Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supervizare a lucrarilor prin diriginti de santier realizate in contextul implementarii activitatilor proiectului MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE SI A ALINIAMENTELOR STRADALE DIN ORASUL PANTELIMON, JUDETUL ILFOV


Detaliu pentru invitatia numarul 356887
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)
Numar invitatie: 356887/13.01.2014
Denumire contract: Servicii de supervizare a lucrarilor prin diriginti de santier realizate in contextul implementarii activitatilor proiectului MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE SI A ALINIAMENTELOR STRADALE DIN ORASUL PANTELIMON, JUDETUL ILFOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)Cod fiscal: 4420759, Adresa: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Telefon: 3502444, Fax: 3502442
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Romania, cod postal: 077145, telefon: +40 213502444, fax: +40 213502442, persoana de contact: ILEANA TUDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supervizare a lucrarilor prin diriginti de santier realizate in contextul implementarii activitatilor proiectului MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE SI A ALINIAMENTELOR STRADALE DIN ORASUL PANTELIMON, JUDETUL ILFOV
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de servicii consta in furnizarea de Servicii de supervizare a lucrarilor prin diriginti de santier realizate in contextul implementarii activitatilor proiectului MODERNZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE SI A ALINIAMENTELOR STRADALE DIN ORASUL PANTELIMON, JUDETUL ILFOV, in vederea asigurarii respectarii standardelor de calitate in domeniul constructiilor, respectarii proiectului tehnic si atingerii obiectivelor propuse de Autoritatea Contractanta. Lucrarile de constructie ce urmeaza a se executa au ca obiect implementarea unui plan integrat de dezvoltare urbana constand in lucrari de modernizare a strazilor (reabilitare si modernizare sistem rutier) si lucrari de canalizare pluviala pe o lungime totala de aprox. 30 km.In conformitate cu dispozitiile legale aplicabile, informam operatorii economici interesati ca in cadrul valorii estimate indicata la Sectiunea II.2.1) - Cantitatea sau domeniul global din prezenta se regaseste si suma de 0 lei fara TVA reprezentand cota de cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de particip.este de 2900 lei, cf.Art85 lit.a) din HG925/2006 actualiz.si art43^1 alin 2)lit.a) din OUG34/2006.In mod obligat., ea va asig. autorit. contractanta impotriva riscurilor descrise la art87 din HG925/2006 actualiz., si de art278^1din OUG34/2006 actualiz.Suma care se va retine cf. prev. art278^1, OUG34/2006 actualiz.este de 1.450 lei, urmare a resping.contest.de catre CNSC.In cazul unei asoc., garant. de particip. se va constituii obligat. de liderul asoc. in numele intregii asoc. Per. de valab. a garantiei de particip., este de min.90 zile de la data limita de depunere a of., inclusiv prima si ultima zi, cf.Art.85 lit.b), cf. HG925/2006 actualiz. si art.43^1 alin. (2), lit.b) din OUG34/2006 actualiz.Forma de constit.a gar.de particip.: instrument de garantare irevocabil emis, de o banca ori de o soc.de asig. sau ord.de plata in contul RO93TREZ42124510271XXXXX, deschis la Trez.Ilfov, cu cond.confirm.acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de dep. a of.Se va completa Formul.nr.21 sau alt model care contine cel putin datele din acest formul. Autorit. contractanta va retine contestatorului din gr.de particip. in rap. cu val. estim. a contractului urmat.sume: 1% din val.contractului, respectiv suma de 1450 lei cf.art.278^1 din OUG34/2006 actualiz.IMM-urile benef.de red.cu 50% pt gar.de particip. conf.art.16 din Legea nr. 346 / 2004 . Ofertantul va depune Decl.privind incadr.in categ.IMM?Formular 19.Dc. ofertantul este o asoc., incadrarea in categ.IMM-uri se va analiza la asociere in ansamblu.Dc. toti asociatii se incadreaza, in mod individ., in categ.IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul gar. de particip. nu se va aplica dc.asoc.in ans.se incadreaza in categ.IMM.In cazuri except., inainte ca per. de valab. sa expire, Autorit. contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda per.de valab.pt un nr.anume de zile.Echivalenta pentru o garant.de particip. depusa in euro se va face la cursul BNR din ziua anter.datei limita de dep. a of.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar, pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.Se vor prezenta: Declaratia de eligibilitate.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: -Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3)Cazier judiciar si fiscal al operatorului economicNota: in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Declaratia pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze la una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara datei limita de depunere aofertelor siCertificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Declaratia pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul (pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006). Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care beneficiaza de inlesniri la plata/esalonari/compensari, aprobate de catre organele competente in domeniu. