Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE STUDII PENTRU PROIECTUL ?ECOTURISM IN LUNCA JOASA A PRUTULUI INFERIOR?- SMIS 27501


Detaliu pentru invitatia numarul 335758
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FRUMUSITA
Numar invitatie: 335758/19.09.2012
Denumire contract: SERVICII DE STUDII PENTRU PROIECTUL ?ECOTURISM IN LUNCA JOASA A PRUTULUI INFERIOR?- SMIS 27501
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FRUMUSITACod fiscal: 3952219, Adresa: COMUNA FRUMUSITA, Frumusita, Telefon: +40 236344510, Fax: +40 236343808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Frumusita nr. 117, comuna Frumusita, judetul Galati, Comuna Frumusita, Romania, cod postal: 807135, telefon: +40 236344510, fax: +40 236343808, persoana de contact: sediul Primariei comunei Frumusita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Frumusita, sat Frumusita, jud. Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE STUDII PENTRU PROIECTUL ?ECOTURISM IN LUNCA JOASA A PRUTULUI INFERIOR?- SMIS 27501
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea implementarii proiectului ?Ecoturism in lunca joasa a prutului inferior?, SMIS 27501, cofinantat din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Regional 2007-2013, Comuna Frumusita (denumita in continuare ?Achizitor?) organizeaza achizitia pentru servicii de studii.
II.1.6) CPV: 79311000-7 - Servicii de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.634, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: a) Instrumentde garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(Formularul nr. 3)b) prin virament bancar in contul Comunei Frumusita, deschis la Trezoreria Galati cont nr. RO63TREZ3065006xxx004396c) Prin depunerea la casieria autoritatii contractante asumei in numerar. Copia chitantei va fi prezentata separat de restul ofertei.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, definite prin Legea nr.346/2004, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa prezinte Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - Formularul nr.14Garantia de participare se va constitui numai in lei.Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se stabileste la 5 % din valoarea contractului de servicii, exclusiv TVA, se exprima in lei fiind constituita printr-un instrument de garantare bancara emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari-se va utiliza Formularul nr. 16Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, se aplica prevederile art.90 alin. 3 din HG nr. 925/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% agarantiei de executie pentru care trebuie sa prezinte Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-Formularul nr.14
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. In acest sens se va completa Formularul nr. 4 din sectiunea III(Declaratie privind calitatea de participant la procedura);Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completaFormularul nr. 5 din sectiunea III(Declaratie privind eligibilitatea);Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.6 din sectiunea III(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006) In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar Munteanu Ioan Nelu, viceprimar Stoica Paraschiv, secretar Ciocan Elena, contabil Dragan Maricica, consilieri Bagu Cornelia, Ciocan Ghita Petru, Enache Dumitru, Enache Alecu, Filimon Gheorghe, Ivan Marinel, Lefterache Neculai, Mogda Viorica, Neghina Petru, Neagu Panait, Simion Gheorghe, Stoica Paraschiv, Trandafir Ionel, Tabac Antonel, Vicleanu Fanica.Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Formularul nr. 7 din sectiunea III(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta);Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completaFormularul nr. 15 din sectiunea III(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006);Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?si traducere autorizata a acestora in limba romana. Pentru persoane juridice/fizice romane - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform serviciilor solicitate. Se va atasa Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depuneriiofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului de mai sus, in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice /fizice straine - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform serviciilor solicitate. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se vor prezenta Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, inconformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., Cifra de afaceri globala anuala medie pe cel mult ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009) sa fie de minim 163.000, 00 Lei. Echivalentul sumei in Euro se va face la cursul BNR, respectiv cursul mediu de referinta comunicat pentru fiecare an in parte.Se va prezenta Declaratie privind cifra de afaceri, pe ultimii 3 ani, conformFormularul nr. 8 din sectiunea III;Persoanele juridice straine vor atasa, in copie legalizata, si traducere autorizata a acestora in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice valoarea cifrei de afaceri.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, (Daca este cazul)Angajament ferm de sustinere financiara in forma autentica (la notariat), prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 17 ? Angajament privind sustinerea financiara, Formularul nr. 5 ? Declaratie privind eligibilitatea siFormular nr. 15 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare lit. a), c1), d)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formular nr. 9 din sectiunea III), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu poate obtine o certificare/confirmare din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a ofertantului.Prestarea de servicii similare se confirma prin prezentarea a maxim 2 contracte care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de minim 81.000, 00 lei insotite de recomandari din partea beneficiarilor., Operatorul economic trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractuluiSe va prezenta Declaratia referitoare la echipamentele tehnice, mijloacele de transport de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (se va completa Formularul nr. 10 din sectiunea III)., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indepliniriicontractului (personal de specialitate/experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului si personal auxiliar)Cerinta minima: Minim 1 (un) coordonator studii-Absolvire curs de manager de proiect recunoscut de Ministerul Muncii (Document doveditor ? certificatul de absolvire a cursului);
-experienta profesionala de minim 3 ani in coordonarea realizarii de studii de marketingSe vor prezenta: Formularul nr. 11 din sectiunea III;CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica din care sa reiasa indeplinirea cerintelor referitoare la resursele umane;Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV-uri, in copii conforme cu originalul, semnate si stampilate., Resurse umane - cerinta minima: Minim 2 (doi) experti colectare date, -minim 2 ani experienta in domeniul colectarii de dateSe vor prezenta: Formularul nr. 11 din sectiunea III;CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica din care sa reiasa indeplinirea cerintelor referitoare la resursele umane;Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV-uri, in copii conforme cu originalul, semnate si stampilate., Resurse umane - cerinta minimaMinim 1 (un) expert prelucrare date, -minim 2 ani experienta in domeniul marketinguluiSe vor prezenta: Formularul nr. 11 din sectiunea III;CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica din care sa reiasa indeplinirea cerintelor referitoare la resursele umane;Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV-uri, in copii conforme cu originalul, semnate si stampilate., Cerinta minima ? cel putin expertii colectare date trebuie sa cunoasca la nivel avansat limba engleza (prezentarea unui certificat care sa dovedeasca indeplinirea acestei cerinte)., (Daca este cazul)Angajament ferm de sustinere tehnica si profesionala in forma autentica (la notariat), prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.Se vor atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 18 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, Formularul nr. 19 - Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispun si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, Formularului nr. 5 - Declaratie privind eligibilitatea siFormularul nr. 15 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, lit. a), c1), d), Infomatii privind subcontractarea (Daca este cazul)Operatorul economic are obligatia de completa Formularul nr. 13 din sectiunea III Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor.Se vor prezenta certificate emise de organisme independente din care sa rezulte ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii (ISO 9001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara; Algoritmul de calcul este cel descris in Caietul de sarcini
perioada de realizare si predare (exprimat in numar de zile calendaristice) a raportului privind cele mai bune targuri si expozitii de la semnarea Contractului pana la predarea Raportului
40
Descriere: Componenta tehnica; Detaliile privind algoritmul de calcul sunt prezentate in Caietul de sarcini; Perioada de realizare si predare maxima acceptata este de 21 de zile calendaristice iar durata minimasub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 4 zile calendaristice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este incarcata in SEAP, fiind atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer