Achizitie publica - "Servicii de specialitate constand in studiul privind respectarea principiului investitorului privat prudent adoptat de Comisia Europeana, necesar procesului decizional privind acordarea sumelor pentru investitii prin majorarea participarii Statului Roman
Detaliu pentru invitatia numarul 339800
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339800/21.11.2012
Denumire contract: "Servicii de specialitate constand in studiul privind respectarea principiului investitorului privat prudent adoptat de Comisia Europeana, necesar procesului decizional privind acordarea sumelor pentru investitii prin majorarea participarii Statului Roman, in calitate de actionar unic, prin Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, la capitalul social al CFR Calatori?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO-010867, telefon: +4 0213192428, fax: +4 0213192428, persoana de contact: GEORGETA MANOLE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SNTFC "CFR CALATORI" S.A., B-dul. Dinicu Golescu, Nr. 38, etaj 4, sala consiliu, sect.1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Servicii de specialitate constand in studiul privind respectarea principiului investitorului privat prudent adoptat de Comisia Europeana, necesar procesului decizional privind acordarea sumelor pentru investitii prin majorarea participarii Statului Roman, in calitate de actionar unic, prin Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, la capitalul social al CFR Calatori?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Servicii de specialitate constant in studiul privind respectarea principiului investitorului privat prudent adoptat de Comisia Europeana, necesar procesului decizional privind acordarea sumelor pentru investitii prin majorarea participarii Statului Roman, in calitate de actionar unic, prin Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, la capitalul social al CFR Calatori?
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 407, 124 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.142 LEI, sau echivalent in Euro la un curs BNR valabil cu 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertei, valabila 70 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, va fi constituita prin: - OP in contul RO15 BPOS 7040 2775 785ROL01, deschis la BancPost - Filiala Palat CFR - este obligatorie mentionarea numarului procedurii pentru care se constituie, - scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante, - virament bancar sau printr un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. AUTORITATEA CONTRACTANTA are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Restituirea Garantiei de participare se face in baza cererii depuse conform form. M
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: 5%, fara TVA din valoarea de atribuire a contractului;b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare)- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispoz art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modif si completarile ulterioare, conform model formular A din sectiunea formulare; va fi depusa de operatorii economici candidati /asociati/ terti sustinatori2. Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform model formular B din sectiunea formulare; va fi depusa de operatorii economici candidati /asociati/ terti sustinatori.Tertii sustinatori vor depune aceasta declaratie decat pentru lit.a), c1) si d);3. Decl pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj, conform model formular B1 din sectiunea formulare din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010, conform model formular 4 din sectiunea formulare;5.Decl pe proprie raspundere conf. art. 69 1*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, conform model formular 9 din sectiunea formulare;In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Stefan Roseanu ? DIRECTOR GENERAL, Elena MIU- DIRECTOR GENERAL ADJ. ECONOMIC, Liviu BOBAR - DIRECTOR GENERAL ADJ. TEHNIC, Carmen POPESCU ? DIRECTOR LOGISTICA; Cornel MANTOIU ? DIRECTOR TEHNIC, Liliana CONSTANTINESCU - Sef Oficiu Juridic, Claudia VLADUI - Sef Serviciu, Georgeta MANOLE - Sef Serviciu;In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si/sau tert sustinator). 1. Pentru persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC. Acesta va cuprinde informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in: original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalulPentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta insotit traducerea autorizata).In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta, pentru conformitate, Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Serviciile efectuate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.Se va anexa minim o recomandare., Informatii privind Echipa consultantului -sa fie formata din experti de specialitate care si-au dovedit experienta in: - Evaluarea investitiilor in domeniul feroviar;
- Efectuarea unui test al investitorului privat prudent sau creditorului privat prudent sau testul investitorului privat in economia de piata ? conducator de echipa;
- In analiza financiara si economica ? analist financiar si economic;
- Analiza juridica specifica cazurilor de ajutor de stat ? expert juridic;, Expert-cheie 1: Conducator de echipa -Calificari si abilitati- absolvent in economie/finante sau domeniu echivalentExperienta profesionala generala- minim 5 ani in domeniul de analiza financiara, economica pe teme de ajutor de stat;Experien?a profesionala specifica-implicare in minim 1 proiect national/international- in functia de manager de proiect, la nivelul caruia a derulat activitatii similare celor ce fac obiectul contractului;, Expert-cheie 2: Expert Juridic-Calificari si abilitati- absolvent in drept sau domeniu echivalent;Experienta profesionala generala- minim 5 ani de experienta profesionala relevanta (domeniu juridic);Experienta profesionala specifica- experienta specifica in evaluarea juridica a ajutorului de Stat in domeniul feroviar ? minim 1 caz evaluat;, Expert-cheie 3: Analist Financiar si Economic-Calificari si abilitati- absolvent in economie/finante sau domeniu echivalent;Experien?a profesionala generala- minim 5 ani de experien?a in analiza financiara ?i economica si ajutor de stat;Experien?a profesionala specifica- experien?a nationala/internationala in intocmirea rapoartelor de evaluare ?i consultan?a financiara pentru testarea comportamentului de ?investitor privat? al actionarului majoritar, pregatirea schemelor pentru ajutor de stat ? minim 1 proiect prestat;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 10:22