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010.Conditie de calificare: Ofertantul trebuie sa confirme ca oferta prezentata a fost conceputa si formulata in mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia, ca nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste preturile/tarifele, metodele/formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectiva procedura sau intentia de a include in respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respectivei proceduri, ca oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste calitatea, cantitatea, specificatii particulare ale produselor sau serviciilor oferite si ca detaliile prezentate in oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent inainte de momentul oficial al deschiderii publice, anuntata de contractor.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6).Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle in conflict de interese cu oricare din urmatoarele persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: a) Primar - Marian Ivan;b) Viceprimar - Dumitru David;c) Secretar ? Jenica Pieci;d) Serviciul Investitii ? Ileana Tudor.e) Sef Serviciu Administratie Publica Locala, Juridic si Resurse Umane- Cristian George Tarnoveanu SburleaModalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.7).Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator si/sau subcontractantii nominalizati, daca este cazul.Ofertantii vor prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura (completare Formular nr.5)Nota: In cazul unei asocieri, formualarele si/sau documentele solicitate mai sus , vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocieriiAceasta conditie de calificare este valabila si obligatorie si pentru subcontractanti si terti sustinatori. Toate documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar, pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentateCerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.;b. Operatorii economici nerezidenti (straini): - Vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.- Vor prezenta certificatul de rezidenta fiscal (evitarea dublei impuneri) sau o declarative valabila pentru anul calendaristic in curs- Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator ONRC in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.e. In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale si documente edificatoare aferente ultimilor 3 ani financiari incheiatiCerinta minima: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale, pe ultimii trei ani financiari (2011, 2012, 2013) sa fie de minim 290.000, 00 lei, calculata conform Art. 9, lit. b) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta Bilanturile contabile sau extrase de bilant (in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul) / Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati / Rapoartele cenzorilor, incheiate in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similaraPrincipalele servicii prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor).Cerinta minima: - Unul sau maxim trei contracte de servicii care justifica experienta similara (servicii de supervizare a lucrarilor prin diriginti de santier) a caror valoare cumulata sa fie de minim 145.000 lei, fara TVA. Se accepta si contractele care la data limita de depunere a ofertelor sunt in curs de derulare.Se vor prezenta certificate / documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servicii similare., Cerinta nr.2Capacitatea profesionala. Asigurarea cu personal.Operatorii economici participanti la proceduratrebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Este obligatoriu ca din echipa de proiect sa faca parte cel putin: 1. Lider de echipaCalificari si competente: -Studii universitare de licentaExperienta profesionala generala: Minim 5 ani de experienta profesionala generala. Experienta profesionala specifica: Experienta in cel putin 1 proiect/contract in care a detinut functia de Lider de echipa / Lider de echipa adjunct / Coordonator echipa sau echivalent. Pentru operatorii economici straini autoritatea contractanta are obligatia de a accepta documente echivalente2. Diriginte de santier drumuriCalificari si competente- Dirigintele de santier trebuie sa detinaAtestare ca diriginte de santier conf. Ordin MDRT nr.277/2012 pentru domeniile /subdomeniile: 3.3. ? Drumuri, poduri? de interes local (sau o categorie superioara)valabila la data limita de depuner a ofertelor si Declaratie de disponibilitate in original .3. Diriginte de santier lucrari edilitareCalificari si competente-Dirigintele de santier trebuie sa detinaAtestare ca diriginte de santier conf. Ordin MDRT nr.277/2012 pentru domeniile /subdomeniile: 6 ? Constructii edilitare si de gospodarie comunala valabila la data limita de depunere a ofertelor si Declaratie de disponibilitate in original.4. Inginer costuri si planificare proiectCalificari si competente: -Studii universitare de licenta-Certificat de atestare utilizare software de managementul proiectelorExperienta profesionala generala: Minim 5 ani de experienta profesionala generala. Experienta profesionala specifica: Experienta in cel putin 1 proiect/contract in care a detinut functia de Inginer costuri sau inginer planificare proiect.O persoana nu poate ocupa mai mult de un post in echipa ofertantului., Cerinta nr.3Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta Formularul nr.13 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor. Informatii privind asigurarea calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limmita de depunere a ofertelor, eliberat de un organism de certificare acreditat. Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Prin echivalent se intelege acceptarea din partea autoritatii contractante a unor certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2014 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer