Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de studiu pentru proiectul "imbina turismul si cultura in zona Parang - Novaci"


Detaliu pentru invitatia numarul 324237
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Novaci
Numar invitatie: 324237/18.04.2012
Denumire contract: Servicii de studiu pentru proiectul "imbina turismul si cultura in zona Parang - Novaci"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul NovaciCod fiscal: 4666126, Adresa: str.Parangului, nr.79, judetul Gorj, Novaci, Telefon: 0747054752, Fax: 0253466221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Parangului, nr.79, judetul Gorj, Novaci, Romania, cod postal: 215300, telefon: +40 747054752, fax: +40 253466221, persoana de contact: Anca Deaconescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Novaci, Oras Novaci, str. Parangului, nr. 79, judetul Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de studiu pentru proiectul "imbina turismul si cultura in zona Parang - Novaci"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul contractul se vor realiza doua studii astfel: A) un studiu de marketing cu privire la alegerea celor mai bune targuri si expozitii de profil din tara la care sa se participe in cadrul proiectului. Prestatorul va trebui sa identifice 16 astfel de targuri si expozitii la care Achizitorul va participa pe perioada de implementare a proiectului.B) un studiu de marketing privind impactul materialelor promotionale si a instrumentelor de promovare realizate in cadrul proiectului inclusiv impactul participarii la manifestarile expozitionale in decursul perioadei de derulare a contractului.
II.1.6) CPV: 79311000-7 - Servicii de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2408 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se stabileste la 5 % din valoarea contractului de servicii, exclusiv TVA.Se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. 1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul nr. 4 din sectiunea III; Declaratie privind eligibilitatea - Se va completaFormularul nr. 5 din sectiunea III; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: TODEA P. PANTELIMON ? primar; Manta Ion -viceprimar, TIVLEA V. EUGEN-CRISTIAN ? administrator public;Eva Mariana - Secretar - Se va completa Formularul nr.6 din sectiunea III. Acest formular se va completa si de catre terutul sustinator; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se va completa Formularul nr. 7 din sectiunea III; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)B.5.b.1) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?si traducere autorizata a acestora in limba romana - se va completa formularul nr. 15 din sectiunea III; Persoane juridice/fizice romane - Se va atasa Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnata si stampilata, in termen de valabilitate.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului de mai sus, in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, inconformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul exercitiului financiar in anul2010, vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant., Cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.Cerinta minima: Cifra de afacericare vizeaza activitatea din ultimii 3 ani sa fie de minim 240.000, 00 Lei. Echivalentul sumei in Euro se va face la cursul BNR, respectiv cursul mediu de referinta precizat pentru fiecare an in parte.Atunci cand un grup economic (asociati) depun oferta comuna, situatia economica si financiara se demontreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.1) Ofertantul trebuie sa detina in lista sacontracte similare executate.Prestarea de servicii similare se confirma prin prezentarea a maxim 2 contracte care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de 120.400, 00 lei insotite de recomandari din partea beneficiarilor., .2) Operatorul economic trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, A.3) Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indepliniriicontractului (personal de specialitate/experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului si personal auxiliar): Cerinta minima: a) Minim 1 (un) coordonator studii- Absolvire curs de manager de proiect recunoscut de Ministerul Muncii (Document doveditor ? certificatul de absolvire a cursului);
-experienta profesionala de minim 3 ani in coordonarea realizarii de studii de marketing, b) Minim 2 (doi) experti colectare date, - minim 2 ani experienta in domeniul colectarii de datec) Minim 1 (un) expert prelucrare date, - minim 2 ani experienta in domeniul marketinguluiNota: Cerinta minima ? cel putin expertii colectare date trebuie sa cunoasca la nivel avansat limba engleza (prezentarea unui certificat care sa dovedeasca indeplinirea acestei cerinte)., A4)In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.cu modificarile si completarile ulterioare lit. a), c1), d) conform Legii nr. 279/2011, Infomatii privind subcontractarea Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Algoritmul de calcul este mentionat in caietul de sarcini
Perioada de realizare si predare
40
Descriere: Algoritmul de calcul este mentionat in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer