Achizitie publica - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata ? COD CPV 98310000-9
Detaliu pentru invitatia numarul 348491
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348491/13.06.2013
Denumire contract: Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata? COD CPV 98310000-9
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIACod fiscal: 4483811, Adresa: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Telefon: +40 0256410047/ +40 410048, Fax: +40 0256410366
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Romania, cod postal: 307185, telefon: +40 0256410047/ +40 410048, fax: +40 0256410366, persoana de contact: FLAVIA NICOLITA SARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Romania, cod postal: 307185, telefon: +40 0256410047/ +40 410048, fax: +40 0256410366, persoana de contact: FLAVIA NICOLITA SARBU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata? COD CPV 98310000-9
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform prevederilor din Caietul de sarcini, cantitateaminima estimatade inventar moale care urmeaza a fi supus procesului de curatare si spalare fiind de cca. 14.000kg, pentru perioada iulie - decembrie2013si cantitatea maxima estimata pana la data de 31.04.2014 este de 24000kgOptiuni: aplicarea prev. art. 6 din HG nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 - 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 1100 RON, exclusiv TVA.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor care se va raporta la termenul limita de primire aofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatia de atribuire. (Formular 14)In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancarsuma se va vira in contul: RO16TREZ6245041XXX000072 deschis la Trezoreria Deta.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara , se va prezenta Scrisoarea de garantie bancara emisa de o banca agreata.Dovadaconstituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana si va fi prezentata impreuna cu scrisoarea de inaintare, atasat pricului exterior.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus se va utiliza modelul din sectiunea Formularul este disponibil la sectiunea Formulare si modele In conformitate cu OUG 34/2006 art.278¹in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din acesta valoare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre prestator in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a acordului cadru.Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contractin termen de maxim 5 zile lucratoare de la data incheierii contractului . Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretulcontractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere. Executarea contractuluiincepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(Formular2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular3)(Formular3)Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetDeclaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta( Formular 4 )Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 : (Formular 5)Manager, Ec. Cornelia Elena SarganDirector Fina.- Contabil, Ec. Nicolita Flavia SirbuRodica Moga-Responsabil achizitiiNica Apro Iuliana Director ingrijiriSandovici Constantin Gigi-jurist- Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor Locale , privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat general consolidat care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscal la bugetul de stat general consolidat - original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii oferteiNota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota 2: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat vor fi descalificate/respinse.Si-Document emis de catre Directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata impozitelor si taxelor catre bugetul local - original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii oferteiNota 1 : Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, vor fi descalificate/respinse.IN CAZUL SUBCONTRACTARII: In cazul in care ofertantul subcontracteaza anumite parti din contract, va respecta art. 45 din OUG 34/2006 actualizata si art. 11 alin. 7 din HG 925/2006 actualizata potrivit caruia ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?, autoritatea contractanta solicita subcontractantilor declaratii privind resursele materiale si umane pentru partea din produse care urmeaza a fi indeplinita de acestia.In cazul subcontractarii, oferta va fi completata cu: - Declaratie pe proprie raspundere(Formular 8) privind proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 actualizata.- IN CAZUL ASOCIERII: In orice situatie de asociere a doi sau mai multi operatori economici (conform art. 44 din OUG 34/2006 actualizata), oferta va fi intocmita cu respectarea urmatoarelor cerinte: - Documentele privind situatia personala a candidatului sau ofertantului vor fi prezentate pentru fiecare asociat in parte.In cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat : - Acordul de asociere ? formularul nr. 10, in original, care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor;
- nominalizarea liderului de asociatie;
- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului;
- imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv;
- clauze prin care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intraga durata a contractului, in situatia in care oferta este declaratacastigatoare.- Declaratie privind proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre asociati si specializarea acestora- Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuireContractul de asociere va contine clauze specifice referitoare la neindeplinirea obligatiilor asumate prin acesta (cu privire la penalitati, daune interese, reziliere etc.).Nota: In situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante dovada legalizarii din punct de vedere formal a asocieriiNeprezentarea acordului de asociere, dupa declararea ofertei castigatoare, atrage dupa sine nesemnarea contractului de achizitie cu ofertantii asociati declarati castigatori.IN SITUATIA SUSTINERII DE CATRE TERTI A OFERTEITertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta : - Declaratie privind eligibilitatea, - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a).c¹) si d) din OUG 34/2006 actualizata- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 actualizata Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului(nnu mai vechi de 30 de zile) de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, codul CAEN corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractului de achizitieNota1: Documentul se va prezenta in oricare din formele : in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Nota 2. Neindeplinirea conditiei referitoare la autorizarea codului CAEN duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului. Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Persoanele fizice vor prezenta autorizatia de functionare - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului .Persoanele fizice/juridice straine - trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, la o grupare legal constituita , in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri - in copie legalizata si traducere legalizata in limba romana , valabile la data deschiderii ofertei-IN CAZUL ASOCIERII: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale- vor fi prezentate pentru fiecare asociat in parte;
-Cerinta privind autorizarea obiectului de activitate va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.-Se solicita prezentarea copiilor dupa avizele si autorizatiile necesare prestarii serviciului, conform Ord.M.S. nr.1025/2000, prezentata in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, in termen de valabilitate.IN CAZUL SUBCONTRACTARII: Se solicita prezentarea copiilor dupa avizele si autorizatiile necesare prestarii serviciului, conform Ord.M.S. nr.1025/2000.prezentata in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, in termen de valabilitate - va fi luata in considerare pentru partea lor de implicare.Nota: Se prezinta lista subcontractorilor si acordurile de subcontractare , precum si specializarea acestora/autorizare activitate subcontractanta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale (Formularul 6) Fisa de informatii generale, in care se solicita si cifra medie de afaceri realizata pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in domeniul de activitate, in lei si echivalent in euro.(curs BNR mediu de: 2010 = 4, 2099, 2011 = 4, 2379 2012=4, 4287 ).2.Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Se solicita o lista a prestarilor de servicii in ultimii 3(trei) ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in euro si echivalent lei, la curs BNR mediu de: 2010 = 4, 2099 si 2011 =4, 2379 2012=4, 4287 la data incheierii contractuluib) o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatiic) informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatiid)informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii;e) informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;f) informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze(daca este cazul)Nota: Documentele se vor prezenta in oricare din formele : In original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 13:46