Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supervizare in timpul lucrarilor "Reabilitare aductiune apa Baltesti - Urlati (Firul 1)


Detaliu pentru invitatia numarul 195560
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Cod de identificare fiscala: 2842889
Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti
Telefon: 0244.529602
Fax: 0244.511611
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de supervizare in timpul lucrarilor "Reabilitare aductiune apa Baltesti - Urlati (Firul 1)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de supervizare a lucrarilor in timpul executiei pe perioada implementarii proiectului, procedura repetata.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 10.03.2009 13:18)
Data publicarii: 18.02.2009 14:21
Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul judetean Prahova-Directia Logistica, Ploiesti, bd. Republicii nr.2-4, et.4, cam.415-416
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Prahova-Directia Logistica, Ploiesti, bd. Republicii nr.2-4, et.4, cam.415-416
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 78, 157 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la bugetele local si de stat, Certificat de înregistrare, Atestat emis de MLPTL, valabil la data încheierii contractului (pentru dirigintele de santier, Certificat constatator emis de ORC, Fisa de informatii generale?Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ? minim 54.000 euro, fara TVA, Bilantul contabil pentru ultimii 2 ani, Lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani, Fisa de informatii privind experienta similara-valoarea contractului lucrarii similare-minim 5.000 euro, Recomandare din partea altor beneficiari, Informatii privind asociatii, Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere, asigurarea cu personal de specialitate, Contract de servicii model? însusit prin semnatura si stampila
In urma unei solicitari, transmisa pe fax 0244/511611, contra sumei de 500 lei, cu plata la casierie, et.2, cam.206 sau prin virament in cont RO12TREZ52121360250XXXXX
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Au fost depuse numai oferte inacceptabile si neconforme
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer