Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supervizare lucrari (dirigentie de santier) aferente proiectului ?Centru de zi pentru ingrijirea copiilor in comuna Dumbravita?


Detaliu pentru invitatia numarul 347108
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DUMBRAVITA
Numar invitatie: 347108/20.05.2013
Denumire contract: Servicii de supervizare lucrari (dirigentie de santier) aferente proiectului ?Centru de zi pentru ingrijirea copiilor in comuna Dumbravita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUMBRAVITACod fiscal: 4663480, Adresa: Str.PETOFI SANDOR, Nr.31, Dumbravita, Telefon: 0256 214272, Fax: 0256 214399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.PETOFI SANDOR, Nr.31, Dumbravita, Romania, cod postal: 307160, telefon: +40 256214272, fax: +40 256214272, persoana de contact: ROBERT KRISTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.PETOFI SANDOR, Nr.31, Dumbravita, JUD.TIMIS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de supervizare lucrari (dirigentie de santier) aferente proiectului ?Centru de zi pentru ingrijirea copiilor in comuna Dumbravita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supervizare lucrari (dirigentie de santier constructii-montaj, instalatii sanitare, termice, gaz, instalatii electrice) aferente proiectului ?Centru de zi pentru ingrijirea copiilor in comuna Dumbravita?.Valoarea estimata fara TVA :80.930, 00 lei (Diverse si neprevazute =0, conform buget proiect)
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 930 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 1.618 lei (In cazul in care la procedura de achizitie vor participa si operatori economici straini acestia vor constitui garantia de participare la cursul lei/valuta comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare). Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, contul autoritatii contractante esteRO15TREZ6215006XXX008137, deschis la Trezoreria Timisoara, cod fiscal 4663480.In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform art. 278^1, din OUG nr. 34/2006, actualizata.(Model orientativ Formular nr. 1)In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr. 2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )Daca este cazul, documentul va fi depus de fiecare asociat si/sau de tertul sustinator.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora), cu exceptia situatiilor in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Daca este cazul, documentele vor fi depuse de fiecare asociat.Daca este cazul, Tertul sustinator va depune Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006, actualizata.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 5 ), conform Ordinului nr. 314/2010.Daca este cazul, documentele vor fi depuse de fiecare asociat.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Malac Victor ? PrimarRosu Carolina ? contabil sefComisia de selectie: Miklos Arpad - functia Viceprimar - presedinteKrista Robert - functia Insp.achizitii publice - secretarNicola Adrian - membruGal Ladislau - membruCsiszer Lacrimioara - membruSe va prezenta atat de catre asociat / subcontractant / tert sustinator.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Pentru persoanele juridice romane1. Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa prezinte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.?Pentru persoanele juridice straine1. Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do). Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate pentru partea din contract pe care o indeplineste.In cazul in care este depus in copie simpla, certificatul constatator poate fi solicitat in original/copie legalizata ofertantului clasat pe primul loc inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul obiectului contractului- Declararea cifrei medii de afaceri globale din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), care trebuie sa fie egala sau mai mare de 160.000 LEI, fara TVA.- echivalenta leu/moneda straina se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR (2010-2012).2010-1 Euro = 4, 2099 Lei;2011-1 Euro = 4, 2379 Lei;2012-1 Euro = 4, 4560 Lei., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A/7B (model orientativ), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Important: Prevederile art. 11^1 din HG 925/2006, actualizata, se vor aplica in mod corespunzator. Formularul prezentat de ofertant (angajamentul de sustinere) va contine informatiile solicitate in Formular nr. 7A/7B si se va adapta corespunzator sustinerii acordate.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (2010-2012), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul 8). Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr. 2Experienta similara: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani va contine cel putin un contract similar in valoare de minim 80.000 LEI, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus, si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Prin servicii duse la bun sfarsit se inteleg: servicii receptionate partial sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii.- echivalenta leu/moneda straina se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR (2010-2012).2010-1 Euro = 4, 2099 Lei;2011-1 Euro = 4, 2379 Lei;2012-1 Euro = 4, 4560 Lei., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant (daca personalul propus nu este angajat al ofertantului) in original, semnat si datat.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Pentru asigurarea optima a serviciilor de dirigentie de santier prevazute in contract, operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca are la dispozitie minim urmatorii specialisti: - Expert principal 1 ? Lider de echipa, avand urmatoarele calificari si experienta profesionala: ? min. 3 ani experienta specifica (in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului)- Expert principal 2 avand urmatoarele calificari: ? Atestat ca diriginte de santier pe domeniul 9.1 - ?Retele electrice? conform Ordinului nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Expert principal 3 avand urmatoarele calificari: ? Atestat ca diriginte de santier pe domeniul 6 ? Constructii edilitare si de gospodarire comunala conform Ordinului nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare sau subdomeniul 9.2. Retele termice si sanitare.Pentru fiecare din membrii echipei propuse, se vor prezenta: C.V.ul semnat de titular pe fiecare pagina, declaratie privind disponibilitatea.Operatorului economic clasat pe primul loc i se poate solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., Cerinta 4Ofertantul va prezenta o declara?ie pe proprie raspundere prin care se obliga sa faca demersurile prevazute de lege in vederea reinnoirii autoriza?iei/autoriza?iilor care expira pe parcursul derularii contractului de prestari servicii, fara a fi necesara o notificare din partea autorita?ii contractante in acest sens., Cerinta 5Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din contract, atunci are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situaia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 8A/8B, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Important: Prevederile art. 11^1 din HG 925/2006, actualizata, se vor aplica in mod corespunzator. Formularul prezentat de ofertant (angajamentul de sustinere) va contine informatiile solicitate in Formular nr. 8A/8B si se va adapta corespunzator sustinerii acordate.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent. In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii. In cazul unei asocieri: Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer