Achizitie publica - SERVICII DE SPALATORIE SI CURATATORIE USCATA
Detaliu pentru invitatia numarul 321777
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321777/12.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE SPALATORIE SI CURATATORIE USCATA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4547117, Adresa: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Telefon: 0264437075, Fax: 0264437075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400139, telefon: +40 264437075, fax: +40 264437075, persoana de contact: NICOLAE CONSTANTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE SPALATORIE SI CURATATORIE USCATA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE SPALATORIE SI CURATATORIE USCATA
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 522, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5220
Garantie de buna executie
3% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTELOR SUBSECVENTE
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: .Declaratia de eligibilitate.......Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din oug 34/2006si neincadrarea in prevederile art 69(1) OUG 34/06 prezentare Formular nr. 2 din sectiunea Formulare.......Sa nu se afle in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG 34/2006-neincadrarea in situatiile prevazute de art .69^ 1 din OUG 34/2006 duce la respingerea ofertei-Completarea declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG 34/2006, conform formular nr. 3.Certificatul de participare cu oferta independentaCertificat de atestare fiscala-eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.-Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-prezentarea in oricare forma , conform art .5 din Ordin 509/2011 ANRMAP(original , copiel legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Autorizatia de mediu, afernta desfasurarii activitatii reglemantate de codul CAEN 9601 Rev.2, pentru protectia mediului ....certificat constator emis de ONRCvalabil la data deschiderii ofertelor. Din care sa rezulte ca-domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidari voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridiceDeclaratie privind dotarile tehnice specific spalatoriei, utilaje si echipamente, din care sa reiasa capacitatea ofertantului de a procesa cantitatea ceruta.Aviz sanitar emis de Ministerul Sanatatii Publice pentru substantele dezinfectante folosite in procesul de spalare;Contract valabil incheiat cu un furnizor acreditat de servicii de medicina muncii, pentru controlul la angajare si controlul periodic al intregului personal al ofertantului care intra / poate intra in contact cu textilele destinate achizitorului;Contract cu un laborator de specialitate pentru efectuarea de verificari bacteriologicea rufelor care au fost supuse tuturorciclurilorde spalare, pentru determinarea incarcaturii bacteriene.Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca punctul de lucru - spalatorie in care ofertantul va realiza procesul de spalare nu prezinta potential de poluare a apelor ?Recomandari de la minimum 2 unitati sanitare cu paturi cu care ofertantul colaboreaza in prezent sau cu care a colaborat incursul anului 2010, pentru prestarea de servicii de tipul celor descrise in Cod CPV: 98310000-9Servicii de spalatorie si curatatorie uscata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: FISA DE INFORMATII GENERALE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Autorizatia sanitara de functionare pentru activitatea de spalatorie material moale inclusiv pentru unitatile sanitareDeclaratie referitoare la echipamentele tehnice de caredispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii -un sistem de mamagement al calitatii-Standarde de protectie a mediului si al sanatatii si securitatii ocupationale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 11:17