Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE STUDII DE PIATA PENTRU PROIECTUL ?REDESCOPERA TURISMUL MONAHAL VALCEAN?- SMIS 26832


Detaliu pentru invitatia numarul 322253
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PRUNDENI
Numar invitatie: 322253/20.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE STUDII DE PIATA PENTRU PROIECTUL ?REDESCOPERA TURISMUL MONAHAL VALCEAN?- SMIS 26832
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PRUNDENICod fiscal: 2573934, Adresa: str. Tudor Vladimirescu, nr.183, Prundeni, Telefon: 0250810399, Fax: 0250810399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Tudor Vladimirescu, nr.183, Prundeni, Romania, cod postal: 247525, telefon: +40 250810399, fax: +40 250810399, persoana de contact: MIRESCU ELENA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tudor Vladimirescu, nr.183, Prundeni, Romania, cod postal: 247525, telefon: +40 250810399, fax: +40 250810399, persoana de contact: MIRESCU ELENA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE STUDII DE PIATA PENTRU PROIECTUL ?REDESCOPERA TURISMUL MONAHAL VALCEAN?- SMIS 26832
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea implementarii proiectului ?Redescopera turismul monahal Valcean?, SMIS 26832, cofinantat din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Regional 2007-2013, Comuna Prundeni (denumita in continuare ?Achizitor?) organizeaza achizitia pentru servicii de studii.
II.1.6) CPV: 79311000-7 - Servicii de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare: 1.720, 00 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei.3. Forma de constituire: a) Instrumentde garantare emisin favoareaautoritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.( Formularul nr. 3 din sectiuneaIII).b) prin virament bancar in contul Comunei Prundeni, deschis la Trezoreria Dragasani cont nr. RO77TREZ6725006XXX000755 confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractantac) Prin depunerea la casieria autoritatii contractante asumei in numerar. Copia chitantei va fi prezentata separat de restul ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.NOTA: ? In cazul prezentarii unei garantii de participare prin virament bancar, dovada constituirii acesteia se va prezenta cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu vizaserviciului Contabilitate din cadrul Primariei Comunei Prundeni, care sa confirme viramentul.? In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - Formularul nr.14 din sectiunea III.
Garantie de buna executie
a) Gar de buna exec se stabileste la 5 % din valoarea contractului de servicii, exclusiv TVAb) Garantia de buna executie se exprima in lei fiind constituita printr-o scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; se va utiliza Formularul nr. 16 din sectiunea III.Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de o banca din Romania.c) Gar de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.d) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. B.1) Se va completa Formularul nr. 4 din sectiunea III;(Declaratie privind calitatea de participant la procedura)A.2) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. B.2) Se va completaFormularul nr. 5 din sectiunea III;(Declaratie privind eligibilitatea)A.3) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. B.3) Se va completa Formularul nr.6 din sectiunea III;(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006)In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ION HORASCU ? primarIONUT- GABRIEL CALIN-viceprimarMARIN FLOREA ? administrator publicA.4) Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta B.4) Se va completa Formularul nr. 7 din sectiunea III;(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta)A.5) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. B.5.a)Se va completaFormularul nr. 15 din sectiunea III;(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)B.5.b.1) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.B.5.b.2) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?si traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform serviciilor solicitate B.1) Se va atasa Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul, in original sau copie legalizata, semnata si stampilata, in termen de valabilitate.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului de mai sus, in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Persoane juridice /fizice straineA.3) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform serviciilor solicitate. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. B.3) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, inconformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: A.1) Rezultatul exercitiului financiar in anul2010, vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant., A.2) Cifra de afaceri globala anuala medie pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008)Cerinta minima: Cifra de afaceriglobala anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim 170.000, 00 Lei.Echivalentul sumei in Euro se va face la cursul BNR, respectiv cursul mediu de referinta precizat pentru fiecare an in parte.Cursul de schimb mediu anual: EUR2010 4, 20992009 4, 23732008 3, 6827Atunci cand un grup economic (asociati) depun oferta comuna, situatia economica si financiara se demontreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2008, 2009 sau 2010, cifra de afaceri se va lua in considerare conform bilanturilor contabile respective., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.1) Ofertantul trebuie sa detina in lista sacontracte similare executate.Prestarea de servicii similare se confirma prin prezentarea a maxim 2 contracte care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de 86.000 lei insotite de recomandari din partea beneficiarilor.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)daca pe parcursul derularii contractului de servicii au fost inregistrate abateri, reclamatii referitor la calitate., A.2) Operatorul economic trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, A.3) Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indepliniriicontractului (personal de specialitate/experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului si personal auxiliar): Cerinta minima: a) Minim 1 (un) coordonator studii- Absolvire curs de manager de proiect recunoscut de Ministerul Muncii (Document doveditor ? certificatul de absolvire a cursului);
-experienta profesionala de minim 3 ani in coordonarea realizarii de studii de marketing, b) Minim 2 (doi) experti colectare date, - minim 2 ani experienta in domeniul colectarii de datec) Minim 1 (un) expert prelucrare date, - minim 2 ani experienta in domeniul marketinguluiNota: Cerinta minima ? cel putin expertii colectare date trebuie sa cunoasca la nivel avansat limba engleza (prezentarea unui certificat care sa dovedeasca indeplinirea acestei cerinte)., A4)In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Infomatii privind subcontractarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
TEHNIC
40
Descriere: punctajul maxim obtinut de operatorul economic in urma analizei ofertei tehnice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro. Nr documentatie de atribuire 21761
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer