform art.90 din Hotararea nr.925 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea conform art.180 din OUG nr.34 din 2006 (Formularul 1 din sectiunea-Formulare).2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34 din 2006 (Formularul 2 din sectiunea-Formulare). Pentru demonstrarea neincadrarii in situatiile art.181 din OUG nr.34 din 2006, se vor prezenta urmatoarele documente: a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul local (original sau copie certificata conform cu originalul), valabil pentru luna anterioara celei in care se depune oferta, sib. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, consolidat (original sau copie certificata conform cu originalul), valabil pentru luna anterioara celei in care se depune oferta;3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Formularul 10 din sectiunea-Formulare);4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1, din OUG nr.34 din 2006 (Formularul 2 indice 1 din sectiunea-Formulare). Formularul va fi prezentat si de catre asociati, sustinatori, subcontractandu, daca este cazul. Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: a.Ioan Dobrescu - secretar general; b.Arthur Hoffmann - secretar general adjunct; c.Mioara Micu - director investitii si achizitii publice; d.Carmen Trocan - director juridic; e.Ion Pojoranu - director Complex Olimpic Sydney 2000 Izvorani; f.Constantin Diaconu - director adjunct C.O.S. Izvorani; g.Simona Ghita - director economic adjunct.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.3 din sectiunea-Forumlare). 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate: servicii de curatatorie-spalatorie sau servicii conexe;2. Fisa de informatii generale din care sa reiasa o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 120.000 lei. In cazul in care valorile sunt exprimate in Euro, se va utiliza cursul leu-euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv si anume: - anul 2008 ? 1 Euro = 3, 6827 lei;
- anul 2009 ? 1 Euro = 4, 2373 lei;
- anul 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 lei.Nota: Pot participa ca ofertanti societati sau asocieri de societati cuprinse in categoria I.M.M.-urilor (Intreprinderi Mici si Mijlocii), conform legislatiei in vigoare. Acestea beneficiaza de facilitatile prevazute in art.16 pct.2 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru a demonstra incadrarea in categoria I.M.M.-urilor ofertantii sunt obligati sa prezinte o declaratie pe propria raspundere conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 11 din sectiunea-Formulare). In cazul unei asocieri de societati din aceasta categorie, asociere poate beneficia de facilitatile legale, numai daca asocierea, in mod cumulativ, se incadreaza in limitele stabilite de legislatia in vigoare pentru I.M.M.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2010 (copie lizibila certificata conform cu originalul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formularul 5 din sectiunea-Formulare)., 2. Contract similar de prestari servicii (in copie lizibila certificata conform cu originalul), cu o valoare de minimum 60.000, 00 lei, fara T.V.A. insotit de o recomandare pentru indeplinirea corespunzatoare a acestuia. Raportarea numarului de ani la nivelul carora se va face dovada experientei similare este valabila de la data depunerii ofertelor., 3. Prezentarea listei privind utilajele si echipamentelor minime necesare indeplinirii contractului de prestari servicii in discutie. Se va completa Forumularul nr.15 din Sectiunea - Formulare. 1. Prezentarea unui certificat in managementul calitatii serviciilor de curatatorie/spalatorie de tip ISO: 9001, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: unctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P n= (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat.
Timp de raspuns interventie si transport
20
Descriere: Perioada de timp cuprinsa intre solicitarea de interventie si momentul final al prestarii serviciilor, inclusiv transportul la destinatia finala: Pentru factorul de evaluare ?Timp de raspuns pentru interventie (spalare-curatare) si transport de la/catre beneficiar?, punctajul se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut timp de raspuns ofertat - punctajul maxim alocat factorului de evaluare;b) pentru alt timp decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Tn= (timp minim/timp n ) x punctajul maxim alocat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In cadrul Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP) sau prin solicitare scrisa pe adresa autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer